Gå til innhold

Stefar kalte datteren min ludder

Rotekoppen

Anbefalte innlegg

Datteren min er 12 år gammel og har begynt å eksperimentere med sminke. I dag har hun vært hos en venninne og sminka seg. Så beskjedent at man må vite det, for å se det. Hun vet at hun ikke får bruke sminke ute blandt folk før hun starter på ungdomsskolen. I dag når hun kom hjem, sa hennes stefar at hun ser ut som et ludder! (Med streng og høy stemme) Jeg eksploderte og sa at, kaller han dattera mi noe lignende én gang til, er det på hue og rævva ut. Overreager jeg? 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du underreagerer!

En fyr som er i stand til å si noe sånt burde allerede ha vært på hue og rævva ut!

Anonymkode: c4b6b...1fd

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Han hadde ikke fått en sjanse av meg, hadde kasta ham rett på dør.

Jepp!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, chisandra skrev:

Sikker på at sjarmknotten bør få en sjanse til da?

Ja, selvfølgelig! Så lenge det kun går utover ungene, og ikke de selv, er "en sjanse til" det enkleste og greieste valget. Hvem gidder vel å ta hensyn til datteren når de har sjansen på en EKTE MANN! 😍

:sarkasme::sarkasme::sarkasme:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppførselen hans er uakseptabelt. Bra du gir beskjed. Jeg hadde vært bekymret for hvordan han oppfører seg. Tror ikke han egner seg som hverken far eller stefar.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast han på hue og rævva ut! Dette er ikke noe dattera di kommer til å glemme heller! 

Har selv vært vitne til noen av mennene i mammas liv, og noe lignende har hendt meg. Husker jeg var så såret for at hun aksepterte det. 

Anonymkode: 941d8...d32

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Han hadde ikke fått en sjanse av meg, hadde kasta ham rett på dør.

Samme her. Fy faen, for et rasshøl! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får hun ikke bruke sminke? 

Og stefaren min sa lignende ting til meg i tenårene. Ble alltid bråk når jeg var åpen om at jeg likte en gutt. Tror kanskje det er grunnen til at jeg har vanskelig for å være åpen om slike følelser i dag..

Anonymkode: f3c1a...4d2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, selvfølgelig! Så lenge det kun går utover ungene, og ikke de selv, er "en sjanse til" det enkleste og greieste valget. Hvem gidder vel å ta hensyn til datteren når de har sjansen på en EKTE MANN! 😍

:sarkasme::sarkasme::sarkasme:

TS har det sikkert tøft nok uten å høre sarkastiske svar. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ALDRI latt en mann si noe sånt til datteren min, har selv vokst opp med en stefar fra helvette som kunne sk utrolig mange stygge ting. Han hadde jeg faktisk kasta ut, man sier ikke sånt til folk å hvis han presterer å si det til min datter så er han ikke noe jeg gidder å samle på. 

Anonymkode: e6c43...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen min sa omtrent det samme til meg da jeg var 13. Det ødela noe i meg lenge, men heldigvis bodde jeg ikke sammen med han. Tenk deg om, ts. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Sa du det foran datteren din? Det var mildt sagt ufint av stefar. Men å si at du "kaster han på hue og ræva"ut,var ikke spesielt ok. Datteren din ble kanskje redd fordi hun er glad i stefaren sin?

Hadde tatt det opp med ham på tomannshånd,og forventet/forlangt at han ba om unnskyldning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...