Gå til innhold

Veninne fant frem fargebok hos meg til barna hennes.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel.. De fleste ser jo at en slik avansert tegnebok og slike tusjer ikke er til barn. 

Anonymkode: 4c7e4...94b

Jeg hadde ikke sett at det var dyre tusjer og tegnebok. Jeg har noe lignende hjemme som jeg fikk gratis i en bokklubb. 

Og det er tydeligvis ikke det samme, men jeg hadde ikke sett forskjell fordi jeg er totalt uinterresert i sånn. 

Anonymkode: 432cc...bd9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, BeautyBox skrev:

Disse bøkene og pennene koster MYE penger.

Ja, men er hele boka ødelagt eller flere av sidene rablet på? Og er pennene ødelagt, eller ble de bare brukt uten lov? Stor forskjell. 

Anonymkode: 76f0f...c6e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste oppegående personer skjønner at denne type boken er ikke for barn. Synes det var utrolig frekk av henne å faktisk gå i tingene dine og gi gullungen hennes noe som var helt tydelig ditt.  DU var frekt?   Da spørrer du henne om hun ville ha synes det var greit at du gikk i skapet hennes uten å spørre om du var hjemme hos henne.  Hun høres ut som en av de mange mødre som tror de har født den neste Jesus.  

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men er hele boka ødelagt eller flere av sidene rablet på? Og er pennene ødelagt, eller ble de bare brukt uten lov? Stor forskjell. 

Anonymkode: 76f0f...c6e

Jeg har fargeleggingsbøker for voksne og slike penner selv, og jeg hadde også blitt irritert om noen hadde klusset i sidene jeg hadde lyst til å fargelegge fint inni. Det er jo ANDRES barn og ikke mine egne! Tusjene blir også lett ødelagte da de har en veldig tynn tupp.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke sett at det var dyre tusjer og tegnebok. Jeg har noe lignende hjemme som jeg fikk gratis i en bokklubb. 

Og det er tydeligvis ikke det samme, men jeg hadde ikke sett forskjell fordi jeg er totalt uinterresert i sånn. 

Anonymkode: 432cc...bd9

Og derfor er det greit å forsyne seg av andres ting? Fordi man selv personlig ikke har noen interesse av det? 

Anonymkode: d4343...626

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BeautyBox skrev:

Jeg har fargeleggingsbøker for voksne og slike penner selv, og jeg hadde også blitt irritert om noen hadde klusset i sidene jeg hadde lyst til å fargelegge fint inni. Det er jo ANDRES barn og ikke mine egne! Tusjene blir også lett ødelagte da de har en veldig tynn tupp.

Ja, men som jeg skrev i mitt første innlegg så var det ingen ond hensikt. Om barna har ødelagt noen sider vil jeg sammenligne det med unger som rekker opp strikketøy og klipper av tråder, man mister litt jobb og må håndtere flere løse tråder, og mister kanskje endel tråd for en viss verdi, men hobbyen er ikke tapt og alt er ikke ødelagt. Uhell skjer, og spesielt med barn. 

Det jeg mente er at jeg ville ha visst litt storinnrykk og ikke krevd erstatning om pennene ikke er ødelagt og ungene "kun" har rablet ned noen sider. Om hele boken er ødelagt eller pennene er ødelagt ville jeg fortalt hva det kostet og bedt om erstatning. 

Anonymkode: 76f0f...c6e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du under en stein eller er du bare en selvsentrert mor? "Alle" vet jo at fargelegging for voksne er en trend, og har vært det en ganske god stund nå. 

Anonymkode: d4343...626

Jeg bor selvfølgelig ikke under en stein. Tingene lå fremme. Jeg ville ikke tenkt at det var til egenbruk, nettopp fordi sakene lå fremme og det var et avtalt besøk. Ungene var ventet. Unger tegner og fargelegger. Den som ikke vet dèt, bor under en stein (du, kanskje?). Med mindre jeg visste at hun hadde det som hobby selv, selvfølgelig, og jeg regner med denne venninnen ikke ante det fra før.

Anonymkode: 635ea...217

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke sett at det var dyre tusjer og tegnebok. Jeg har noe lignende hjemme som jeg fikk gratis i en bokklubb. 

Og det er tydeligvis ikke det samme, men jeg hadde ikke sett forskjell fordi jeg er totalt uinterresert i sånn. 

Anonymkode: 432cc...bd9

Ehh, What?! Såklart ser man at det der er noe annet enn fingermaling og ei blokk med blanke ark. Man skal være rimelig blåst for å ikke skjønne det. TS; tror ikke du vinner noe på å gå "i krig" om dette, men tror faktisk vennskapet dere har dypere issues om hun ble sur for at du sa ifra om at det var ikke greit. Hadde aldri latt ungene mine leke med noe sånt hjemme hos andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men som jeg skrev i mitt første innlegg så var det ingen ond hensikt. Om barna har ødelagt noen sider vil jeg sammenligne det med unger som rekker opp strikketøy og klipper av tråder, man mister litt jobb og må håndtere flere løse tråder, og mister kanskje endel tråd for en viss verdi, men hobbyen er ikke tapt og alt er ikke ødelagt. Uhell skjer, og spesielt med barn. 

Det jeg mente er at jeg ville ha visst litt storinnrykk og ikke krevd erstatning om pennene ikke er ødelagt og ungene "kun" har rablet ned noen sider. Om hele boken er ødelagt eller pennene er ødelagt ville jeg fortalt hva det kostet og bedt om erstatning. 

Anonymkode: 76f0f...c6e

Vel, som jeg skrev så ville jeg selv ha reagert mer enn det du skriver, fordi jeg synes det er utrolig frekt gjort. Det var jo denne damen som fant det fram til ungene sine, og ikke "bare noen barn som klipte i et nøste i en strikkekurv". Stor forskjell...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men som jeg skrev i mitt første innlegg så var det ingen ond hensikt. Om barna har ødelagt noen sider vil jeg sammenligne det med unger som rekker opp strikketøy og klipper av tråder, man mister litt jobb og må håndtere flere løse tråder, og mister kanskje endel tråd for en viss verdi, men hobbyen er ikke tapt og alt er ikke ødelagt. Uhell skjer, og spesielt med barn. 

Det jeg mente er at jeg ville ha visst litt storinnrykk og ikke krevd erstatning om pennene ikke er ødelagt og ungene "kun" har rablet ned noen sider. Om hele boken er ødelagt eller pennene er ødelagt ville jeg fortalt hva det kostet og bedt om erstatning. 

Anonymkode: 76f0f...c6e

Men sitter mor å ser på samtidig som ungene rekker opp strikketøy og klipper av tråder? Er jo det som er problemet her; ikke ungene, men mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke sett at det var dyre tusjer og tegnebok. Jeg har noe lignende hjemme som jeg fikk gratis i en bokklubb. 

 

Ja...du ville ha sett alle de fine fargelegging hun har gjort allerede og tenkt "dette var billig askeladden saker og jeg kan dritt i det"  Du høres ikke noe bedre ut en venninnen til TS. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Synes i utgangspunktet at det var en ærlig feil fra hennes side, men da får man si unnskyld, heller enn å gå i forsvarsmodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ehh, What?! Såklart ser man at det der er noe annet enn fingermaling og ei blokk med blanke ark. Man skal være rimelig blåst for å ikke skjønne det. TS; tror ikke du vinner noe på å gå "i krig" om dette, men tror faktisk vennskapet dere har dypere issues om hun ble sur for at du sa ifra om at det var ikke greit. Hadde aldri latt ungene mine leke med noe sånt hjemme hos andre. 

Jeg sa ingenting om fingermaling og blanke ark. Det jeg skrev var at jeg har noe lignende hjemme selv, altså en slik bok som man kan fargelegge flotte mønstre i. 

Og ja, jeg er nok uvitende på dette området. 

Anonymkode: 432cc...bd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor selvfølgelig ikke under en stein. Tingene lå fremme. Jeg ville ikke tenkt at det var til egenbruk, nettopp fordi sakene lå fremme og det var et avtalt besøk. Ungene var ventet. Unger tegner og fargelegger. Den som ikke vet dèt, bor under en stein (du, kanskje?). Med mindre jeg visste at hun hadde det som hobby selv, selvfølgelig, og jeg regner med denne venninnen ikke ante det fra før.

Anonymkode: 635ea...217

Så du er altså en selvsentrert mor, ja. 

Anonymkode: d4343...626

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du hadde vel en frekk tone da. Det er jo for barn, ikke rart hun trodde det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Outlander skrev:

Ja...du ville ha sett alle de fine fargelegging hun har gjort allerede og tenkt "dette var billig askeladden saker og jeg kan dritt i det"  Du høres ikke noe bedre ut en venninnen til TS. 

Jeg hadde ikke latt barna mine tegne i de selv om jeg ikke hadde sett at det var dyre greier, så jeg er ikke like ille som venninna. 

Jeg sier bare at jeg ikke hadde sett at det var dyre greier, jeg sier ikke at jeg hadde gjort som venninna til TS. 

Anonymkode: 432cc...bd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og derfor er det greit å forsyne seg av andres ting? Fordi man selv personlig ikke har noen interesse av det? 

Anonymkode: d4343...626

Nei.

Anonymkode: 432cc...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: 432cc...bd9

Men hvorfor gjør du et poeng av det da? 

Anonymkode: d4343...626

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...