AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Hei. Har hatt ett forhold til en jente i ca 8 mnd, vi snakket hver dag og har møttes hver helg. Vi bor ca 1, 5 time kjøring fra hverandre, så avstand er ingen hindring. Hun sliter med en sykdom, og er ofte sliten og av det , sover hun mye. Hun jobber mer en normalt, så det resulterte i at vi ser mindre og mindre til hverandre. Meldinger er det nesten ikke heller, for tiden. Når jeg nå sender melding, blir hun sur! Hun vil ikke si at hun avslutter forholdet, men sier hun ikke har overskudd akkurat nå. Du må vente til på nyåret, er alt hun sier. Jeg har brukt hele sommeren og deler av høsten til og pusse opp eiendommen hennes, så jeg har mye mere i dette en bare kjærlighet. Fikk en veldig dårlig magefølele, og lagde profil på Tinder for og se om hun var der. Vet hun har hatt profil tidligere! Der ligger hun som en av sist aktive, og jeg blir både kald og svett. Jeg får ikke tenkt på annet en dette, og gjør det jeg ikke burde gjort. Logget meg på facbookprofilen hennes. Angrer bittert i dag, men jeg fikk svar på min magefølele. Der var hun i full gang med flørting, avtale om dating, og masse klisne bilder til hverandre. Jeg ble rett og slett dårlig, og prøvde og ta kontakt. Etter noen dager svarte hun, da hadde hun fått melding om innlogging på hennes fb profil. Jeg var ærlig og så det var meg, og konfronterte henne med det jeg så. Det resulterte i at det er jeg som er den store satan nå. Har ikke svart på den siste utskjellingen, for det bringer ikke noe godt ut av seg. Hadde en del utstyr stående hos henne, og nøkkel til huset hennes. Så jeg ville komme bort og hente mine ting og levere nøkkelen, men da bare maste jeg. Vet hun har/hadde planer om at vi skulle fortsette i hagen til våren, siden jeg jobber i bransjen og gjør dette.med utstyr gratis. Hun sletter meg ikke på FB, men blokkert eg, så jeg kun ser offentlig innlegg! Hun err også tilgjengelig på Messenger, men alrig pålogget. Hvordan skal jeg tolke dette?? Er jo glad i jenta, men kan ikke leve slik! Anonymkode: 0fbff...083
HalldirV2 Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Hun høres ikke ut som noe å samle på vel? Synes du skal hente utstyret ditt og levere fra deg nøkkelen, dernest skal du la være å kontakte henne. Om hun kontakter deg svarer du nøytralt, og avmålt...som om hun er hvem som helst. Ikke provoser henne, og du skal heller ikke oppmuntre henne. Så skal du finne deg ei dame som er verdt å samle på. Lykke til 😊 8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 Du gjorde et stort overtramp og noe ulovelig ved å logge deg inn på hennes facebook! Du burde heller stå opp for deg selv og ikke finne deg i slikt. Alikevel synker du så laft. Du burde sakt at nå kutter du kontakten og henter tingene dine fordi du ikke trives med hvordan forholdet er. Du får ingen medlidenhet fra meg når du oppfører deg slikt. Anonymkode: 41e24...be3 1
Fvsm Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjorde et stort overtramp og noe ulovelig ved å logge deg inn på hennes facebook! Du burde heller stå opp for deg selv og ikke finne deg i slikt. Alikevel synker du så laft. Du burde sakt at nå kutter du kontakten og henter tingene dine fordi du ikke trives med hvordan forholdet er. Du får ingen medlidenhet fra meg når du oppfører deg slikt. Anonymkode: 41e24...be3 Er ikke stolt av det jeg gjorde, og var hodeløs en stund. Er heller ikke ute etter sympati/medlidenhet, men gode råd! 1
Fvsm Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 29 minutter siden, HalldirV2 skrev: Hun høres ikke ut som noe å samle på vel? Synes du skal hente utstyret ditt og levere fra deg nøkkelen, dernest skal du la være å kontakte henne. Om hun kontakter deg svarer du nøytralt, og avmålt...som om hun er hvem som helst. Ikke provoser henne, og du skal heller ikke oppmuntre henne. Så skal du finne deg ei dame som er verdt å samle på. Lykke til 😊 Nei...Er jo utrolig glad i jenta, men ser det du sier! En sak har allid 3 sider, din, min, og den rette. Vi har aldrig kranglet, og aldrig vært uenig. Likevel, så valgte hun en slik løsning. Hun har sagt ved flere anledninger at hun kjenner ingen som er så snill, god, og tolmodig som meg.
HalldirV2 Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 What? Fikk ikke med meg at du logget deg inn på Facebooken hennes, hva i helvete tenkte du med? Det er ikke greit. Synes dere skal holde dere unna hverandre, og neste dame du kommer over kan du behandle med litt mer integritet. 3
Gjest Axl Rose Skrevet 15. desember 2017 #7 Skrevet 15. desember 2017 Kvitt deg med tøsa. Glem henne. Ikke noe å bruke energi på. Finnes nok av kvinnfolk
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #8 Skrevet 15. desember 2017 45 minutter siden, HalldirV2 skrev: What? Fikk ikke med meg at du logget deg inn på Facebooken hennes, hva i helvete tenkte du med? Det er ikke greit. Synes dere skal holde dere unna hverandre, og neste dame du kommer over kan du behandle med litt mer integritet. Hvor hadde han koden fra? Anonymkode: 71946...be9 2
Tba Skrevet 15. desember 2017 #9 Skrevet 15. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har hatt ett forhold til en jente i ca 8 mnd, vi snakket hver dag og har møttes hver helg. Vi bor ca 1, 5 time kjøring fra hverandre, så avstand er ingen hindring. Hun sliter med en sykdom, og er ofte sliten og av det , sover hun mye. Hun jobber mer en normalt, så det resulterte i at vi ser mindre og mindre til hverandre. Meldinger er det nesten ikke heller, for tiden. Når jeg nå sender melding, blir hun sur! Hun vil ikke si at hun avslutter forholdet, men sier hun ikke har overskudd akkurat nå. Du må vente til på nyåret, er alt hun sier. Jeg har brukt hele sommeren og deler av høsten til og pusse opp eiendommen hennes, så jeg har mye mere i dette en bare kjærlighet. Fikk en veldig dårlig magefølele, og lagde profil på Tinder for og se om hun var der. Vet hun har hatt profil tidligere! Der ligger hun som en av sist aktive, og jeg blir både kald og svett. Jeg får ikke tenkt på annet en dette, og gjør det jeg ikke burde gjort. Logget meg på facbookprofilen hennes. Angrer bittert i dag, men jeg fikk svar på min magefølele. Der var hun i full gang med flørting, avtale om dating, og masse klisne bilder til hverandre. Jeg ble rett og slett dårlig, og prøvde og ta kontakt. Etter noen dager svarte hun, da hadde hun fått melding om innlogging på hennes fb profil. Jeg var ærlig og så det var meg, og konfronterte henne med det jeg så. Det resulterte i at det er jeg som er den store satan nå. Har ikke svart på den siste utskjellingen, for det bringer ikke noe godt ut av seg. Hadde en del utstyr stående hos henne, og nøkkel til huset hennes. Så jeg ville komme bort og hente mine ting og levere nøkkelen, men da bare maste jeg. Vet hun har/hadde planer om at vi skulle fortsette i hagen til våren, siden jeg jobber i bransjen og gjør dette.med utstyr gratis. Hun sletter meg ikke på FB, men blokkert eg, så jeg kun ser offentlig innlegg! Hun err også tilgjengelig på Messenger, men alrig pålogget. Hvordan skal jeg tolke dette?? Er jo glad i jenta, men kan ikke leve slik! Anonymkode: 0fbff...083 Hun bruker deg som omtrent gratis arbeidskraft, betaler litt i naturalia når hun har overskudd. Nå som det er vinter så og hageprosjektene er på vent. Er du også på vent, hennes fokus retter seg mot andre menn som kan brukes til andre ting. Er det en kvinne som du kan stole på, som du kan bygge en fremtid med? Det er ikke optimalt å sjekke FB hennes, men i ditt tilfelle så er det tett opptil nødverge. Det du har rotet deg bort er en kynisk kvinne som utnytter andre mennsker . 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #10 Skrevet 15. desember 2017 Bra du fant ut åssen hun faktisk er uansett hvordan. Å bli utnyttet og holdt på gress er ikke ok. Nå kan du hente tingene dine og levere nøklene. Så kan du finne ei ordentlig dame som er oppriktig og ærlig, og interessert i deg. Anonymkode: d8eec...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #11 Skrevet 15. desember 2017 3 timer siden, Fvsm skrev: Nei...Er jo utrolig glad i jenta, men ser det du sier! En sak har allid 3 sider, din, min, og den rette. Vi har aldrig kranglet, og aldrig vært uenig. Likevel, så valgte hun en slik løsning. Hun har sagt ved flere anledninger at hun kjenner ingen som er så snill, god, og tolmodig som meg. Sorry men "snill, god og tolmodig" er ikke oppskriften for å få dame. Anonymkode: 9afe9...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #12 Skrevet 15. desember 2017 3 timer siden, HalldirV2 skrev: What? Fikk ikke med meg at du logget deg inn på Facebooken hennes, hva i helvete tenkte du med? Det er ikke greit. Synes dere skal holde dere unna hverandre, og neste dame du kommer over kan du behandle med litt mer integritet. Pisspreik. Hun oppfører seg som en hore og ble behandlet som en hore. Hadde hun hatt alt på stell hadde saken vert en annen. Anonymkode: 9afe9...8a3 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #13 Skrevet 15. desember 2017 Hun har brukt deg som gratis arbeidskraft og flørtet med andre. Hun er ikke noe å samle på, det er sikkert helt greit å bare dra og hente sakene dine og glemme hele dama så fort som mulig. Gå videre. Anonymkode: 4ef92...519 6
Virrevirrevapp Skrevet 15. desember 2017 #14 Skrevet 15. desember 2017 Det var ikke pent av deg å logge deg inn på Facbooken hennes, men her fikk du tydeligvis bekreftet din mistanke om at hun holdt på å fase deg ut og holdt på med andre menn (men siden du ikke er spesfikk, tipper jeg det kun var litt på flørtestadiet). Det rimer jo heller ikke at ei dame som er så syk at hun må hvile ekstra, jobber mer enn 100 %. Anyway, dere har begge gjort feil, nå er forholdet over, så det er bare å hente utstyret og tingene dine, og eventuelt sende nøkkelen i posten dersom hun ikke vil ta den imot. Og si hadet bra, og bedre lykke til neste gang.
HalldirV2 Skrevet 15. desember 2017 #15 Skrevet 15. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pisspreik. Hun oppfører seg som en hore og ble behandlet som en hore. Hadde hun hatt alt på stell hadde saken vert en annen. Anonymkode: 9afe9...8a3 Selv om hun opplagt oppfører seg som en klovn, betyr ikke det at ts har rett til å krenke privatlivet hennes.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #16 Skrevet 15. desember 2017 Unnskyld meg men fy f*** for ei dritt kjerring. Ikke nok med at hun flørter med andre men attpåtil ber hun deg slutte å mase. Å logge inn på FB til noen er virkelig ikke så big deal i forhold til å være utro. Kom deg unna!!! Anonymkode: 0ef84...868 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #17 Skrevet 15. desember 2017 5 minutter siden, HalldirV2 skrev: Selv om hun opplagt oppfører seg som en klovn, betyr ikke det at ts har rett til å krenke privatlivet hennes. I mine øyne rettferdig gjør det det. i ett forhold er intimkontakt ikke privatliv men delt mellom to parter. Når den ene part drar inn andre er "privatlivet" allerede tilsidesatt. Anonymkode: 9afe9...8a3 4
HalldirV2 Skrevet 15. desember 2017 #18 Skrevet 15. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I mine øyne rettferdig gjør det det. i ett forhold er intimkontakt ikke privatliv men delt mellom to parter. Når den ene part drar inn andre er "privatlivet" allerede tilsidesatt. Anonymkode: 9afe9...8a3 Det får være så, jeg er uenig. Uansett, dama er ikke noe å samle på, ts gjør lurt i og drite i henne.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #19 Skrevet 15. desember 2017 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Det får være så, jeg er uenig. Uansett, dama er ikke noe å samle på, ts gjør lurt i og drite i henne. + Anonymkode: 9afe9...8a3
Katten.2.0 Skrevet 15. desember 2017 #20 Skrevet 15. desember 2017 Hvordan skal du tolke det? Hun gidder ikke ha kontakt med deg, men har null stress med å fikse dates med andre menn o.l. Siden du har fikset mye for henne og har videre planer om det, kan en lett argumentere for at hun bare utnytter deg. Er ikke verre enn at du møter opp hos henne, henter ditt, gir fra deg nøkkelen, sier farvel, blokkerer henne og tusler videre i livet ditt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå