Amanlis Skrevet 23. februar 2006 #1 Del Skrevet 23. februar 2006 Noen som kan anbefale en marcara som ikke drysser etter noen timer? Er lei av å se ut som om jeg har gnidd meg i øya eller at mascaraen har rent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 23. februar 2006 #2 Del Skrevet 23. februar 2006 Den einaste eg har udelt positive erfaringar med er Biotherm sin, alt anna dryss på meg; Dior, Yves Saint Lauretn, Lancome... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 23. februar 2006 #3 Del Skrevet 23. februar 2006 liker veldig godt maskara l`extreme fra lancome. den har ikke drysset på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. februar 2006 #4 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg liker de fleste mascaraene fra Lancome og de drysser ikke på meg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 23. februar 2006 Kan det vre individuelt om de drysser eller ikke? Hvis det er tilfelle, hvorfor er det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #6 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg liker de fleste mascaraene fra Lancome og de drysser ikke på meg iallefall ← :skriver under: Og spesielt Flex WP (vannfast). I tillegg er Kanebo 38 gr helt idiotsikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 23. februar 2006 #7 Del Skrevet 23. februar 2006 Eg lurer litt på om det med dryssing er litt avhengig av kass hudkrem ein brukar, for det er ulik dryssing etter ulike hudkremar hos meg. Men Biotherm er alltid sikker her i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #8 Del Skrevet 23. februar 2006 Kanskje det kan ha noe med hvor mye du tar på osv? Jeg elsker IsaDora build up maskara, som har tykk børste og gir lange vipper. Har aldri opplevd noe drøssing med den! Den koster kun rundt 100-lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 23. februar 2006 #9 Del Skrevet 23. februar 2006 Det finnes bare en mascara. Og det er Helena Rubenstein sin. Basta finale. Nå har jeg slutte tå prøve andre merker, for ingen overgår denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 23. februar 2006 #10 Del Skrevet 23. februar 2006 Liker Lancome sine mascaraer jeg også, men nå for tiden er Nivea Eyes Wide open en favoritt (enn så lenge). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #11 Del Skrevet 23. februar 2006 :skriver under: Og spesielt Flex WP (vannfast). I tillegg er Kanebo 38 gr helt idiotsikker. ← Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #12 Del Skrevet 23. februar 2006 Det finnes bare en mascara. Og det er Helena Rubenstein sin. Basta finale. Nå har jeg slutte tå prøve andre merker, for ingen overgår denne. ← Mener du Spectacular? Vertiginious? Generous? Extravagant? Crescendo? Eller Lash Queen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 23. februar 2006 #13 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Mener du Spectacular? Vertiginious? Generous? Extravagant? Crescendo? Eller Lash Queen? ← Ja, det samme tenkte jeg....bare at jeg husker ikke navnet på alle... Jeg har prøvd Lash Queen fra HR og ble kjempe fornøyd! I forhold til dryssing er den vel ikke mye bedre enn mange av de andre jeg har testet,men den gav et fint resultat.... Endret 23. februar 2006 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 23. februar 2006 #14 Del Skrevet 23. februar 2006 Hva er det som er så bra med Kanebo 38 gr sin? Gir den lange vipper? Gir den volume? Bøyer dem vippene? Kan man ta på flere lag (viktig viktig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #15 Del Skrevet 23. februar 2006 Kanebo 38 grader finnes i to versjoner. Den originale har veldig liten kost, og er vel mest forlengende. Den sitter knall helt til den blir fjernet, og det eneste som tar den bort er vann som holder 38 grader eller mer. Den er derfor det man kan kalle vannfast. I sommer fikk den en ny slektning, 38 gr Separating&Lengthening. Denne har fiber i seg, har normalt stor kost, og gir både lengde og volum. Fjernes på samme måte som den andre. Me ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 23. februar 2006 #16 Del Skrevet 23. februar 2006 Kanebo 38 grader finnes i to versjoner. Den originale har veldig liten kost, og er vel mest forlengende. Den sitter knall helt til den blir fjernet, og det eneste som tar den bort er vann som holder 38 grader eller mer. Den er derfor det man kan kalle vannfast. I sommer fikk den en ny slektning, 38 gr Separating&Lengthening. Denne har fiber i seg, har normalt stor kost, og gir både lengde og volum. Fjernes på samme måte som den andre. Me ! ← Aha... siden så mange sverger til den så vurderer jeg å prøve den sistnevnte. Tørker den ut fort forresten? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shanka Skrevet 23. februar 2006 #17 Del Skrevet 23. februar 2006 Yves Saint Luaren mascare lukter himmelsk godt, og føles veldig godt på, men den drysser på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #18 Del Skrevet 23. februar 2006 38 gr Separating & Lengthening går tom på 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #19 Del Skrevet 23. februar 2006 38 gr Separating & Lengthening går tom på 2 uker ← Hmm, jeg har hatt min en god stund (kanskje en måned?), men den er akkurat likedan som da den var ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. februar 2006 #20 Del Skrevet 23. februar 2006 Yves Saint Luaren mascare lukter himmelsk godt, og føles veldig godt på, men den drysser på meg ← Denne likte ikke jeg heller. Den dryssa også tørka den så fort ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå