Odda Skrevet 6. desember 2016 #1 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Hei! Jeg jobber på en skole (VGS tilde som lurer;)). dag var jeg på vei opp den ene jerntrappen (eller det ser utsom en jerntrapp) da jeg klarte og snuble i mine egene ben. Da slo jeg håndflaten på høyre hånd hardt ned på kanten på jerntrappen. I førsten merket jeg ikke så mye til det men etter 5 minutter begynte jeg å få mer og mer vondt på skadestedet. Altså det er på høyre håndflate helt nederst på håndflaten på høyre side, altså litt under tommelen. I førsten brant det når jeg tok på det men nå noen timer senere brenner det bare litt. Det jeg lurer på har jeg brekt den eller forstuet den eller lignende? Endret 6. desember 2016 av Odda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Del Skrevet 6. desember 2016 Kun undersøkelse av lege og røntgen kan gi deg svar. Anonymkode: 7a803...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Del Skrevet 6. desember 2016 Kan du belaste hånden? Anonymkode: 12cf1...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odda Skrevet 6. desember 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 6. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du belaste hånden? Anonymkode: 12cf1...04e Ja, men det bare strekker i det området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Del Skrevet 6. desember 2016 43 minutter siden, Odda skrev: Ja, men det bare strekker i det området. Kan du belaste det er det lite sannsynlig at det er brudd. Men dersom det er svært smertefullt, farge på huden og eller hovent skader det ikke med en tur innom legevakten nå i kveld. Ring og hør med dem. Anonymkode: 12cf1...04e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 7. desember 2016 #6 Del Skrevet 7. desember 2016 Få tatt ett røntgen. Belastninger kan man klare selv om det er brudd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Del Skrevet 7. desember 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du belaste det er det lite sannsynlig at det er brudd. Men dersom det er svært smertefullt, farge på huden og eller hovent skader det ikke med en tur innom legevakten nå i kveld. Ring og hør med dem. Anonymkode: 12cf1...04e Det er ikke riktig. Mange med brudd kan belaste Anonymkode: a5da1...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå