Gjest eminel Skrevet 2. oktober 2002 #1 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ser vi har fått både vannmannklubb og jomfruklubb her inne... Men ingen krepseklubb... :cry: Jeg er en krepsejente med jomfrukjæreste. Hvilket stjernetegn er dere andre da??! Astrologi er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2002 #2 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ingen vektklubb heller såvidt jeg vet og nå er i vi til og med inne i måneden for alle vekter. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 2. oktober 2002 #3 Del Skrevet 2. oktober 2002 er skorpion jeg... ser ingen klubb her heller nei.. kanskje vi andre skulle danne en klubb for alle de andre tegnene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 3. oktober 2002 #4 Del Skrevet 3. oktober 2002 Steinbukkjente med tyrkjæreste her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. oktober 2002 #5 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er TVILLING!!! Jada.. en tyypisk tvilling.. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #6 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er skytte. Kanskje jeg skulle bli medlem i skytterlaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2002 #7 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg også er skytte.... tror nok vi må bli medlem i skytterlaget ja Gjest -Ine2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 3. oktober 2002 #8 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hei! jeg er en skikkelig krepsejente.. Mange ting som stemmer i horoskopet mitt, litt skummelt!! Kjæresten min er tvilling, det merket jeg nesten fra første dag og syntes det var litt moro at jeg hadde rett Enig Atrologi er gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 3. oktober 2002 #9 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er Tyr, og farlig som bare det. Men mannen min er Jomfru, og det er en fin kombinasjon... Klubb?? Det kunne være morosamt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. oktober 2002 #10 Del Skrevet 3. oktober 2002 Det er kjempegøy! Av det jeg har lest så har jeg funnet ut at jeg er tyyypisk vekt. Sprøtt å liksom "kjenne seg igjen" i det man leser. Jeg har en kjærest som er født i væren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. oktober 2002 #11 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er vekt, men gir blanke i astrologi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. oktober 2002 #12 Del Skrevet 3. oktober 2002 Ganske så typisk Tvilling her, med Løven i asendanten (?)... noe som også er tydelig sier de som kan litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 3. oktober 2002 #13 Del Skrevet 3. oktober 2002 Ser ut til at jeg foreløpig er eneste fisk?! Er egentilg litt skeptisk til astrologi og slikt, og mener at selv om horoskopene "stemmer", så er det fordi de er skrevet i så generelle vendinger at enhver kan kjenne seg igjen i større eller mindre grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. oktober 2002 #14 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er en tyr, eller tvilling..... Kommer ann på hvilket horoskop en ser i (Er født sent på dagen den 21. mai) Jeg kjenner meg mer igjen i tvillingen, så jeg "anser" meg selv som tvilling :D Forøvrig er min kjære også født i tvillingen *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 3. oktober 2002 #15 Del Skrevet 3. oktober 2002 Heihå Jeg er også vekt, og har også en Vær kjæreste. Akkurat som Midnattsol Som det står i horoskopet har jeg innmari vanskelig for å bestemme meg for ting...... :-? Hva annet er typisk vekt-ting?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. oktober 2002 #16 Del Skrevet 3. oktober 2002 Neeei, så kuult! Tja...kjærlighet og harmoni står høyt hos vekten for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 3. oktober 2002 #17 Del Skrevet 3. oktober 2002 Vannmann er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binn@ Skrevet 3. oktober 2002 #18 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er en VELDIG typisk kreps, og er gift med en vekt. Fin mix synes jeg, 'nemli. Rock on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 3. oktober 2002 #19 Del Skrevet 3. oktober 2002 Kunne ikke vært mer typisk VÆR om jeg har forsøkt en gang. Farer i været for alt og ingenting, gjett om min krepsekjæreste har fått merke det :oops: Stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. oktober 2002 #20 Del Skrevet 3. oktober 2002 Kreps her... En temmelig skikkelig KREPS for å si det sånn.... Erfødt akkurat i skillet, så i noen få horoskoper står det tvilling, men jeg er kun kreps! Noen krepseklubb vil jeg ikke være med i...Jeg synes det blir litt for dumt med alle disse "klubbene" for alt mulig rundt omkring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå