AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg prøver noe nytt i kveld. Jeg bytter ut annenhver røyk med snus. For hver dag vil jeg bytte ut flere og flere av sigarettene med snus. Har du også prøvd det? Har det noe for seg? Målet mitt er å slutte helt med røyk og bruke kun snus. Deretter vil jeg kanskje på sikt også slutte med snus. Men snus er bedre enn røyk for helsa mi, ettersom jeg er lungesyk. Hva tenker dere? Anonymkode: 86e62...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 24. januar 2017 #2 Del Skrevet 24. januar 2017 IKKE!! Begynn med snus. Det er så enkelt å slutte med røyk kontra snus at du ikke en gang aner. For meg vil det nesten være enklere å ta seg inn i nord Korea og få en jobb, enn å slutte med snus. Du drar på apoteket og kjøper nikotinplaster eller tyggis, men for all del, ikke begynn med snus som erstatning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Del Skrevet 24. januar 2017 Takk for gode råd @dillyduzit Anonymkode: 86e62...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 24. januar 2017 #4 Del Skrevet 24. januar 2017 Det er veldig mange som går den veien. Men det er ikke lettere å slutte med snus. Hva med å heller gå over til nikotinplaster/tyggegummi? Eventuelt erstatte en dårlig uvane med en annen vane som ikke er usunn, men som du liker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runi Skrevet 25. januar 2017 #5 Del Skrevet 25. januar 2017 Jeg bruker damp. Har ikke smakt røyk på nærmere 1 år. Fantastisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Del Skrevet 25. januar 2017 Damp her også. Røykfri i tre år Anonymkode: e54b9...cf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Del Skrevet 25. januar 2017 Hvorfor gå fra asken til ilden? Anonymkode: 572f5...1b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #8 Del Skrevet 29. januar 2017 Nåh. For meg fungerer snus bedre en elsigaretter/ plaster/ tyggis/ o.l., så jeg får holde meg til snusen for å spare lungene mine. Elsigaretter er forresten også skadelig for lungene Anonymkode: 6bb5c...246 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #9 Del Skrevet 29. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nåh. For meg fungerer snus bedre en elsigaretter/ plaster/ tyggis/ o.l., så jeg får holde meg til snusen for å spare lungene mine. Elsigaretter er forresten også skadelig for lungene Anonymkode: 6bb5c...246 Anonymkode: e54b9...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 30. januar 2017 #10 Del Skrevet 30. januar 2017 På 24.1.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev: Jeg prøver noe nytt i kveld. Jeg bytter ut annenhver røyk med snus. For hver dag vil jeg bytte ut flere og flere av sigarettene med snus. Har du også prøvd det? Har det noe for seg? Målet mitt er å slutte helt med røyk og bruke kun snus. Deretter vil jeg kanskje på sikt også slutte med snus. Men snus er bedre enn røyk for helsa mi, ettersom jeg er lungesyk. Hva tenker dere? Anonymkode: 86e62...e61 Hvordan går det med røyken? Legen min sier at det er 7 × mer nikotin i en snus enn i en sigarett. Derfor er det vanskeligere å slutte med snus. Selv sluttet jeg å røyke for 3 måneder siden (var Stor røyker) og greier det ved hjelp av nikotintyggis. Håper virkelig du greier det. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå