AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Del Skrevet 10. juli 2016 Er det noen som kan anbefale en "billig" og bra personlig trener i området Nydalen - Lørenskog ? Evt PT gruppe i sommer? Anonymkode: 168fd...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 11. juli 2016 #2 Del Skrevet 11. juli 2016 Hei! trener du på senter, f.eks satselixia, eller trener du på egenhånd et annet sted? SatsElixia har flere gode trenere (meg, for eksempel, hehe), men om du skal finne noe over nett anbefaler jeg webcoaching, http://webcoaching.no, der jeg kjenner både Kim Pedersen og Nils Martin Lundgren. Det kommer selvfølgelig litt an på HVA du ønsker å oppnå med treningen din - men er det relativt basic bør alle trenere gi deg resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Del Skrevet 11. juli 2016 Fride Johansen(trening 101, søk opp på fb) Har eget studio hjemme. Anonymkode: 59380...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Del Skrevet 11. juli 2016 11 timer siden, dronningvinter skrev: Hei! trener du på senter, f.eks satselixia, eller trener du på egenhånd et annet sted? SatsElixia har flere gode trenere (meg, for eksempel, hehe), men om du skal finne noe over nett anbefaler jeg webcoaching, http://webcoaching.no, der jeg kjenner både Kim Pedersen og Nils Martin Lundgren. Det kommer selvfølgelig litt an på HVA du ønsker å oppnå med treningen din - men er det relativt basic bør alle trenere gi deg resultater. Takk for tips :-) Trener på satselixia, Kallbakken/Linderud/Nydalen, men vurderer å melde meg ut. Mulig de har mange gode trenere, men vanskelig å vite hvem man skal velge. :-) Anonymkode: 168fd...1fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 11. juli 2016 #5 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips :-) Trener på satselixia, Kallbakken/Linderud/Nydalen, men vurderer å melde meg ut. Mulig de har mange gode trenere, men vanskelig å vite hvem man skal velge. :-) Anonymkode: 168fd...1fa Det er det ingen tvil om. Har du brukt timene dine med PT-start? De skal alle ha i medlemskapet. Resepsjonistene bør også ha litt kunnskap om hva de forskjellige trenerne på sentret er flinke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå