Gå til innhold

bytte liten leilighet i Oslo med hus på landet, hvordan går man frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei du må ha mellomfinansiering. Ingen banker er villige til å garantere noe når inntekten er så lav. Da er risken at hun ikke får selge og de ikke får pengene sine. Banken regner ut fra din inntekt. Har selv måttet selge først, leie noen mnd i mellomtiden mens jeg lette etter ny plass å kjøpe pga jeg ikke fikk mellomfinansiering. Måtte kjøpe for de pengene jeg fikk igjen for etter salget. Hadde også dyr TS, så det er mulig :)

Anonymkode: 034ad...f76

Kan du ikke bare selge med overtagelse etter 3 måneder, og kjøpte nytt med overtagelse rett før det?

Skrevet
På ‎22‎.‎02‎.‎2017 den 23.23, AnonymBruker skrev:

Nei du må ha mellomfinansiering. Ingen banker er villige til å garantere noe når inntekten er så lav. Da er risken at hun ikke får selge og de ikke får pengene sine. Banken regner ut fra din inntekt. Har selv måttet selge først, leie noen mnd i mellomtiden mens jeg lette etter ny plass å kjøpe pga jeg ikke fikk mellomfinansiering. Måtte kjøpe for de pengene jeg fikk igjen for etter salget. Hadde også dyr TS, så det er mulig :)

Anonymkode: 034ad...f76

Det er mulig ja. Så fint at du klarte det da. Grattis!

Anonymkode: 94c6c...6a1

Skrevet
På ‎23‎.‎02‎.‎2017 den 2.38, amativeReflection skrev:

Kan du ikke bare selge med overtagelse etter 3 måneder, og kjøpte nytt med overtagelse rett før det?

Man får ikke pengene før 14 dager etter overtakelsen, og kan da ikke legge inn noe bud før etter det. Uten mellomfinansiering kan man altså ikke legge inn bud før man har pengene på kontoen sin.

men takk for alle vennlige forslag:-)

Anonymkode: 94c6c...6a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...