Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det vært en skarp nedgang i personangrep på forumet det siste året eller er dette en subjektiv oppfatning av rikets tilstand?

Min opplevelse er at i perioden 2014 til starten av 2016 var det nærmest som ville vesten på KG, frem til Tekola sin regjeringstid. Nå ser jeg svært sjeldent personangrep og dette er utelukkende positivt. I perioden 2014-2016 kunne jeg ikke delta i en debatt uten å motta minst 5-10 ukvemsord, grove personangrep og det som verre er. Men i løpet av de siste 2 månedene har jeg bare mottatt 1 personangrep. 

Min personlige mening er at atmosfæren og miljøet på KG har blitt mindre fiendtlig det siste året. Hva tenker du?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Sugemerke skrev:

Vi er blitt gamle og late.

Men Sugemerke da, alder er bare et tall. 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Har da opplevd litt personangrep i år også jeg. Gir faen. 

Gjest Sugemerke
Skrevet
10 minutter siden, WubWub skrev:

Men Sugemerke da, alder er bare et tall. 

Jeg hører de sier det. 

Skrevet
19 minutter siden, WubWub skrev:

I perioden 2014-2016 kunne jeg ikke delta i en debatt uten å motta minst 5-10 ukvemsord, grove personangrep og det som verre er. Men i løpet av de siste 2 månedene har jeg bare mottatt 1 personangrep.

Kanskje på grunn av at din egen oppførsel har endret seg en del?

• Liker 19
Skrevet

Det er kanskje ikke så mye personangrep, men det er svært mye bruk av hersketeknikken "du er en idiot, ung og dum, mens jeg vet alt". Selv i tråder som ikke har noe særlig betent tema engang, finnes det de som bare MÅ påpeke hvor dumme folk er, på en sånn skjult måte. Det er sinnsykt irriterende! 

• Liker 4
Skrevet
20 minutes ago, Tyrk40 said:

Tekola?????

@Tyrk40 hva mener du? mener du å tagge @Tekola

Skrevet
4 minutter siden, jabx skrev:

Det var grunnen til at jeg undret meg over om dette var en subjektiv oppfattelse eller om de gjaldt for forumet generelt

Skrevet

Du er jo en av de som angriper mest wubwub, så kanskje ditt fravær bedrer debattmiljøet?

Anonymkode: 8c7a4...653

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo en av de som angriper mest wubwub, så kanskje ditt fravær bedrer debattmiljøet?

Anonymkode: 8c7a4...653

Jeg har ingen historikk med personangrep.

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
22 minutter siden, jabx skrev:

Skal en utsette noen for grove personangrep? Det er aldri ens ansvar hvordan andre oppfører seg,men en er jo ansvarlig for egne handlinger ? 

Skrevet

Jeg ble utsatt for gjentatte personangrep senest i går, eneste grunnen til at gadd kontrollere kjeften min tilbake er at jeg har et advarselspoeng :fnise:

Anonymkode: 40192...0b1

Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Skal en utsette noen for grove personangrep? Det er aldri ens ansvar hvordan andre oppfører seg,men en er jo ansvarlig for egne handlinger ? 

Ja, hvis noen begår personangrep mot en selv, så har man rett til å svare. Det gjør jeg på nett, det gjør jeg i virkeligheten. Jeg besvarer enhver provokasjon på samme måte, i enkelte tilfeller litt hardere for å få motstanderen til å gi seg. 

Anonymkode: d2713...d64

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis noen begår personangrep mot en selv, så har man rett til å svare. Det gjør jeg på nett, det gjør jeg i virkeligheten. Jeg besvarer enhver provokasjon på samme måte, i enkelte tilfeller litt hardere for å få motstanderen til å gi seg. 

Når jeg mottar personangrep så trykker jeg bare på rapport knappen, jeg nekter synke ned på samme lavmålet som "motstanderen" ved å svare ved samme mynt. En gylden regel som flere burde følge; diskuter sak og ikke person. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Når jeg mottar personangrep så trykker jeg bare på rapport knappen, jeg nekter synke ned på samme lavmålet som "motstanderen" ved å svare ved samme mynt. En gylden regel som flere burde følge; diskuter sak og ikke person. 

Ja, det hender jeg gjør det også, men enkelte ganger blir man bare drittlei av å måtte være den som besinner seg. Dessuten fungerer det ikke alltid å besinne seg i virkeligheten heller, enkelte ganger må man sloss samme hva. 

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angriper noen meg, tar jeg også igjen når jeg gidder. Hardere? Enda hardere tilbake. Gir meg aldri når jeg først er i gang.

Endret av Axl Rose
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hender jeg gjør det også, men enkelte ganger blir man bare drittlei av å måtte være den som besinner seg. Dessuten fungerer det ikke alltid å besinne seg i virkeligheten heller, enkelte ganger må man sloss samme hva. 

Det gavner ingen å synke ned på samme nivå som undermåleren som spyr ut hets. Bare rapporter det, KG sitt moderator team tar slikt svært alvorlig og de vil agere.

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver det som om at det er en god side du har? Jeg tenker at har en først begynt "å ta igjen " bare eskalerer det. Og ikke minst får den som angriper først,viljen sin. De vil jo bare ha oppmerksomhet.

Endret av NotNaomi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...