Gå til innhold

Kirke pynt

Bør jeg ha stoff i tillegg til blomstene eller sløyfebånd?  

1. 1. Bør jeg ha stoff i tillegg til blomstene eller sløyfebånd?

• Stoff
      2
    • Bånd
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje noe alla dette

Er det stoffet på det øverste bilde chiffon? Eller no annet har ikke peiling på stoff og sånt :oops:

I så fall hva er det og er det dyrt for metern?

Tenkte jeg skulle ha noe av det samme, men litt mer likt nr 2 bilde. Slik at det ikke skal bli murlig å komme seg på plass ;)

(skal også bare ha på hver annen rekke)

(i f.eks bilde bruke jeg bare en rundt bukett jeg fant, kommer ikke til å ha så stor pynt, og ikke så mye grønt... litt sånn haste tegning ;) )

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Øverste bilde var grusomt stygt. Unnskyld meg, men det ble for mye. Syns selv det nederste ble litt for mye, men så liker jeg ikke all slags dill og dall, og kommer ikke til å ha det slik i kirken vår.

Men måtte jeg velge av de to bildene, så må det bli det nederste.

Skrevet

Vi skal ikke ha noe sånn pynting i kirken, men måtte jeg velge, så hadde det blitt som det bilde i midten :wink:

Skrevet

Vi hadde noe sånt som det i midten, og det var dritlekkert. Det øverste ble veldig svulstig syns jeg......

Skrevet

ok Madam Felle =)

Sita og Tex, jeg la til det nederste bilde etter jeg hadde skrevet teksten. Glemte å forandre teksen at jeg skal gjør det litt mer lik bilde nr 2.

men veldig i tvil om jeg skal skal bruke stoff eller bånd, må i så fall finne et bånd som er ganske likt stoffet på bilde nr 1 eller kjøpe stoff å klippe det til lange remser.

Takk for svar =)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal bare ha litt pynt i kirken.. Ikke mye sløyfer og sånt. Kirker er jo ofte vakre i seg selv, og bør ikke "drukne" i pynt. -Syns jeg, da. :roll:

Skrevet
Vi skal bare ha litt pynt i kirken.. Ikke mye sløyfer og sånt. Kirker er jo ofte vakre i seg selv, og bør ikke "drukne" i pynt. -Syns jeg, da.  :roll:

Enig. Vi gifter oss i en utrolig vakker (og stor) kirke, så jeg synes det blir feil å pynte for mye. Vi skal kun ha alterblomster.

Skrevet

Syns det er direkte stygt jeg, alt for mye dill etter min mening. :P

Skrevet

Jeg tror ikke vi skal pynte i kirka. Det er en fin gammel kirke og det er ikke nødvendig å pynte den.

Skrevet
Less is moore sier bare jeg :wink:

I couldn't agree more! :wink:

Skrevet

Flott med kritikk, synes det er flott uansett :wink:

Men kunne noen svare på hva jeg faktisk spør om?

Er det stoffet på det øverste bilde chiffon? Eller no annet har ikke peiling på stoff og sånt

I så fall hva er det og er det dyrt for metern?

Skrevet

Ta med deg bildet i en stoff-butikk, da kan sikkert hjelpe deg!

Skrevet

Jeg ville definitivt gått fr det midterste bildet

Hvor i landet bor du? Hvis det ikke er mer enn 2 timer fra Oslo, så ville jeg dratt innover til Oslo en lørdag, og gått berserk på Grønland. Her er det massevis av innvandrerbutikker med stoff i alle prisklasser, og chiffon og annet syntetisk er superbillig!!!

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...