Gjest snartferie Skrevet 4. juni 2005 #1 Del Skrevet 4. juni 2005 Ser at dette temaet har vært oppe tidligere, men begynner å bli ett par år siden.... Har omsider fått lurt med meg min kjære til Hellas. Ikke det mest spennende stedet, men er da sol og sommer. Har ikke vært på Rhodos tidligere, og lurte derfor på om noen har erfaringer og dele, evt. tips til hva man bare må få med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 4. juni 2005 #2 Del Skrevet 4. juni 2005 Rhodos er en fin by det! Spesielt fascinerende er det med murene som deler byen i to og hvis dere er interessert i historien til byen kan dere ta turen på museum eller hørespill. Det flotte med Rhodos er alle mulighetene; tror det finnes noe for en hver smak! Stranda er herlig, og det finnes massevis med romantiske restauranter og steder (spesielt i gamlebyen) Shoppingmulighetene er også gode, og hvis dere er ute etter litt mer action så finnes det nok av utesteder! Utflukter finnes det også nok av så jeg tror nok ikke dere kommer til å kjede dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 4. juni 2005 #3 Del Skrevet 4. juni 2005 Rhodos by er en koselig/ok by med strand i umiddelbar nærhet, så vi trivdes der. Det er jo litt viktig at man kan variere på spisestedene når man skal spise ute hver kveld. Og siden du da har gangavstand til 'gamlebyen' f.eks, så har du massevis av restauranter dere kan hygge dere på om kveldene. Dessverre reiste vi uspesifisert til Rhodos og var IKKE heldige m hotellet vi fikk, så Atlantis Hotel (tror jeg d het) må dere holde dere langt unna...Mye trafikkbråk, ingen air-condition, ingen kjøleskap, skitne bad, usj! Ellers tok vi en dagstur m båt èn av dagene, ok på èn måte, men kjedelig m returen som tok 2 timer lenger enn de sa...Men for all del: avslappende var d jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 4. juni 2005 #4 Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for kjappe svar Det med hotell burde ikke være noe problem. Min kjære har skrekken for alt for dårlige hotell og vil heller betale en tusenlapp ekstra. Har blitt et 4-stjerners rett ved stranda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 4. juni 2005 #5 Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for kjappe svar Det med hotell burde ikke være noe problem. Min kjære har skrekken for alt for dårlige hotell og vil heller betale en tusenlapp ekstra. Har blitt et 4-stjerners rett ved stranda. Høres bra ut! God tur og nyt ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå