Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Sett rød stram parykk på Astrid, så har du jo Tine! Ikke motsi meg!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Er det nødvendig å si sånt om utseende til folk da? Personangrep slettet. Misty (mod) Endret 6. mars 2006 av Misty
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 Synes ikke det var nøvendig å slette det,så lenge dere ikke sletter navnet hun i Dansefeber. Er bare en med det navnet med der,så alle vet hvem det er. Ikke noe bedre det enn det jeg skrev.Fy faen,at det går an å si sånt om utseende til folk. Du prøvde sikkert å være morsom,men detvar du langt ifra.
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 Haha herregud da gjest, åpne dine slitte øyne! Hva er det DU sitter og sier om stakkars Sossen da? Tror du hun setter pris på å bli kalt stygg, slik som du indirekte gjør her? Fy skam!
Gjest Skauta Skrevet 6. mars 2006 #8 Skrevet 6. mars 2006 Alle er nå verdt like mye, mamacitas! Dansere som eldre kvinner. Dere er alle vakre, guds gave til en skipper som meg. Sett pris på hverandre!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #9 Skrevet 6. mars 2006 Har lest mange av innleggene dine. Og du tror virkelig du er tøff i trynet med alt det sex pratet ditt. Foreldrene dine er sikkert veldig stolt av deg du. Usj.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #10 Skrevet 7. mars 2006 Hvem snakket om sex her nå, gjest? Jeg har forresten ikke for vane å diskutere sex med mine foreldre.
Gjest Aloha Skrevet 7. mars 2006 #12 Skrevet 7. mars 2006 Hvem snakket om sex her nå, gjest? Jeg har forresten ikke for vane å diskutere sex med mine foreldre. ← Bra sagt...det var da HELT irrelevant i denne tråden! Om du snakker mye om sex må du da få lov til det, akkurat som de som kun snakker om bryllup skal få gjøre det..folk irriterer seg over så mangt.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #13 Skrevet 7. mars 2006 Man kan jo begynne å lure på hva som skjer med folk som vet såpass mye om en bruker! :hår: nettet er fullt av øksepsykopater.
Gjest lurven Skrevet 7. mars 2006 #14 Skrevet 7. mars 2006 Hvem snakket om sex her nå, gjest? Jeg har forresten ikke for vane å diskutere sex med mine foreldre. ← jeg skal ringe dine foreldre å fortelle dem hva det er du driver med foran pcen
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #15 Skrevet 7. mars 2006 De har ufrivillig fra begge parter funnet ut hva jeg bedriver, så der har du ingen makt! Vi sørget og gråt i 7 vintre, men det begynner å gå bedre nå.
Gjest Tristessa Skrevet 7. mars 2006 #16 Skrevet 7. mars 2006 De har ufrivillig fra begge parter funnet ut hva jeg bedriver, så der har du ingen makt! Vi sørget og gråt i 7 vintre, men det begynner å gå bedre nå. ← Jeg elsker måten Towelie formulerer seg på! :grine2:
Gjest |H| Skrevet 7. mars 2006 #17 Skrevet 7. mars 2006 Har lest mange av innleggene dine. Og du tror virkelig du er tøff i trynet med alt det sex pratet ditt. Foreldrene dine er sikkert veldig stolt av deg du. Usj. ← Du er ihvertfall ikke tøff i trynet, som bare utgir deg for å være "gjest". Og hva er galt med å prate om sex??? Kunne pratet om sex hele dagen jeg om jeg ville. ikke noe galt i det! Du må nok synest at sex-pratet henne er fasinerende da... når du skriver at du har lest mange av hennes innlegg. DUST!!!! ______________ Towelie, vi digger deg...og "sex-pratet" ditt!
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #18 Skrevet 8. mars 2006 Jeg elsker måten Towelie formulerer seg på! :grine2: ← Bare fjoll jo ;D
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #19 Skrevet 8. mars 2006 Du er ihvertfall ikke tøff i trynet, som bare utgir deg for å være "gjest". Og hva er galt med å prate om sex??? Kunne pratet om sex hele dagen jeg om jeg ville. ikke noe galt i det! Du må nok synest at sex-pratet henne er fasinerende da... når du skriver at du har lest mange av hennes innlegg. DUST!!!! ______________ Towelie, vi digger deg...og "sex-pratet" ditt! ← :-D så bra! ;D Ja det er merkelig det er alltid gjester som gir meg pepper! Selv om jeg ikke liker å få kritikk noe særlig for min person, liker jeg bedre innloggede brukere som gjør det enn utloggede. De har iallfall min respekt (noe jeg ikke har et gram igjen av til gjestefaen!)
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #20 Skrevet 8. mars 2006 jeg skal ringe dine foreldre å fortelle dem hva det er du driver med foran pcen ← look who`s talking.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå