Gå til innhold

Hvor finner jeg Bugg tyggis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I gode gamle dager. Den ble trukket fra markedet tidlig på 2000-tallet :( 

Anonymkode: 8db8e...600

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men her står det jo....

http://www.aftenposten.no/norge/Na-er-Buggen-tilbake-231581b.html

Anonymkode: 53ccf...0d4

Det lønner seg å sjekke datoen på artikler man leser. Den der er fra februar 2010, så mye kan ha skjedd siden da. 

Anonymkode: fa978...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lønner seg å sjekke datoen på artikler man leser. Den der er fra februar 2010, så mye kan ha skjedd siden da. 

OPPDATERT: 12.OKT.2011 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg linket til artikkelen er at ab-en skrev at de hadde gått ut i 2000-tallet.

2011 er lenge etter 2000-tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjerne i butikk og i Oslo.  

Har du sjekket MIX butikkene? Den tyggisen er gammel ja. Tviler på at de har den, men det er faktisk ikke så lenge siden jeg så den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg linket til artikkelen er at ab-en skrev at de hadde gått ut i 2000-tallet.

Den gikk ut av produksjon i begynnelsen av 2000-tallet. Så skulle den komme tilbake da etter en facebook kampanje, men det viste seg at Malaco hadde solgt varemerket. Den nye eieren av varemerket prøvde å relansere, men det ble ikke så godt mottatt for de fleste mente smaken ikke var den samme. Det solgte derfor ikke spesielt godt. Så den originale versjonen av Bugg forsvant, en litt annen variant ble relansert men falt ikke i smak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Har du sjekket MIX butikkene? Den tyggisen er gammel ja. Tviler på at de har den, men det er faktisk ikke så lenge siden jeg så den.

God ide. Skal sjekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den gikk ut av produksjon i begynnelsen av 2000-tallet. Så skulle den komme tilbake da etter en facebook kampanje, men det viste seg at Malaco hadde solgt varemerket. Den nye eieren av varemerket prøvde å relansere, men det ble ikke så godt mottatt for de fleste mente smaken ikke var den samme. Det solgte derfor ikke spesielt godt. Så den originale versjonen av Bugg forsvant, en litt annen variant ble relansert men falt ikke i smak.

Er det disse to variantene du mener?

bugg.JPG

bugg (1).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, den øverste savner jeg. Dersom jeg fant ei panteflaske, kunne jeg kjøpe to bugger. Gode tider.

Og hver bugg kunne deles i to, så da hadde jeg tyggis så det holdt ei stund. Husker jeg følte meg modig da jeg turte prøve den svarte buggen, den var liksom litt mer voksen.

Anonymkode: 7baf5...fde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i denne sammenhengen er det fremdeles veldig lenge siden, og at et produkt ble reintrodusert i 2010 betyr ikke på noen måte at det fremdeles finnes. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det disse to variantene du mener?

bugg.JPG

bugg (1).jpg

Den første der ser ut som Bugg slik jeg husker den: Brettet papir rundt og langsgående fure. :hoppe: Bilde 2 er nok den kortlivede 2010-utgaven, ja. Den ser i alle fall helt feil ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i denne sammenhengen er det fremdeles veldig lenge siden, og at et produkt ble reintrodusert i 2010 betyr ikke på noen måte at det fremdeles finnes. 

Den første der ser ut som Bugg slik jeg husker den: Brettet papir rundt og langsgående fure. :hoppe: Bilde 2 er nok den kortlivede 2010-utgaven, ja. Den ser i alle fall helt feil ut. 

Og den 2010 utgaven er ikke like god. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...