AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Jeg er allergisk, og sliter med nesen osv. Skal begynne på allerginesespray, men hvordan er det med otrivin.. Kan jeg bruke det regelmessig, så lenge jeg bruker det slik? 10 dagers bruk, fulgt av 5 ukers opphold. Nye 10 dagers bruk, fulgt av 5 ukers opphold. Er det trygt? Jeg blir ikke avhengig da? Greia er at allerginesespray fungerer særdeles dårlig på meg, men jeg skal ta det pga kortisoninnholdet, mens otrivin ofte "ordner alt", så hver 5. uke har jeg da i så fall en 10-dagers periode der jeg kan være et normalt menneske... Noen som vet? Anonymkode: 7f781...4cd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 1 minutt siden, Belima skrev: Spør legen din om bruk av begge! Joda, men spørsmålet gjaldt egentlig bare otrivin.. Anonymkode: 7f781...4cd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Spør legen din om Otrivinen (ikke stol på fremmede på nettet for helseråd, du aner ikke noe om hvor kvalifisert folkene her er...) Er problemet tett nese? Isåfall kan jeg anbefale Fenu-Max. Det er rett og slett bare kapsler med timian og bukkehornsfrø. Du får kjøpt på helsekost/mange apoteker. Jeg har helt sluttet å bruke vanlig nesespray. Jeg er sånn som blir potte tett i nesen når jeg er forkjølet/pollenallergien er som verst, og otrivin holdt nesen åpen i max 3 timer av gangen. Etter at jeg ble introdusert for fenu-max har jeg ikke brukt nesespray en eneste gang (utenom allergisprayen). Anonymkode: f6d9c...538 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør legen din om Otrivinen (ikke stol på fremmede på nettet for helseråd, du aner ikke noe om hvor kvalifisert folkene her er...) Er problemet tett nese? Isåfall kan jeg anbefale Fenu-Max. Det er rett og slett bare kapsler med timian og bukkehornsfrø. Du får kjøpt på helsekost/mange apoteker. Jeg har helt sluttet å bruke vanlig nesespray. Jeg er sånn som blir potte tett i nesen når jeg er forkjølet/pollenallergien er som verst, og otrivin holdt nesen åpen i max 3 timer av gangen. Etter at jeg ble introdusert for fenu-max har jeg ikke brukt nesespray en eneste gang (utenom allergisprayen). Anonymkode: f6d9c...538 Nei, problemet er ikke tett nese. Men da stoler jeg ikke på helserådet ditt, heller Anonymkode: 7f781...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 Hvis problemet IKKE er tett nese, hvorfor skal du bruke det da? Anonymkode: 97370...220 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå