Gå til innhold

Påkledde menn og nakne jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere menn at det er spennende?

Anonymkode: 0ecac...1d0

Skrevet

Påkledde menn er ikke spennende :riste:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som kvinne synes det er rennende når jeg er naken og han har klær på. Vet ikke hvorfor, men dette er kanskje min måte å føle at han dominerer meg? Tenner ikke på annen dominans.

Anonymkode: b7615...e49

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg som kvinne synes det er rennende når jeg er naken og han har klær på. Vet ikke hvorfor, men dette er kanskje min måte å føle at han dominerer meg? Tenner ikke på annen dominans.

Rennende? Spennende/tennende

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rennende? Er det fitta som renner? 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan synes det er sexy når vi begge er delvis påkledd, eller at mannen beholder klærne på en liten stund. Det pirrer at jeg må vente..

Anonymkode: fba38...047

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Testosteron skrev:

Påkledde menn er ikke spennende :riste:

Nei, fordi du er mann. Kvinner derimot - elsker påkledde menn. De er, generelt sett, ikke like begeistret for nakne menn som vi menn er begeistret for nakne kvinner. Kjønnsforskjeller kalles det - visstnok :vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hva slags klær han bruker. Det er mye mer sexy med en naken mann enn en mann i joggebukse og tskjorte.

Anonymkode: 9c0d2...176

• Liker 2
Gjest Sugemerke
Skrevet

Om han har litt skikkelige klær, ikke noe joggebukser og tull. Dress er bra, dongeri og skjorte duger, joggebukse og T-skjorte not so much..

Skrevet
29 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Nei, fordi du er mann. Kvinner derimot - elsker påkledde menn. De er, generelt sett, ikke like begeistret for nakne menn som vi menn er begeistret for nakne kvinner. Kjønnsforskjeller kalles det - visstnok :vetikke:

Nei, det gjør vi ikke. Vi har egne meninger, og vi trenger ikke Mr. Gorgonzola til å ytre de for oss. 

Diskriminering...

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, Gorgonzola skrev:

12 minutter siden, Charlotteul skrev:

Nei, det gjør vi ikke. Vi har egne meninger, og vi trenger ikke Mr. Gorgonzola til å ytre de for oss. 

Diskriminering...

Somebody is either after me or have a huge crush on me.

I can feel a disturbance in the force..... ;) 

Skrevet
1 minutt siden, Gorgonzola skrev:

Somebody is either after me or have a huge crush on me.

I can feel a disturbance in the force..... ;) 

Rapportert!! ...for å være for nærme sannheten :ninja:

Skrevet

Jaaaa!! Det er så gøy! Jeg og Kjære gjør det ofte <3 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rennende? Er det fitta som renner? 😄

Rettet opp i innlegget under.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at begge har klær på, gjerne myke klær som collegenser for eksempel. Jeg liker å vekke penisen hans gjennom en fotballshorts eller treningsbukse som er myk og formelig. Han har for eksempel to adidas firebird treningsdresser som ofte har forblitt på under sexen og det liker jeg. Blir veldig lett kåt når vi ligger inntil hverandre og ser film for eksempel og vi begge har på den type klær. Kjenner jo alle konturene hans gjennom stoffet. Ender ofte med sex.

Anonymkode: f53ca...60e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...