AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Tenker å kjøpe ny PC. Men er snart black Friday så avventer nok litt. Men hvor store tilbud er det ca på pc-er da? Snakker vi 50% ish? Anonymkode: 1cf41...b67
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 De gangene jeg har sett etter PC på black friday så er det snakk om 20-30% max, og du er heldig om du finner noe som passer deg om du er litt kresen. Men jeg fant engang en pc skjerm som var 25% på, det var ganskje bra kjøp Anonymkode: 59b85...449
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: De gangene jeg har sett etter PC på black friday så er det snakk om 20-30% max, og du er heldig om du finner noe som passer deg om du er litt kresen. Men jeg fant engang en pc skjerm som var 25% på, det var ganskje bra kjøp Anonymkode: 59b85...449 Så lite? Trodde black friday hadde store salgsummer jeg Anonymkode: 1cf41...b67
Akay Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Du kan være heldig. Kommer helt an på hva du skal ha. Jeg jobber med it og skulle ha ny laptop i fjor. Ble ikke at jeg kjøpte for det var rett og slett tomt, men lefdal hadde en som jeg var nær ved å kjøpe som hadde kosta 13000 før og gikk for 6 eller 7000. Man kjøper uansett ikke elektronikk til fullpris 1 uke før black friday. Elkjøp og lefdal kommer med kundeavis med dagstilbud hele neste uke i tillegg så er jo svært mange andre aktører som kommer med tilbud på fredagen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå