Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #1 Del Skrevet 7. mars 2006 pirate bay er et nedlastningsprogram jeg kan anbefale for å laste ned film. men jeg er litt grønn på data, noen fiilmer lastes ned og legger seg ferdig med et symbol av en cd. da kan man bare trykke på denne cdn og spille av helt problemfrittt... andre filmer legger seg i maaaange ulike kataloger innenfor en katalog, og går ikke an å åpne, men må på et vis pakkes ut.. og det er her jeg sliter, hvordan? jeg får jo ikke spilt disse..... hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nope Skrevet 7. mars 2006 #2 Del Skrevet 7. mars 2006 høyreklikk på mappa og velg 'pakk ut'. eventuelt søk på google etter 'winrar' og last ned dette programmet. (Winrar er et meget bra ut- og innpakkings-program) antar til slutt det var snakk om lovlig nedlastede filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #3 Del Skrevet 7. mars 2006 joda lovlig men jeg får ikk epakket ut for det står inget om å pakke ut ved høyreklikk altså...jeg må ha det inn med tskje.. er totslt grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 7. mars 2006 #4 Del Skrevet 7. mars 2006 Fortel først litt meir om filene du lastar ned: Kva filendingar er det? Og om filene legg seg automatisk i fleire mapper - kva namn har mappene? Om du ikkje ser filendingane, gjer følgjande i utforsker (explorer): Verktøy -> Mappealternativer. Klikk Vis, og pass på at "Skjul filetternavn for kjente filtyper" IKKJE er haka av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #5 Del Skrevet 8. mars 2006 ok skal forklare nå når filmen er ferdig legger den seg til et cd ikon og da er det bare å dobbelt trykke så setter den i gang avspillingen selv. men disse andre de vil ikke, for når jeg trykker på navnet på filmen, så kommer det opp en ny katalog og her inne ligger det en mappe som heter cover, en som heter sample, også en som heter det filmen heter med med bildet av en datamaskin. og under ligger det hvertfall 50 60 ikoner med bilde av 3 bøker som heter det filmen heter.. høyreklikker jeg på denne får jeg opp følgende valgmuligheter: extract files exctract here send klipp lim inn osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #6 Del Skrevet 8. mars 2006 men disse andre de vil ikke, for når jeg trykker på navnet på filmen, ← [/quote Men hva slags filtype er det. Alle filer har et vedheng som forteller hvilken type fil det er. F.eks: aloneinthedark.exe Regner med at filmen din heter "filmnavn".ett eller annet Se altså etter hva det står etter punktum i filnavnet og skriv svaret her. Da er det lett å se hvilket program de må kjøres i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #7 Del Skrevet 8. mars 2006 Du må høyreklikke på den første av de filene med bilde av 3 bøker, og så velge ekstrakter her. Dette forutsetter at du har installert Winrar eller et annet program som kan ekstraktere rar-filer. Da dukker det opp en ny mappe, og i denne mappen ligger filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #8 Del Skrevet 8. mars 2006 winrar? hvor kan man laste ned dette? koster? nei finneringet filnavn bak navnet.. men jeg trenger det inn med tskje da.. men fortell litt om dette winrar programmet... det er kanskje det som må til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #9 Del Skrevet 8. mars 2006 xwid kan det være et slitk navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #10 Del Skrevet 8. mars 2006 Her kan du laste ned Winrar. Hvis du går nedover på siden så finner du en norsk utgave. Du kan bruke programmet i 40 dager tror jeg, uten å betale for det. Vil du fortsette å bruke det etter det, så må du kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #11 Del Skrevet 8. mars 2006 men hvordan går man frem etter at man har lastet det ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #12 Del Skrevet 8. mars 2006 har lastet ned og satt igang tre ganger nå men hver gang så sier den at den ekstrakterer filene og da den er frdig og jeg skal åpne den så åpner den brenne programmet mitt og spør om den skal brenne over på cd. får ikke spilt den av... hjeeeelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #13 Del Skrevet 8. mars 2006 Har du installert Winrar? Etter at den er lastet ned, må du dobbelklikke på filen (som skal hete noe sånn som wrar351no). Etter å ha dobbelklikket, må du trykke på "innstaller". Deretter skal det gå noenlunde av seg selv. Etter at Winrar er installert, går du til den filmen du skal ekstraktere. Høyreklikk på den første rar-fila (de med bilde av 3 bøker) og velg "ekstrakter her". Vet ikke om jeg forsto problemet ditt riktig, hvis ikke så må du forklare deg litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #14 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan du linke til den torrenten du har lastet ned? Avhengig av hvilket program vedkommende som har lagt ut filen har brukt, så kan det være at du må kode om eller brenne filen på en cd eller dvd ved hjelp av et spesielt program(ofte det samme programmet som har blitt brukt til å lage filen) for å kunne se filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #15 Del Skrevet 9. mars 2006 noe er riv ruskende galt hvertfall fulgte opplysnuingene dine og valgte ekstrakter her.. den stod og gjorde det noen minutter og lagret seg ferdig.. åpner så det nye ikonet opg opp kommer da nero burning rom og spør om den skal brennes... andre valgmuligheter er legg til komprimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #16 Del Skrevet 9. mars 2006 neida nå klarte jeg det;) tjohoooooo takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå