Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #1 Del Skrevet 18. februar 2005 Noen som har vært der? Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. februar 2005 #2 Del Skrevet 18. februar 2005 Supert! Genialt konsept og de gangene jeg har vært der med jobb eller venner har det vært stor suksess. Ja, det koster litt penger, men ikke mer enn det man likevel bruker hvis man skal ut og spise og så gå på byen, eller revy... Savner flere showrestauranter, vant til det fra Øst-Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 18. februar 2005 #3 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg har vært der 2 ganger, begge i jobb sammenheng. Veldig bra show og grei nok mat. Jeg syns det er greit å ta med besøkende kollegaer dit etter en lang dag på jobben, da trenger man ikke å prate hele tiden, og selv om de ikke var nordmenn men skandinavere som ble med, koste de seg virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #4 Del Skrevet 18. februar 2005 Så bra!! Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 18. februar 2005 #5 Del Skrevet 18. februar 2005 Showet var bra, men maten...vel jeg ble ikke mett akkurat.. Men man skal ikke forvente så mye av en 7-retter heller tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå