Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lys i huden (blond) og lurer litt på hva slags Highlighter jeg bør gå for? Bruker en liquid foundation. Bør jeg gå for pudder eller en sånn stick? Noen som kan anbefale meg en god Highlighter? 

Resuktatet jeg ønsker å oppnå er glødende hud, som ikke ser så "flatt" ut.

Anonymkode: 4ab9e...7ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins mange gode highlightere, både i krem-og pudderform. Jeg liker godt smashbox sin flytende på sånn stick med kost, ellers har de fleste merker en eller annen form for highlighter. Man trenger ikke kjøpe det dyreste heller.

Test de ut og sjekk at de ikke er for glitrete, og ikke for gylne og "bronzy" siden du er så lys.

Skrevet

Synes "pudder highlighter" er best fordi de ikke flytter foundationen.

Skrevet

Jeg er veldig sminkefrelst og har brukt god tid på å finne den perfekte highlighteren. Jeg er lys i huden og har blondt hår også. Min favoritt får man desverre ikke kjøpt i Norge, men kan bestilles fra en Amerikansk sminkebutikk som heter Sephora. (Anbefales å ta en titt der) Highlighteren jeg bruker heter Becca, har i fargen champagne pop. Den er kjempe fin. Ellers bruker jeg highlighteren fra The blam, mary loo. Den kan du bestille på bla. bli vakker. 

Lykke til :)

Skrevet

Er selv blond og lys i huden, og anbefaler deg High Beam fra Benefit 😊 Den gir en fin naturlig glød, og passer lys hud svært godt. Den er flytende, så du klapper den lett på huden. Den fanger lyset godt, og ser utrolig bra ut på bilder! 😊 Ikke bestill Mary Loo fra The Balm! Den har en gullfarge som ikke vil kle hudfargen din. I tillegg har den veldig store glitterkorn.  

Anonymkode: 1d0bb...59b

Skrevet
På 31.10.2016 den 2.59, Mille96 skrev:

Jeg er veldig sminkefrelst og har brukt god tid på å finne den perfekte highlighteren. Jeg er lys i huden og har blondt hår også. Min favoritt får man desverre ikke kjøpt i Norge, men kan bestilles fra en Amerikansk sminkebutikk som heter Sephora. (Anbefales å ta en titt der) Highlighteren jeg bruker heter Becca, har i fargen champagne pop. Den er kjempe fin. Ellers bruker jeg highlighteren fra The blam, mary loo. Den kan du bestille på bla. bli vakker. 

Lykke til :)

Becca Champagne Pop får man forresten billigere hos Cult Beauty enn hos Sephora.

Anonymkode: 81c02...cdb

Skrevet

Jeg er veldig lys og bruker MAC Mineralize Skinfinish Highlighter i Lightscapade.

Anonymkode: ca944...a71

Skrevet

Jeg synes Sensai Silky highlighting powder er veldig fin på lys hud. Legger seg fint på flytende foundation også.

Skrevet

Den beste jeg har prøvd er Tromborg Baked Minerals i Silk. 

Anonymkode: 67a2a...e22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...