Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Del Skrevet 10. april 2005 Vet du hvor jeg kan få kjøpt boksemat til valper? Et som er bra og smaker godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 10. april 2005 #2 Del Skrevet 10. april 2005 Vet du hvor jeg kan få kjøpt boksemat til valper? Et som er bra og smaker godt? Hvorfor boksemat til valp? Det er jo en enkel måte å skjemme bort valpen på... så den blir kresen matveien, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #3 Del Skrevet 10. april 2005 Den er allerede skjemt bort. Nå spiser den kun en munnful pr. dag med tørrfor. Har prøvd flere typer. Nå synes jeg hun er tynn nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 10. april 2005 #4 Del Skrevet 10. april 2005 Et spm. blauter du opp maten? det kan hjelpe. en annen ting er å blaute opp maten + gi den en liten lunk! Men dette er nå ikke noen lur måte å mate hunden på forbestandig lissom. hills har nå i alle fall boksmat på "resept"maten sin. Mulig de har det på annen mat også. Ikke kjøp de i dagligvarebutikken i af.. De er helst mer lørdagsgottmateriale.... det er nå min mening. Et knall valpefor har købers lydskrift vet ikke åssen det skrives), men dog ikke på boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. april 2005 #5 Del Skrevet 10. april 2005 Oppbløtt kan absolutt hjelpe. Og det lukter (og smaker?) mer når det er litt lunkent. Ellers kan du kanskje prøve å blande litt boksemat i tørrforet eller "krydre" med tørket lever eller litt leverpostei. Prøv bare å ikke overdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 11. april 2005 #6 Del Skrevet 11. april 2005 Oppbløtt kan absolutt hjelpe. Og det lukter (og smaker?) mer når det er litt lunkent. Ellers kan du kanskje prøve å blande litt boksemat i tørrforet eller "krydre" med tørket lever eller litt leverpostei. Prøv bare å ikke overdrive. Ja, her skal man være veldig varsom. Man må huske at man kan gi hunden en vane for livet .... Gir du boksmat må du huske på å gi hunden gnageting slik at den holder tenna rene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #7 Del Skrevet 12. april 2005 En hund jeg kjenner var også veldig kresen på mat, og kunne gå flere dager i sultestreik og furte. Løsningen? Invitere inn naboens hunder. Skal si han glefsa i seg maten fort da ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 13. april 2005 #8 Del Skrevet 13. april 2005 genialt trisk det der noen ganger hjelper det rett og slett å være beinhard. men ikke alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå