AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg sliter med mørke ringer under øynene. De er så fremtredende at nevøen trodde at det var noen som hadde slått meg... Jeg sover dessverre for lite, men jeg drikker anbefalt mengde med vann per dag, spiser fem om dagen, røyker ikke, drikker minimalt med alkohol, trener regelmessig og er nok ute i frisk luft. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få bukt med de mørke ringene? Alle tips mottas med stor takknemlighet. Anonymkode: 8b766...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2 Del Skrevet 16. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få bukt med de mørke ringene? Sove litt mer. Anonymkode: ca62a...a9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 16. april 2016 #3 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg har samme problem som deg. Jeg bruker Clinique sin "Even Better Eyes Dark Circle Corrector". Den hjelper til en viss grad, men ikke i nærheten av så mye som jeg skulle ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #4 Del Skrevet 16. april 2016 Kan også være seriøs jernmangel Anonymkode: 773a1...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. april 2016 #5 Del Skrevet 16. april 2016 Ikke hvis du har det kronisk. Det er huden din under øynene som er tynn og lar de bitte små blodårene under huden skinne igjennom. Mine er så ille når jeg er vinterblek at jeg ser syk ut uten sminke. De lir litt mindre synlige når jeg er brun. Ikke la deg lure at dyre øyekremer, ingen øyekremer kan gjøre huden din tykkere. Anbefaler Fit Me concealer, blir best resultat når den påføres med en beautyblender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuju Skrevet 17. april 2016 #6 Del Skrevet 17. april 2016 (endret) Jeg har også meget mørke ringer under øynene, det er ikke så veldig vakkert akkurat. Det som funker best for meg er å være ute i solen ta sol/spraytan. De blir ikke såååå fremtredende om jeg er litt brun i huden. Å ha kalde, brukte te-poser under øynene funker litt også, i hvert fall så har det en placeboeffekt, på meg. 1 time siden, DreamOn skrev: ...Anbefaler Fit Me concealer, blir best resultat når den påføres med en beautyblender. Hvor får man kjøpt det? Endret 17. april 2016 av Fuju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. april 2016 #7 Del Skrevet 17. april 2016 Det er Maybelline, så Vita, HM, Cubus osv. Velg nr 10 hvis du er veldig lys og 20 hvis du er middals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå