Gå til innhold

Videre om saklige,konsise svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke litt sånn at det er de "nye" som havner mest på "vidda" og snakker mye "snikk-snakk" som ikke har med tråden å gjøre?

Jeg vet at jeg gjorde det i starten iallefall, og nå har ikke jeg vært den mest aktive her så kanskje jeg ikke har lært enda heller... det tar liksom litt tid å få med seg normene og "reglene" :sjenert:

Ser liksom for meg at de som har vært aktive her over tid er mindre useriøse når det kommer seriøse spm., eller spm., der det blir bedt om et konsist svar! :icon_question:

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg syns det er motsatt. At når man er ny, da er man mer saklig, og når man har blitt "varmere i trøya" da tillater man seg mer usakligheter.

Gjest vimse
Skrevet

Jeg synes det er litt hipp som happ om de er nye eller ikke. Noen viser seg saklige og konsise i hver en diskusjon, mens andre til stadighet drar inn nye(og uønskede/unyttige) elementer.

Skrevet

Dette tror jeg er veldig personavhengig, og har lite med hvor lenge folk har vært her. Nå er det ikke akkurat slik at nye folk nødvendigvis ikke har noen erfaring med debatter fra før.

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Jeg syns det er motsatt. At når man er ny, da er man mer saklig, og når man har blitt "varmere i trøya" da tillater man seg mer usakligheter.

Enig, dette er mitt inntrykk også. Når man blir bedre kjent med meddebattantene har man også lettere å spore av på personlige ting.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes det er litt hipp som happ om de er nye eller ikke.  Noen viser seg saklige og konsise i hver en diskusjon, mens andre til stadighet drar inn nye(og uønskede/unyttige) elementer.

Ja, det stemmer hvertfall på meg. Jeg er like saklig og konsis enten det er snakk om norsk hyppighet gangbanging eller midtøsten-problematikken.

Skrevet
Ja, det stemmer hvertfall på meg. Jeg er like saklig og konsis enten det er snakk om norsk hyppighet gangbanging eller midtøsten-problematikken.

:ler::hoho::ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Enig.. Noen forteller jo hele sykehistorien selv om spørsmålet handlet om noe heeeelt annet.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har vært her i mange år. Jeg er både saklig og usaklig. Tror det går mer på personlighet enn på lengde på oppholdet her.

Gjest camillo
Skrevet

Det der med at registrerte brukere er så mye bedre enn andre tror ikke jeg heller no' på.

Jeg er like dust både inn- og utlogga. :ler:

Nei, jeg skriver aldri som gjest fordi jeg ikke vil logge meg inn - hvis det jeg har lyst til å si er så ille, lar jeg heller være å skrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...