Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #1 Del Skrevet 9. april 2005 Hva er sunt, som man samtidig går ned i vekt av? Nå tenker jeg mest på mellom-måltider, siden frokost, lunsj og middag er ganske greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 9. april 2005 #2 Del Skrevet 9. april 2005 Frukt og cottage cheese budre være bra mellommåltider, tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 9. april 2005 #3 Del Skrevet 9. april 2005 Frukt, gulerøtter, en liten youghurt eller kesam med smak. Lag en smothie. Litt nøtter, tørkede frukter. Proteindrikk, proteinbar. Masse som er sundt og som kan bruke som mellommåltid. Bare å bruke fantasien :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #4 Del Skrevet 9. april 2005 et knekkebrød kan sikkert ikke skade, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #5 Del Skrevet 9. april 2005 Ost,Nøtter,egg,youghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. april 2005 #6 Del Skrevet 9. april 2005 Det finnes ikke noe mat "man går ned i vekt av".¨ Vil du ned i vekt, spis sunn mat, små måltider ofte. Pass på å få i det masse proteiner. Proteiner finner du bland t annet i nøtter, cottage cheese, rent kjøtt, fisk og bønner. Det er viktig å få i seg litt fett også, i form av umettet eller flerumettet. styr unna mat som inneholder "tomme kalorier" som sjokolade, potetgull, godteri, boller osv og mat med mye mettet fett. Spis grovt brød, knekkebrød, havregryn, f-korn, frukt og grønnsaker. Styr unna fete sauser, kok mat istede for å steke den, osv osv. Gå inn på www.greteroede.no, der finner du mye informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #7 Del Skrevet 9. april 2005 Noe som er godt og sunt, er et grovt knekkebrød med cottage cheese, lettsyltetøy og banan... Fint som mellommåltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Skrevet 9. desember 2007 #8 Del Skrevet 9. desember 2007 heihei(: lurte bare på om melk er sunt? og er det sant at vi bare skal drikke et glass melk til dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #9 Del Skrevet 9. desember 2007 Melk er veldig unaturlig for mennesker (det er tross alt beregnet på kalver, som har et helt annet ernæringsbehov enn mennesker) og bør unngås. For mye kalsium kan dessuten gi beinskjørhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 9. desember 2007 #10 Del Skrevet 9. desember 2007 Fedon har jeg ingen respekt for... Man går sikkert ned i vekt om man inntar mer proteiner, og spiser mindre og mer grønt...men jeg gikk opp i vekt da jeg droppet poteter m.m. Nam, spise flere kjøttkaker, og bare en halv potet... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 12. desember 2007 #11 Del Skrevet 12. desember 2007 Tråden er ryddet, se reglene. Om du ønsker å reklamere på Kvinneguiden kan du kontakte Hilde. Tabby, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå