AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Hei ei jente på 14 år her som ikke er helt i form.Hun har vært på skole i dag, men jeg vurdere å la henne bli hjemme i morgen. Hun sier selv at hun vil på skole PGa en prøve og en framføring som de skal ha i morgen , som hun sier er viktig. Hun er forskjøla og hun virker slapp. Jeg vet ikke om hun har feber. Hadde dere tvunget hun til å bli hjemme eller hadde henne fått godt på skole? Hva er deres mening? Anonymkode: db051...435
skruf Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Hun er jo 14, og når det bare er forkjølelse og slapphet så hadde jeg latt henne prøve seg på skolen i morgen (så sant hun ikke har høy feber da såklart!). Så store unger kjenner best på dagsformen selv ved sykdom, og hvis hun virkelig vil på skolen så synes jeg ikke hun skal tvinges til å være hjemme. Synes hun viser en bra skole/arbeidsmoral som vil på skolen selv om hun ikke er 100% Prinsippet mitt til våre barn har alltid vært at ved tvilstilfeller så kan de heller dra på skolen for så heller å dra hjem igjen hvis formen blir verre eller det blir for tøft med en skoledag med redusert form. Bruker å skrive i meldingsboka at X er ikke i form idag, hvis hun blir verre så send henne hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 3 timer siden, skruf skrev: Hun er jo 14, og når det bare er forkjølelse og slapphet så hadde jeg latt henne prøve seg på skolen i morgen (så sant hun ikke har høy feber da såklart!). Så store unger kjenner best på dagsformen selv ved sykdom, og hvis hun virkelig vil på skolen så synes jeg ikke hun skal tvinges til å være hjemme. Synes hun viser en bra skole/arbeidsmoral som vil på skolen selv om hun ikke er 100% Prinsippet mitt til våre barn har alltid vært at ved tvilstilfeller så kan de heller dra på skolen for så heller å dra hjem igjen hvis formen blir verre eller det blir for tøft med en skoledag med redusert form. Bruker å skrive i meldingsboka at X er ikke i form idag, hvis hun blir verre så send henne hjem. Okei, takk for svar Anonymkode: db051...435
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå