Arwen Skrevet 12. juni 2005 #1 Del Skrevet 12. juni 2005 Får rare mail jeg. Disse fire har til nå tikket inn uten at jeg har gjort noen forandringer på kontoen min. Hva tror dere? Er det spam eller kan jeg trygt åpne vedleggene? --------------------- Dear user xxxxxxxx, It has come to our attention that your Broadpark User Profile ( x ) records are out of date. For further details see the attached document. Thank you for using Broadpark! The Broadpark Support Team --------------------- nr2 ---------------- Dear user xxxxxxxx, You have successfully updated the password of your Broadpark account. If you did not authorize this change or if you need assistance with your account, please contact Broadpark customer service at: [email protected] Thank you for using Broadpark! The Broadpark Support Team ---------------------- nr3 ----------------------- Dear Broadpark Member, We have temporarily suspended your email account [email protected]. This might be due to either of the following reasons: 1. A recent change in your personal information (i.e. change of address). 2. Submiting invalid information during the initial sign up process. 3. An innability to accurately verify your selected option of subscription due to an internal error within our processors. See the details to reactivate your Broadpark account. Sincerely,The Broadpark Support Team ------------------------------------- nr 4 ------------------------------------- Dear Broadpark Member, Your e-mail account was used to send a huge amount of unsolicited spam messages during the recent week. If you could please take 5-10 minutes out of your online experience and confirm the attached document so you will not run into any future problems with the online service. If you choose to ignore our request, you leave us no choice but to cancel your membership. Virtually yours, The Broadpark Support Team Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. juni 2005 #2 Del Skrevet 12. juni 2005 Har ikke fått noen sånne. Riktignok vidresender jeg alle mailene mine til en annen konto - men da skal alle mailer komme. Jeg ville ikke åpnet vedleggene - spesielt siden de er på engelsk .. og all henvendelse jeg har fått fra NectGenTel/Broadpark har vært på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. juni 2005 #3 Del Skrevet 12. juni 2005 Du kan jo evt. sende en mail til broadpark - uten å gå via mailene .. gå inn via hjemmesiden - og høre hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juni 2005 Var det jeg tenkte på jeg også, det med språket. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juni 2005 Du kan jo evt. sende en mail til broadpark - uten å gå via mailene .. gå inn via hjemmesiden - og høre hva det er. Det gjorde jeg i går kveld, men ble litt stressa da jeg fikk den siste mailen i dag. Kan jo ikke merke de som spam heller, for da kommer vel ikke mail fra broadpark fram. De bruker jo broadpark sin adresse. Jeg har ikke hovedkontoen en gang, og B har ikke fått noe så det er noe rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. juni 2005 #6 Del Skrevet 12. juni 2005 Det høres rimelig suspekt ut synes jeg - og har du oppdatert noe passord - som det står i en av mailene ?Hvis ikke må det jo være noe lureri... Prøv å send mail til deg selv - fra en annen konto - eller sende mail ut .. og se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 12. juni 2005 #7 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har fått slike mail selv og jeg kan bekrefte at det er SPAM, bare slett slett slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 12. juni 2005 *slettet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 12. juni 2005 #9 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har ikke fått, men slett de. NGT er jo norske og sender ut all info på norsk alltid. Så kan du jo som det skrives, prøve å sende en mail til deg selv og se om det virker. I tillegg også logg deg inn på broadpark på kundesidene og se at du kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 12. juni 2005 Alt ser ok ut så har bare slettet og sagt fra til NGT. Takk skal dere ha. Det stemmer stort sett når man får en dårlig magefølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. juni 2005 #11 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har aldri fått slike mail, men det er garantert spam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå