ssophie Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Hva synes dere om programmet? Og har dere noen favoritter blant deltakerne?
Gjest Birti Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Jeg har generelt et godt inntrykk av dem alle sammen foreløpig - føler jo ikke at vi har blitt så godt kjent med alle sammen enda. Virker som en lun og fin gjeng som tørr å prøve noe helt nytt. Gøyalt program - gleder meg til å se episode 2 ikveld! :-)
ssophie Skrevet 13. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2017 Jeg håper Daniel ryker først. Bortsett fra det bryr jeg meg ikke så veldig om hvem som vinner.
Gjest Margit Spat Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Synes det var ganske ok, selv om jeg har emetofobi (oppkastfobi) og ikke orker å se på når folk blir sjøsyke. Regner med at de har gjort unna fokuset på sjøsyke for en stund med det første programmet, og at det blir mer fokus på fiske og mindre på spying i de kommende programmene. Har ikke helt rukket å danne meg noe bilde av deltakerne ennå, så jeg har ingen favoritter. Synes bare det var dårlig gjort at han ene skipperen sendte den mest uerfarne deltakeren sin rett i duell med en gang. Det skinte ganske tydelig gjennom at han ville ha henne hjem, selv om han lot som noe annet.
Gjest Birti Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 Etter å ha sett episode to heier jeg på Harald! For en fantastisk fin fyr!
Gjest Birti Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 14 timer siden, Margit Spat skrev: Har ikke helt rukket å danne meg noe bilde av deltakerne ennå, så jeg har ingen favoritter. Synes bare det var dårlig gjort at han ene skipperen sendte den mest uerfarne deltakeren sin rett i duell med en gang. Det skinte ganske tydelig gjennom at han ville ha henne hjem, selv om han lot som noe annet. Her er jeg både uenig og enig.. Innmari synd at hun måtte ryke ut så fort, men samtidig så skal de jo kåre den som er dyktigst - og da er det jo litt digg om det ikke blir så mye "spell" som det er i alle andre realityserier..
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 Den der grining og sutringa over at det var så himla feigt at Kaia måtte ut i duell og stakkars henne for at hun var en ung jente. Seriøst?! Var det ikke nettopp 8. mars? Siden når er det et handikap å være ung kvinne? Kunne ikke akkurat se at hun gjorde det så ekstremt mye dårlige enn han andre. Den beste skal vinne. Hun var ikke best. Anonymkode: 68d1b...c4a 2
Fireflies Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 Fikk skikkelig sansen for Oddmund etter første episode. Likte Kaia veldig godt også. De andre har jeg ikke blitt så godt kjent med enda føler jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #9 Skrevet 15. april 2017 Flere synspunkter nå som vinneren er kåret? Anonymkode: 8dd28...2cf
Gjest Margit Spat Skrevet 15. april 2017 #10 Skrevet 15. april 2017 Likte serien godt. Hyggelig med reality uten hjernedøde og endeløst selvopptatte silikon-, solarium- eller fitnessidioter i konstruerte konflikter. Dessuten var det et spennende innblikk i en del av norsk kultur og historie som jeg kjenner ganske lite til. Jeg har ikke sett finaleepisoden, men har fått med meg alle de forrige. Vinneren har vært flink, men han har hatt mer griseflaks, mindre uflaks og færre konkurransesituasjoner enn konkurrentene sine, men alle konkurranser har jo elementer av flaks og uflaks i tillegg til ren dyktighet, så det er egentlig helt greit. Skulle gjerne sett Oddmund komme lengre enn han gjorde, men igjen: flaks og uflaks er en del av det hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå