Gå til innhold

Den beste serien du har sett?


Josefinel

Anbefalte innlegg

En serie som alltid vil ha en plass i hjertet mitt, bare fordi det er en av de første seriene jeg så, er survivors. Streames ikke noen plasser lengre og har bare 2-3 sesonger.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tornefuglene

Mistrals datter

Der elvene møtes

Mot alle vindar

If tomorrow never comes 

Alle disse så jeg da jeg var jentunge, men så If tomorrow.. for et par år siden og selv om den var litt utdatert, var det fortsatt en god story.

Anonymkode: e958c...057

Omg tornefuglene 😍 Når vi først er i det nostalgiske hjørnet; Twin Peaks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Omg tornefuglene 😍 Når vi først er i det nostalgiske hjørnet; Twin Peaks. 

De kommer med en ny Twin Peaks snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One Tree hill. Som himmelen for oss musikkelskende poeter.. 😁

Anonymkode: 01044...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

True Detective sesong 1 og The Killing, begge pga jeg elsker karakterene og skuespillerne, historiene er gode, dystre men ikke *bare* dystre, og det er kvalitet i hele produksjonen.

Elsket Yes, MInister og Black Adder når jeg var yngre, men tror de har tapt seg litt for meg nå.

Tornefuglene er også selvfølgelig fantastisk, og så Mot Alle Vindar og Nord og Sør.

Og Poldark. Og Twin Peaks.

Fant visst ikke èn favoritt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkens! Meningen her var å nevne EN serie! 

Ja, det kan være vanskelig, jeg liker mange gode serier. At folk faktisk nevner serier som Smallville, Frustrerte Fruer og Kongen av Queens er bare sjokkerende, kunne like gjerne nevnt Mot i Brøstet.

The Wire er etter min mening den aller beste.

Anonymkode: 05045...0e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breaking Bad. Liker karakterdybden og utviklingen av personligheten til hovedpersonen. Han minner meg om en jeg kjenner, så for meg var det ganske realistisk sånn sett :laugh:

Anonymkode: a0fc9...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- The Tudors (nå på viaplay) uten tvil. Sett den 3 ganger allerede, men må se en gang til snart.

- The Killing (netflix) er veldig bra!

- Også The Fall (netflix). Mange vil her kjenne igjen Mr.Grey, personlig liker jeg ikke 50 shades. Men denne serien er han utmerket i, samt Gilian Anderson, mest kjent fra X-files.

- X-files var virkelig høydepunktet i uka tidligere :D

- Orange is the new black (netflix)  e også en oppslukende serie med mange interresante skjebner.

 

Anonymkode: 4ff40...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier ikke å velge bare én :)  Av nyere serier: Broen, The Killing, House of Cards, Tudors og The Fall. Av de eldre er det nok Twin Peaks som sitter best i minnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker, men må kanskje si Haven. Tok litt tid før jeg "skjønte" stilen, men da var det gjort. <3 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter med å velge bare en, så blir en uprioritert liste :)

- Sherlock

- Dr. House

- True Detective (sesong 1)

- Band of Brothers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rectify, The Affair, Six Feet Under kommer på delt førsteplass ;)

Anonymkode: ca6af...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.1.2017 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Forandrer seg litt ettersom tror jeg, men lander nok på "The Fall". Ser den egentlig mer som et psykologisk drama enn en krimserie. Synes også "The Affair" og "Bloodline" er knallgode serier som har litt av den samme historien under overflaten som "The Fall".

Anonymkode: 82cfd...287

Du bør sjekke ut Animal Kingdom (finnes bl.a. på Viaplay) :)

Anonymkode: ca6af...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
På 1/9/2017 den 20.32, New Girl skrev:

Er så veldig mange serier jeg liker! Er skikkelig serie-junkie😜 Men den ultimate serien for meg vil alltid være Buffy. Den har alt! Humor, action, romantikk, gode, interessante karakterer, umulig kjærlighet, spenning...Hadde jeg sett serien for første gang nå, så hadde den nok ikke nådd opp, men den bringer frem mange gode minner. Det er noe med de seriene man så første gang når man var tenåring😉

Buffy :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Breaking Bad. Liker karakterdybden og utviklingen av personligheten til hovedpersonen. Han minner meg om en jeg kjenner, så for meg var det ganske realistisk sånn sett :laugh:

Anonymkode: a0fc9...e5b

For meg er det kanskje den største skuffelsen jeg har hatt, fordi så mange rundt omkring har omtalt den som "verdens beste serie gjennom alle tider". Så utrolig platt og over the top på alle mulige måter. Hovedpersonen er jeg med på at er en god karakter, det samme med Hank, men ellers er det meget skralt. Men siden så mange digger serien må jeg bare innse at jeg har en annen (og etter min mening langt bedre) smak enn mange andre.

Anonymkode: b64b0...50f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...