Gå til innhold

Mascara som ikke drysser

Amanlis

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en marcara som ikke drysser etter noen timer?

Er lei av å se ut som om jeg har gnidd meg i øya eller at mascaraen har rent ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Den einaste eg har udelt positive erfaringar med er Biotherm sin, alt anna dryss på meg; Dior, Yves Saint Lauretn, Lancome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de fleste mascaraene fra Lancome og de drysser ikke på meg iallefall :)

:skriver under: Og spesielt Flex WP (vannfast). I tillegg er Kanebo 38 gr helt idiotsikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Eg lurer litt på om det med dryssing er litt avhengig av kass hudkrem ein brukar, for det er ulik dryssing etter ulike hudkremar hos meg. Men Biotherm er alltid sikker her i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kan ha noe med hvor mye du tar på osv? :forvirret:

Jeg elsker IsaDora build up maskara, som har tykk børste og gir lange vipper. Har aldri opplevd noe drøssing med den! Den koster kun rundt 100-lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes bare en mascara.

Og det er Helena Rubenstein sin. Basta finale.

Nå har jeg slutte tå prøve andre merker, for ingen overgår denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes bare en mascara.

Og det er Helena Rubenstein sin. Basta finale.

Nå har jeg slutte tå prøve andre merker, for ingen overgår denne.

Mener du Spectacular? Vertiginious? Generous? Extravagant? Crescendo? Eller Lash Queen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du Spectacular? Vertiginious? Generous? Extravagant? Crescendo? Eller Lash Queen?

:ler: Ja, det samme tenkte jeg....bare at jeg husker ikke navnet på alle...

Jeg har prøvd Lash Queen fra HR og ble kjempe fornøyd! I forhold til dryssing er den vel ikke mye bedre enn mange av de andre jeg har testet,men den gav et fint resultat....

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jalileh

Hva er det som er så bra med Kanebo 38 gr sin? :)

Gir den lange vipper? Gir den volume? Bøyer dem vippene?

Kan man ta på flere lag (viktig viktig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanebo 38 grader finnes i to versjoner. Den originale har veldig liten kost, og er vel mest forlengende. Den sitter knall helt til den blir fjernet, og det eneste som tar den bort er vann som holder 38 grader eller mer. Den er derfor det man kan kalle vannfast.

I sommer fikk den en ny slektning, 38 gr Separating&Lengthening. Denne har fiber i seg, har normalt stor kost, og gir både lengde og volum. Fjernes på samme måte som den andre. Me :hjerte:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Kanebo 38 grader finnes i to versjoner. Den originale har veldig liten kost, og er vel mest forlengende. Den sitter knall helt til den blir fjernet, og det eneste som tar den bort er vann som holder 38 grader eller mer. Den er derfor det man kan kalle vannfast.

I sommer fikk den en ny slektning, 38 gr Separating&Lengthening. Denne har fiber i seg, har normalt stor kost, og gir både lengde og volum. Fjernes på samme måte som den andre. Me :hjerte:!

Aha... siden så mange sverger til den så vurderer jeg å prøve den sistnevnte. ;)

Tørker den ut fort forresten?

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
38 gr Separating & Lengthening går tom på 2 uker

Hmm, jeg har hatt min en god stund (kanskje en måned?), men den er akkurat likedan som da den var ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yves Saint Luaren mascare lukter himmelsk godt, og føles veldig godt på, men den drysser på meg  :tristbla:

Denne likte ikke jeg heller.

Den dryssa også tørka den så fort ut :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...