SunnivaOslo Skrevet 29. juni 2016 #41 Del Skrevet 29. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skjønte sikkert hva hun skulle frem til uansett Anonymkode: b6633...b11 Ja,jeg skjønte hva hun mente,men det er typisk skjult rasisme det utsagnet hun kom med,litt sånn som folk som sier "jeg har ingenting imot sånne som deg jeg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hildur70 Skrevet 29. juni 2016 #42 Del Skrevet 29. juni 2016 Dersom jeg tenker noe om det, så er det at hun er forelsket i en mørkhudet. Ikke noe galt i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #43 Del Skrevet 29. juni 2016 Det kryr av slike kvinner her jeg bor felles for de fleste av de er at de er kraftig overvektig/lite tiltrekkende eller eldre enn mennene. Så jeg tenker leftover kvinner som ingen andre vil ha. Anonymkode: 405e8...96b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #44 Del Skrevet 29. juni 2016 Da tenker jeg hun har fått barn med en som er mørk i huden. Har ei i slekta som har det. Og NEI, det er ikke med en tvilsom asylsøker. Det er en afrikaner som har lært seg godt norsk og gjør det bra karrieremessig i Norge. Samt er en god far. Slutt å dømme før du kjenner historien til folk. Anonymkode: d4fe3...f85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #45 Del Skrevet 29. juni 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du når du ser norske unge hvite jenter med mørke barn? Anonymkode: 5a6aa...c8d For å snu på dette, hva tenker du mår du ser et godt voksent par med et etnisk norsk barn og et barn tydelig med utenlandsk opphav i søskenvogn? Anonymkode: e3f7d...f25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 29. juni 2016 #46 Del Skrevet 29. juni 2016 Tenker ingenting. Med mindre ungen er skikkelig søt, da tenker jeg "åå, søt unge". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #47 Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg tenker at disse jentene påfallende ofte er veldig unge, og alltid går alene. Anonymkode: 35ee4...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #48 Del Skrevet 2. juli 2016 Den 29.6.2016 at 14.01, SunnivaOslo skrev: Ja,jeg skjønte hva hun mente,men det er typisk skjult rasisme det utsagnet hun kom med,litt sånn som folk som sier "jeg har ingenting imot sånne som deg jeg" Vel, venninnen min er halvt norsk og halvt gambisk, men siden folk spør så mange oppfølgingspørsmål og hvor Gambia ligger osv hvis hun sier Gambia så sier hun halvt afrikansk fordi hun er lei av å måtte svare på de samme spørsmålene for 230984372662 gang. Folk holder kjeft når hun sier halvt afrikansk. Er hun rasist mot seg selv da? Anonymkode: 9b9c1...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #49 Del Skrevet 2. juli 2016 Den Tuesday, June 28, 2016 at 0.12, SunnivaOslo skrev: Ja de er heldige som møter rasisme når de vokser opp og føler manglende tilhørighet..sååååå søtt liksom! Hva mener du? Er jo du som er rasistisk her. Jeg hater å være bleik,ser helt jævlig ut. Misunner de som er halvt afrikanske og generelt de med gylden hudfarge. Jeg bruker SÅ mye tid på å se litt brun it. Dyrt er det og. Anonymkode: 22a4a...3ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 2. juli 2016 #50 Del Skrevet 2. juli 2016 Eh, seriøst? En av venninnene mine har et mørkt barn.. Sammen med en fyr som har gått på et av topp universitetene i verden, og han har også vært i media på grunn av ting han har utrettet. Folks fordommer altså.. Dette mørke barnet er et nydelig kjærlighetsbarn! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #51 Del Skrevet 2. juli 2016 1 time siden, Sunhands skrev: Eh, seriøst? En av venninnene mine har et mørkt barn.. Sammen med en fyr som har gått på et av topp universitetene i verden, og han har også vært i media på grunn av ting han har utrettet. Folks fordommer altså.. Dette mørke barnet er et nydelig kjærlighetsbarn! ❤ Hvilket universitet? Anonymkode: 5af6b...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 2. juli 2016 #52 Del Skrevet 2. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvilket universitet? Anonymkode: 5af6b...613 Yale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 2. juli 2016 #53 Del Skrevet 2. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Er jo du som er rasistisk her. Jeg hater å være bleik,ser helt jævlig ut. Misunner de som er halvt afrikanske og generelt de med gylden hudfarge. Jeg bruker SÅ mye tid på å se litt brun it. Dyrt er det og. Anonymkode: 22a4a...3ea Mhmmm...du får ta en prat med en "utlending"og se hva han /hun mener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 2. juli 2016 #54 Del Skrevet 2. juli 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, venninnen min er halvt norsk og halvt gambisk, men siden folk spør så mange oppfølgingspørsmål og hvor Gambia ligger osv hvis hun sier Gambia så sier hun halvt afrikansk fordi hun er lei av å måtte svare på de samme spørsmålene for 230984372662 gang. Folk holder kjeft når hun sier halvt afrikansk. Er hun rasist mot seg selv da? Anonymkode: 9b9c1...74d Hehehe...uff,at ikke folk vet hvor Gambia ligger er jo litt tragisk. Jeg forstår det i den sammenhengen. Men hvor bor dere? Har mange venniner som er halvt fra både det ene og det andre stedet og det er nå veldig sjeldent folk ikke vet hvor det landet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #55 Del Skrevet 2. juli 2016 Denne tråden minnet meg egentlig om en sak som stod i TB ganske nylig. Det ble skrevet et leserinnlegg om rasisme: http://www.tb.no/rasisme/politi/politikk/forfulgt-uten-grunn-men-noen-unnskyldning-far-du-ikke/o/5-76-308579 Hun som hadde skrevet innlegget fikk et forferdelig brev der hun ble kalt bastardprodusent og mye mer. Forferdelig. Trodde ikke sånt skjedde i Norge. «Hos dyr kalles blandingen «kjøtere». Bastardprodusent. Det er med gru å lese om sånne tisper som deg. Raseblanding er Europas undergang. Tiden nærmer seg for Europas krig mot dette svartingproblemet. Sånne som deg er de verste.» https://www.nrk.no/vestfold/fikk-hatbrev-i-posten-1.12999144 Anonymkode: 650c8...21e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #56 Del Skrevet 3. juli 2016 Har flere venner med adopterte barn, så det kan være mange forklaringer til grunnen for at en hvit kvinne har et mørkt barn. Kjenner også flere som har giftet seg med mørke amerikanere og briter. Jeg kan tenke negativt hvis det er en dame som har funnet seg en fyr fra et muslimsk land der kvinner anses for å være mindreverdige, men da handler det om kultur og religionsforskjeller, og ikke hudfarge. Anonymkode: fef2a...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 3. juli 2016 #57 Del Skrevet 3. juli 2016 Den 28.6.2016 at 19.10, AnonymBruker skrev: Hva tenker du når du ser norske unge hvite jenter med mørke barn? Anonymkode: 5a6aa...c8d Ville ikke lagt så mye i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 3. juli 2016 #58 Del Skrevet 3. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden minnet meg egentlig om en sak som stod i TB ganske nylig. Det ble skrevet et leserinnlegg om rasisme: http://www.tb.no/rasisme/politi/politikk/forfulgt-uten-grunn-men-noen-unnskyldning-far-du-ikke/o/5-76-308579 Hun som hadde skrevet innlegget fikk et forferdelig brev der hun ble kalt bastardprodusent og mye mer. Forferdelig. Trodde ikke sånt skjedde i Norge. «Hos dyr kalles blandingen «kjøtere». Bastardprodusent. Det er med gru å lese om sånne tisper som deg. Raseblanding er Europas undergang. Tiden nærmer seg for Europas krig mot dette svartingproblemet. Sånne som deg er de verste.» https://www.nrk.no/vestfold/fikk-hatbrev-i-posten-1.12999144 Anonymkode: 650c8...21e Høres ut som noe nynazister kan finne på å komme med sånt tull😛må jo ha særdeles lite i hodet, den personen som skriver slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #59 Del Skrevet 3. juli 2016 Hva jeg tenker? Ingenting. Og skulle jeg stusse over noe slikt ville jeg søkt om psykologisk behandling for å være hillbilly redneck. Anonymkode: 95893...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #60 Del Skrevet 3. juli 2016 Noen ganger kikker jeg litt ekstra på blandingsbarn for å se hva de har arvet av etnisitet. Spesielt gøy hvis det er flere søsken, hvor én har blitt helt mørk og en annen har blitt helt lyst. Som en naturfags-nørd elsker jeg sånt, men bryr meg ikke så mye om hvor gammel moren er. Anonymkode: 7ee2a...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå