AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Kostholdet mitt er mildt sagt dårlig og jeg spiser for uregelmessig og feil. Blir mye sukker og dritt fordi jeg har mistet helt inspirasjon og motivasjon til måltider. Spesielt frokost og lunsj er utfordringen. Middagen går greit. Noen som har frokost og lunsjtips til meg? Sunne og næringsrike måltider. Helst ikke brødmat da jeg ikke er spesielt glad i det og er heller ikke spesielt begeistret for egg dessverre. Anonymkode: 01231...c91
Pringle Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Grøt til frokost og salat til lunsj. Kan varieres i det uendelige! Legg til frukt til hvert av måltidene så har du en vinnermeny.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Grøt er jeg litt lei, men kan jo eksperimentere litt ned nye varianter. Salat er er veldig godt tips! Takk! Anonymkode: 01231...c91
Vihus Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Jeg er verken glad i brødmat eller frokost generelt. Jeg har begynt med hjemmemixet smoothie, da kan du tilsette akkurat det du har lyst på. Jeg bruker også å ha litt havregryn o.l. oppi
Leonetta Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Er og lei av brødmat ol. Det jeg spiser nå for tiden til frokost er gresk yoghurt med hakkede mandler og akasiehonning. Fort og godt.
Agurk Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 Havrelapper! 70g havregryn/havremel, 180 g kesam, 1 egg, sukrin, bakepulver og kardemomme. Bland sammen i en bolle og stek lapper på svak varme. Utrolig godt, sunt og mettende Spises med sukkerfritt syltetøy, bær, banan eller hva du måtte ønske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå