Jus sanguinis Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Det var spørsmålet Stefan Lövfen ikke kunne svare på, når en fremmedetnisk innvandrer konfronterte ham med svenskhet under hans politiske kampanje i Angered, Gøteborg. Med dette ønsker jeg å vise at norskhet ikke bare er et stykke papir. Endret 2. desember 2016 av Jus sanguinis
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 "Separate but equal".. "Yavar Sababi innvandret fra Iran for sju år siden. Han bor i Bergsjön, hvor barna aldri treffer noen svensker. Ikke blant naboene, ikke blant vennene på skolen." Anonymkode: 33743...652
Jus sanguinis Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Separate but equal".. Anonymkode: 33743...652 Hvilket er en meningsløshet, hvilket er demonstrert med både Brexit og Trump. I virkeligheten blir man ikke svensk, eller norsk, utifra en statsbeslutning.
Drizzt Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Hvordan blir man svensk uten å være i tett kontakt med svensker, svensk kultur og svenske tradisjoner? Retorisk spørsmål. Man blir ikke svensk bare ved å fysisk befinne seg på svensk jord. Bytt svensk med norsk, så har du beskrivelse av samme problem i Norge. Her på berget ser det ut som at mange velger bort med vilje å omgås med nordmenn og det norske og foretrekker ''sine egne'' og å dyrke sin egen -het. Så presterer pk-apologeter å kalle dem for nordmenn. Hva f..n.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 Men de er jo svensker alle mann! Alle som kommer til Sverige blir jo etnisk svenske med det samme de får oppholdstillatelse. På samme måte som alle som kommer til Norge fra Syria, Somalia etc. blir nordmenn med det samme de sier ordet "asyl". Dette mener ihvertfall de på venstresiden. Anonymkode: 70ccb...856 1
stan Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 Samtidig har vi nordmenn som prøver å rive ned det norske. Nå kan vi ikke gå rundt juletreet lenger. HEF er nyttige idioter for islamismen. Nå står jula for døra, den viktigste høytiden i norsk tradisjon. Ta vare på den.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 Ja for document.no skildrer det sikkert heeelt rett! Bergsjön er helt rett en fattig stadsdel, med høy arbeidsledighet og mye kriminalitet. Hvilket henger sammen. Anonymkode: a88de...189
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #8 Skrevet 3. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja for document.no skildrer det sikkert heeelt rett! Bergsjön er helt rett en fattig stadsdel, med høy arbeidsledighet og mye kriminalitet. Hvilket henger sammen. Anonymkode: a88de...189 Nøyaktig hva er det du mener er fakta her? Er det noen feil her noe sted? Hva slags god dag mann-økseskaft innlegg er dette? Anonymkode: 70ccb...856 1
jabx Skrevet 3. desember 2016 #9 Skrevet 3. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja for document.no skildrer det sikkert heeelt rett! Anonymkode: a88de...189 Kilden deres er her: http://www.gp.se/nyheter/pappan-till-löfven-hur-ska-vi-bli-integrerade-1.4004644 Du angriper altså gp.se?
Gjest Zalo2 Skrevet 3. desember 2016 #10 Skrevet 3. desember 2016 Om jeg hadde flyttet til Kina hadde jeg ikke blitt kineser. Må innrømme jeg ikke har noe særlig interesse for å omgås innvandrere slik at de kan integreres, de kan begynne med å oppføre seg først og fremst. Og er det en overvekt med innvandrere vil de aldri bli ordentlig integrert, tvert i mot vil problemene bli større fordi, som her vil det bare bli utlendinger igjen i disse bydelene. Irriterer meg fortsatt over Kongen som sa, hva er det norske!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #11 Skrevet 4. desember 2016 17 timer siden, Zalo2 skrev: Om jeg hadde flyttet til Kina hadde jeg ikke blitt kineser. Må innrømme jeg ikke har noe særlig interesse for å omgås innvandrere slik at de kan integreres, de kan begynne med å oppføre seg først og fremst. Og er det en overvekt med innvandrere vil de aldri bli ordentlig integrert, tvert i mot vil problemene bli større fordi, som her vil det bare bli utlendinger igjen i disse bydelene. Irriterer meg fortsatt over Kongen som sa, hva er det norske! Samme her. Og ingen andre rundt deg gidder det heller. De fleste gidder bare i forbindelse med et prosjekt, eller gjennom røde kors, eller noe frivillig, dugnad og penger. Noe som er i regi av norske eller med norske penger. Ingen som holder på med the real deal, det at man møter dem på eget initiativ uten noen andre i ryggen, klarer å utvikle selvstendige relasjoner. Har ikke sett noen, det er bare liksom-folk som som liksom-hjelpe. Anonymkode: fd641...790
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #12 Skrevet 5. desember 2016 svensk presse har lenge gjordt det motsatte av det aviser skal gjøre, de har hemmeligholdt mange problemer. Et eksempel på det er No-Go soner, man har sett tendensen til dette gjennom mange år, men presse og politikkere har prøvd å skjule det. Det var først når australske og britiske medier begynte å ta opp dette at svenskene turde å skrive om det. Nå er dey egentlig forsent, siden de har over 50 slike soner. Et kjennetegn er at man i slike områder hater svensker og alt som har med Sverige å gjøre. Anonymkode: 0532f...677
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #13 Skrevet 5. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: svensk presse har lenge gjordt det motsatte av det aviser skal gjøre, de har hemmeligholdt mange problemer. Et eksempel på det er No-Go soner, man har sett tendensen til dette gjennom mange år, men presse og politikkere har prøvd å skjule det. Det var først når australske og britiske medier begynte å ta opp dette at svenskene turde å skrive om det. Nå er dey egentlig forsent, siden de har over 50 slike soner. Et kjennetegn er at man i slike områder hater svensker og alt som har med Sverige å gjøre. Anonymkode: 0532f...677 Liker den gjennomsnittlige svensken arabere/afrikanere og andre ikke-vestlige hvis han skal være ærlig da? Det går nok i begge retninger. Anonymkode: 33743...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå