Gå til innhold

Bikram Yoga

Anbefalte innlegg

Gjest Maikana
Skrevet

Dette er noe jeg har lyst til å prøve. Det ser utrolig deilig ut; man får svette ut masse toxins og man blir sprek og spenstig.

Noen som har prøvd dette? Jeg vet ikke om det finnes i Norge ennå, men de har det i Stockholm iallefall.

Hadde vært spennende å høre om noen har erfaringer. Ellers kan jeg komme her og oppdatere når jeg har prøvd det et par ganger. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes i Oslo. Tror det er kjempe bra. Fortell meg gjerne om din erfaring når du har prøvd.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Ane_*
Skrevet

Bikram Yoga er en super form for yoga der du virkelig føler at du har hatt en skikkelig treningsøkt etter økten. Du svetter, du får hjertet til å banke og det er lett etter noen timer og se framskrittet du gjør på fleksibilitets, fokus, og kondis -fronten.

Det er absolutt å anbefale!! Det er avhengighetsdannende etterhvert og det er bare bra :o)

Hvor finnes det i Oslo?

Gå og tren og gjør det opp til tre fire ganger i uken og det toner kroppen din mer enn du kan ane mens du holder på!

Det er deilig, og SÅ bra for kropp og helse!!!! :o)

Skrevet

Vi hadde dette en av gangene under grunnkurset på Yggdrasil i fjor sommer. Man blir veldig mye mer smidig når kroppen blir så varm. Må innrømme at jeg ble litt panisk mot slutten, og følte at jeg ikke fikk puste, men jeg har jo vinduene åpne året rundt, selv i 20 minus grader.. :fnise: Men tenker meg at det er noe man blir vant med etterhvert, jeg husker det i hovedsak som en veldig fin opplevelse! Jeg vet ikke om de har rene bikramkurs, men det går jo an å høre?

Yoga i seg selv er fantastisk, livet mitt endret seg da jeg oppdaget det! :jepp:

Skrevet

Har ei vennindei London som driver med det - hun skryter veldig av hvor bra det er. (Hun har trent mye yoga...alle mulige former.)

• 1 år senere...
Gjest Gjest_yoga_*
Skrevet

Finnes i Oslo, søk på facebook, bikram Oslo, og du finner info :)

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg var i USA og skulle finne en yoga skole, og havnet tilfeldigvis på Bikram yoga. Genial treningsform! Anbefales varmt ;), man får trent mykhet og kondisjon på en utrolig måte.

Etter 2 treningsøkter i uka en måneds tid skulle jeg løpe meg en liten tur. Jeg løp i 1, 5 time og kunne fortsatt... jeg hadde aldri jogga så lenge før!

Veldig viktig å drikke nok, det er høyere belastning på hjertet enn vanlig så alt med måte, og ikke strekk i for hardt første gangen hvis du ikke er vant med yoga!

Jeg ble veldig glad for at de starter i Norge, kjempefin variasjon til vanlig yoga!

Kommer til å være med fra dag 1!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...