Vinterbrud-05 Skrevet 12. august 2005 #1 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg ønsker å ha en låt med virkelig følelser i kirken. Men synes det er så vanskelig. Ønsker noe annet en From this moment og andre mer vanlige sanger. Noen som kan anbefale noe? Ps. Ikke noe galt med from this moment altså, er bare det at vi ønsker noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 12. august 2005 #2 Del Skrevet 12. august 2005 Vi skal ha "Det vakraste" av Cecilia Vennersten... Synes den er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 12. august 2005 #3 Del Skrevet 12. august 2005 Hymne a l'amour . Josh Groban synger denne på engelsk. Jeg simpelthen elsker denne sangen både på fransk og engelsk og vi hadde den i vår vielse. Den er stemningsfull og flott! Her kan du lese teksten http://groban-josh.lyrics-songs.com/lyrics/117332/ (Du må scrolle litt ned på siden for å finne teksten). Så kan du finne melodien enkelt på nett, eller så finnes den på Josh Groban's album Closer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 12. august 2005 #4 Del Skrevet 12. august 2005 Vi har en yndlingssang som vi VELDIG gjerne vil ha i kirken, men er redd vi får litt problemer med presten. Det er Into my arms, orginalt med Nick Cave. Se teksten her så skjønner du kanskje problemet. Uansett, jeg synes teksten er absolutt nydelig og veldig følelsesmessig, så vi håper at vi får lov. Håper veldig, men er nok litt forberedt på at det ikke går! OK, jeg er forberedt, kjæresten tror det ordner seg. Uansett, vi skal danse til samme sangen også, vi. Den betyr så mye spesielt for oss, at vi synes vi kan tillate oss det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 12. august 2005 #5 Del Skrevet 12. august 2005 Vi hadde "You raise me up" av SecretGarden (også kjennt med Josh Groban) i kirken. Sunget av en utrolig dyktig sollist, akkompagnert av piano, ble dette en meget bra og følelsesladet stund. Vi puttet også sollist inslaget inn etter vielsen (istedet for en salme), sann at vi satt sammen og var virkelig _nygift_ når sangen ble sunget. Det var da jeg slet mest for å holde tårene tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterbrud-05 Skrevet 12. august 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 12. august 2005 Tusen takk for svar! Vurderer Groban vi også. Spes siden vi har mulighet til å bruke fiolin. Men hva om det ikke er piano i kirken? Kan det løse seg likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #7 Del Skrevet 12. august 2005 De aller fleste kirker har piano. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 12. august 2005 #8 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Tusen takk for svar! Vurderer Groban vi også. Spes siden vi har mulighet til å bruke fiolin. Men hva om det ikke er piano i kirken? Kan det løse seg likevel? ← De fleste kirker har piano ja, men ellers er akkompagnement bare med fiolin være vel så flott. Mener You raise me up på cd'n til Josh er bare med fiolin... ps - måtte høre etter. Det er noen andre instrumenter med, men fiolin er liksom hovedinstrummentet som sangen begynner med og i "mellomstykkene", men så er det piano i bagrunnen når selve sangen begynner. Men det kan helt sikkert la seg løse med et portabelt piano, om ikke kirken har et eget :-) Endret 12. august 2005 av smilepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 12. august 2005 #9 Del Skrevet 12. august 2005 Vi skal ha "You're the inspiration" av Chicago og "D e du d" av Bjørn Eidsvåg. To utrolig vakre sanger, som begge passer fint i et bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 12. august 2005 #10 Del Skrevet 12. august 2005 Öppna din dörr med Tommy Nilsson er min favoritt. En venninne hadde denne i sitt bryllup sunget av en mannlig solist - kjempeflott. Synes den kan karakteriseres som "powerfull" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 12. august 2005 #11 Del Skrevet 12. august 2005 Mange gode tips her.. Finnes det et nettsted der man kan lese tekster til diverse sanger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 12. august 2005 #12 Del Skrevet 12. august 2005 Vi skal ha Annies song av John Denver, hvis alt går i boks. Nydelig melodi, nydelig tekst, kan ikke tenke meg at presten setter seg på bakbena over denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_snoopi_* Skrevet 12. august 2005 #13 Del Skrevet 12. august 2005 the power of love... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enelsi Skrevet 12. august 2005 #14 Del Skrevet 12. august 2005 Songbird av Eva Cassidy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå