Tjorven Skrevet 11. november 2002 #1 Skrevet 11. november 2002 Er det noen her som følger med på Muldvarpen og begynner å få en mistanke til hvem Muldvarpen kan være?
Frk Doodad Skrevet 11. november 2002 #2 Skrevet 11. november 2002 Kanskje Muhammed....... Men det er neimen ikke lett. Virker som om det er mange som prøver å bli mistenkt som muldvarp bare for å forvirre alle andre....
Tjorven Skrevet 11. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2002 Jeg må si at jeg også har en sterk mistanke til Mohammed gitt, han gjør mye rart. Men det er det i grunn veldig mange som gjør, så det er ikke alltid så lett å vite. Uansett er jeg veldig spent på hvem som må reise hjem i dag!
Aquarius Skrevet 11. november 2002 #4 Skrevet 11. november 2002 Jeg er helt blank...ikke peiling. Kanskje jeg finner ut av det i dag..?
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #5 Skrevet 12. november 2002 kanskje han Bærums gutten?? Han er jo så spesiell. Egentlig trur jeg at det er hun med det mørke eller hun med det røde håret.
Frk Doodad Skrevet 12. november 2002 #6 Skrevet 12. november 2002 Etter gårsdagens episode tror jeg ikke det er hun med det røde håret (kommer ikke på hva hun heter). Det virket som om det var henne Solveig hadde som fremste Muldvarpkandidat og hun røyk jo i går.... Mohammed er fortsatt min kandidat
Gjest lmari Skrevet 14. november 2002 #7 Skrevet 14. november 2002 Jeg holdt også en knapp på Cathrine, men når Solveig røyk ut på mandag, vet jeg ikke helt lenger.. Petter er kanskje ikke så dum og deilig som han later som. Synes hun der Anette virker veldig spesiell, men ingen Muldvarp-type. Tror hun hadde blitt bedt om å sosialisere mer hvis hun var Muldvarp. Muhamed er et bra tips. Men det er noe som skurrer med han også. Tror ikke TvNorge ville fokusert så mye på at han saboterte oppdraget på slottet, hvor han ble oppdaget på plenen, dersom han var Muldvarp. Og så er det Tone.. Hun virker så usikker hele tiden - rart at hun ikke har røket ut enda, synes jeg. Personlig holder jeg en knapp på Ingrid C. Vet ikke helt hvorfor - det er bare magefølelsen! Men det er nå moroa begynner!! Følg med, følg med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå