Gjest bamsemums Skrevet 11. august 2005 #1 Del Skrevet 11. august 2005 Hvis man har en hund som veier et sted mellom 25-30kg, 50cm høy og ca 70-75cm lang fra snute til haleroten. Hvilken type bur er til å anbefale, gjerne et som er fly-godkjent og kan brukes i bil. Kan godt være i hardplast, har egentlig ikke så mye å si Ellers, noen gode tips, for hunder som lett blir bilsyk og kaster opp!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 11. august 2005 #2 Del Skrevet 11. august 2005 Det finnes reisesykemedisin som kan brukes til hunder, bare ring en veterinær og spør. Det er bare plastbur som er godkjent til fly. Ellers kommer det an på hva du skal bruke buret til. Skal du ha det hjemme, i bilen eller først og fremst til reiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 12. august 2005 #3 Del Skrevet 12. august 2005 Jag har et som heter "vari-kennel" til min på jobben. Det er godkjent for fly i allefall. Kommer i flere forskjellige størrelser. Jeg her det nest største, er agentlig alt for stort til min Jack, men.... Kostet rundt 800,-kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #4 Del Skrevet 16. august 2005 Vari-kennel er flygodkjent. Du får kjøpt dem på www.fuglehunder.no . (Trykk på banneret på siden så kommer du til nettbutikken). Har sett dem andre steder også, men ikke like billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå