AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Del Skrevet 15. november 2016 Tenker å kjøpe ny PC. Men er snart black Friday så avventer nok litt. Men hvor store tilbud er det ca på pc-er da? Snakker vi 50% ish? Anonymkode: 1cf41...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #2 Del Skrevet 15. november 2016 De gangene jeg har sett etter PC på black friday så er det snakk om 20-30% max, og du er heldig om du finner noe som passer deg om du er litt kresen. Men jeg fant engang en pc skjerm som var 25% på, det var ganskje bra kjøp Anonymkode: 59b85...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Del Skrevet 16. november 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: De gangene jeg har sett etter PC på black friday så er det snakk om 20-30% max, og du er heldig om du finner noe som passer deg om du er litt kresen. Men jeg fant engang en pc skjerm som var 25% på, det var ganskje bra kjøp Anonymkode: 59b85...449 Så lite? Trodde black friday hadde store salgsummer jeg Anonymkode: 1cf41...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 16. november 2016 #4 Del Skrevet 16. november 2016 Du kan være heldig. Kommer helt an på hva du skal ha. Jeg jobber med it og skulle ha ny laptop i fjor. Ble ikke at jeg kjøpte for det var rett og slett tomt, men lefdal hadde en som jeg var nær ved å kjøpe som hadde kosta 13000 før og gikk for 6 eller 7000. Man kjøper uansett ikke elektronikk til fullpris 1 uke før black friday. Elkjøp og lefdal kommer med kundeavis med dagstilbud hele neste uke i tillegg så er jo svært mange andre aktører som kommer med tilbud på fredagen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå