Gjest Gemini7 Skrevet 6. mars 2017 #1 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg har litt pigmentforandringer i panna og rødheter i kinn- og jeg trenger tips til en foundation som er dekkende, men uten å bli som en "maske". Jeg har i tillegg tendenser til tørr hud, så må være noe som har litt fukt i seg..? Har brukt Estee lauder sin Double wear, men på dagtid blir den alt for tykk.. tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2017 #2 Del Skrevet 6. mars 2017 Denne, så nå at den var på tilbud også. Den dekker medium/fullt uten å se kakete ut. Legger den med beautyblender. Det er bare synd de bare har den i 2 farger. nr 200 er litt for mørk for meg nå. Men hvis du leter litt eller bestiller fra utlandet finner du den nok en lysere tone. http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Hud/Foundation/Lasting-Finish-Foundation.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leamur Skrevet 6. mars 2017 #3 Del Skrevet 6. mars 2017 Chanel har en fantastisk en som er lett på huden men dekkende. Jeg hr ømfintlig hud og får veldig stygg hud av sminke. Denne er en av de som er "snillere" med huden min men gjemmer det jeg ønsker. Kan legge på lett lag med kost eller mer dekk med blender 🙂 Skal sjekke hva den heter imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Del Skrevet 6. mars 2017 Estes Lauder Double Wear! Anonymkode: 40f9a...963 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablab Skrevet 6. mars 2017 #5 Del Skrevet 6. mars 2017 3 minutter siden, Boomonster skrev: Denne, så nå at den var på tilbud også. Den dekker medium/fullt uten å se kakete ut. Legger den med beautyblender. Det er bare synd de bare har den i 2 farger. nr 200 er litt for mørk for meg nå. Men hvis du leter litt eller bestiller fra utlandet finner du den nok en lysere tone. http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Hud/Foundation/Lasting-Finish-Foundation.htm Enig, den er helt fantastisk! Gleder meg til jeg får litt farge så jeg kan bruke den jeg har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemini7 Skrevet 6. mars 2017 #6 Del Skrevet 6. mars 2017 Tusen takk for svar!! sjekket linken og må si jeg er positivt overasket over pris rimmel er jo billig. Men supert om den funker. Får se om jeg finner den i butikk så jeg får testet fargen først. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2017 #7 Del Skrevet 6. mars 2017 5 minutter siden, Gemini7 skrev: Tusen takk for svar!! sjekket linken og må si jeg er positivt overasket over pris rimmel er jo billig. Men supert om den funker. Får se om jeg finner den i butikk så jeg får testet fargen først. . Tror ikke du får den i butikk lengre, Lindex hadde Rimmel før men de kuttet ut. I verste fall kan du blande nr 200 med en lysere en du har fra før. Det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #8 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg er veldig fornøyd med Revlon Colorstay for tørr hud! Den er billig å kjøpe på nettet også. Anonymkode: b881e...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #9 Del Skrevet 6. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med Revlon Colorstay for tørr hud! Den er billig å kjøpe på nettet også. Anonymkode: b881e...7ed Denne elsker jeg! Anonymkode: 40f9a...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 7. mars 2017 #10 Del Skrevet 7. mars 2017 Få en liten prøve på Clinique Even Better Foundation. Jeg har veldig tørr hud, men den dekker nydelig, ser fin ut og føles behaglig. Prøver for tiden selv den berømte Estee Lauder Double Wear Foundation, og vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg klarer å få den til å se fin ut med en beautyblender, men den er vanskelig å jobbe med. Alle sier den er ekstremt dekkende, men jeg føler nesten jeg må bruke mer av den enn Even Better til Clinique. Og bruker man for mye, så ser det veldig unaturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #11 Del Skrevet 7. mars 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne elsker jeg! Anonymkode: 40f9a...963 Ser den veldig naturlig ut eller er den dekkende og syns godt på huden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #12 Del Skrevet 7. mars 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med Revlon Colorstay for tørr hud! Den er billig å kjøpe på nettet også. Anonymkode: b881e...7ed Jeg synes denne er kakete over kinna, nesa og panna, selv for meg med fet hud. Ellers så syns jeg den er ganske dekkende Anonymkode: 7615f...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 7. mars 2017 #13 Del Skrevet 7. mars 2017 Estee lauder double wear! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #14 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg har fått prøver på både double wear og double wear light. Disse ser het grusomme ut på huden min, kakete og pudrete. Var også vanskelig å legge. Kunne muligens med litt trening og en god primer brukt den til fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #15 Del Skrevet 15. mars 2017 dytt.. Anonymkode: ba885...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 15. mars 2017 #16 Del Skrevet 15. mars 2017 På 07.03.2017 den 11.25, Callisto83 skrev: Få en liten prøve på Clinique Even Better Foundation. Jeg har veldig tørr hud, men den dekker nydelig, ser fin ut og føles behaglig. Prøver for tiden selv den berømte Estee Lauder Double Wear Foundation, og vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg klarer å få den til å se fin ut med en beautyblender, men den er vanskelig å jobbe med. Alle sier den er ekstremt dekkende, men jeg føler nesten jeg må bruke mer av den enn Even Better til Clinique. Og bruker man for mye, så ser det veldig unaturlig ut. Jeg liker begge disse to, synes de er kjempegode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #17 Del Skrevet 15. mars 2017 På 7.3.2017 den 19.25, Boomonster skrev: Jeg har fått prøver på både double wear og double wear light. Disse ser het grusomme ut på huden min, kakete og pudrete. Var også vanskelig å legge. Kunne muligens med litt trening og en god primer brukt den til fest. Har du forsøkt dem med forskjellige typer fuktighetskrem under? Jeg har en fuktighetskrem som kaker til alle typer foundation, to andre gjør det ikke. Bare et tips, men kanskje du har forsøkt det. Anonymkode: 43e64...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. mars 2017 #18 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) På 6.3.2017 den 16.30, Gemini7 skrev: Jeg har litt pigmentforandringer i panna og rødheter i kinn- og jeg trenger tips til en foundation som er dekkende, men uten å bli som en "maske". Jeg har i tillegg tendenser til tørr hud, så må være noe som har litt fukt i seg..? Har brukt Estee lauder sin Double wear, men på dagtid blir den alt for tykk.. tips? Denne. Feel Unique har den på siden sin og sender til Norge. Endret 15. mars 2017 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #19 Del Skrevet 15. mars 2017 IsaDora Coverup foundation! Jeg har hud som er tørr, sensitiv (blir lett rødblusset) samtidig som jeg har litt urenheter, altså et mareritt å finne riktig foundation og hudpleie. Men denne satt som et skudd altså. Dekker godt og kan bygges opp lagvis (passer altså til dag og kveldssminke). Synes også at den holder veldig lenge og blender godt med blush og annen sminke. Den gir et veldig godt dekke og kan vel egentlig brukes like greit som bare concealer for de som kun trenger det. Anonymkode: 5fb17...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. mars 2017 #20 Del Skrevet 15. mars 2017 Urban decay naked er veldig bra. Den er tynn i konsistensen, men lett å bygge opp til full dekke. Too faced born this way er også veldig bra, men den finnes ikke i Norge. Må bestillles fra sephora. Jeg sjanset på den lyseste fargen og det var full match. Jeg er veeeeldig blek, må ha den lyseste fargen i det meste. Har også hørt at urban decay all nighter dekker ekstremt bra, men har ikke prøvd den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå