Gå til innhold

Relasjonsterapi? Finnes det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og min mor har alvorlige problemer oss imellom, vi krangler hele tiden og det går på helsen løs. Både jeg og mamma pluss resten av familien blir psykisk slitne av det. Bare for å nevne det, ingen av oss er slemme eller dumme, vi bare sliter med relasjonen vår. Vi har prøvd i årevis å finne ut hvordan vi bedre kan forholde oss til hverandre, men det har ikke funket, så vi ønsker profesjonell hjelp. Og jeg er så stygt redd for at det kan komme til å gå ut over neste generasjon den gang jeg får barn, hvis ikke jeg og mamma får ordnet opp i tide. Vil ikke at det vi sliter med skal videreføres til min egen familie når jeg får det! 

Vi vil jo så gjerne ha et godt forhold til hverandre og det er ikke et alternativ å kutte kontakt. Men jeg sliter litt med å finne ut om det finnes noe tilbud for sånt. Har googlet en hel del, og når jeg ringer hit og dit så vet ingen. Ønsker å finne informasjon om eventuelle tilbud som finnes før jeg kontakter fastlege. Vi bor i en relativt stor kommune, en "mellomstor" by. 

Noen som vet om det finnes slikt der dere bor? Er villig til å gå til privat behandler, vet at det er lange køer osv. 

Anonymkode: 223a2...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Emas skrev:

Kanskje familievernkontoret kan hjelpe?

Kan de det når jeg er midt i tjueårene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, Emas skrev:

Litt usikker på det, men det går an å høyre med dei :)

Skal gjøre det. Takk :)

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...