Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ser vi har fått både vannmannklubb og jomfruklubb her inne... Men ingen krepseklubb... :cry: Jeg er en krepsejente med jomfrukjæreste. Hvilket stjernetegn er dere andre da??!

Astrologi er gøy :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen vektklubb heller såvidt jeg vet :roll: og nå er i vi til og med inne i måneden for alle vekter.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er skorpion jeg... ser ingen klubb her heller nei.. kanskje vi andre skulle danne en klubb for alle de andre tegnene ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! jeg er en skikkelig krepsejente.. Mange ting som stemmer i horoskopet mitt, litt skummelt!! Kjæresten min er tvilling, det merket jeg nesten fra første dag og syntes det var litt moro at jeg hadde rett :wink:

Enig Atrologi er gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Tyr, og farlig som bare det.

Men mannen min er Jomfru, og det er en fin kombinasjon...

Klubb?? Det kunne være morosamt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegøy!

Av det jeg har lest så har jeg funnet ut at jeg er tyyypisk vekt. Sprøtt å liksom "kjenne seg igjen" i det man leser. :)

Jeg har en kjærest som er født i væren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske så typisk Tvilling her, med Løven i asendanten (?)... noe som også er tydelig sier de som kan litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg foreløpig er eneste fisk?!

Er egentilg litt skeptisk til astrologi og slikt, og mener at selv om horoskopene "stemmer", så er det fordi de er skrevet i så generelle vendinger at enhver kan kjenne seg igjen i større eller mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en tyr, eller tvilling..... Kommer ann på hvilket horoskop en ser i :roll: (Er født sent på dagen den 21. mai)

Jeg kjenner meg mer igjen i tvillingen, så jeg "anser" meg selv som tvilling :D

Forøvrig er min kjære også født i tvillingen

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå

Jeg er også vekt, og har også en Vær kjæreste. Akkurat som Midnattsol :lol:

Som det står i horoskopet har jeg innmari vanskelig for å bestemme meg for ting...... :-?

Hva annet er typisk vekt-ting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pulverheksa

Kunne ikke vært mer typisk VÆR om jeg har forsøkt en gang.

Farer i været for alt og ingenting, gjett om min krepsekjæreste har fått merke det :oops: Stakkars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreps her... En temmelig skikkelig KREPS for å si det sånn.... Erfødt akkurat i skillet, så i noen få horoskoper står det tvilling, men jeg er kun kreps!

Noen krepseklubb vil jeg ikke være med i...Jeg synes det blir litt for dumt med alle disse "klubbene" for alt mulig rundt omkring... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...