AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Del Skrevet 24. mars 2016 Hei! Er matbutikkene åpne i dag og i morgen? Anonymkode: 7605b...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Del Skrevet 24. mars 2016 Nei, røde dager tors og fre, åpent igjen lørdag, men rød dag på mandag igjen Anonymkode: 0b7ef...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Del Skrevet 24. mars 2016 Nei... Anonymkode: 2b57a...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4 Del Skrevet 24. mars 2016 Hvor mange tråder skal vi ha på dette sprøsmålet? Og uten stedsanvisning eller butikknavn, tror du vi er synske? Bruk google! Brustadbuene er åpne, alltid. Anonymkode: 6f2ae...830 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #5 Del Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tråder skal vi ha på dette sprøsmålet? Og uten stedsanvisning eller butikknavn, tror du vi er synske? Bruk google! Brustadbuene er åpne, alltid. Anonymkode: 6f2ae...830 Gjerne vis meg alle disse trådene du sikter til. Helligdager som affekterer åpningstider til butikkene er selvsagt noe som er utbredt overalt. Det er klart at det kan være noen unntak slik som søndagsåpne butikker, men sted eller butikknavn er ikke særlig viktig for å svare på det enkle spørsmålet. Anonymkode: 7605b...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Del Skrevet 24. mars 2016 De fleste Bunnpris holder åpent, men det kan variere fra butikk til butikk. Anonymkode: 3fdd2...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 24. mars 2016 #7 Del Skrevet 24. mars 2016 Her er Joker åpen hver bidige dag fra 09-23 gjennom hele påsken. Alt annet av butikker er stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #8 Del Skrevet 24. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste Bunnpris holder åpent, men det kan variere fra butikk til butikk. Anonymkode: 3fdd2...02f 1 minutt siden, Seig Laban skrev: Her er Joker åpen hver bidige dag fra 09-23 gjennom hele påsken. Alt annet av butikker er stengt. Takk for svar! Det er en liten bunnpris i nærheten, så da regner jeg med at den er åpen. Anonymkode: 7605b...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 25. mars 2016 #9 Del Skrevet 25. mars 2016 Det er bare å Google butikknavn og plassen du bor så får du opp åpningstider. Veldig mye enklere enn å spørre på KG uten å nevne hvilken butikk du vil besøke eller hvor du bor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #10 Del Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, peppermyntete skrev: Det er bare å Google butikknavn og plassen du bor så får du opp åpningstider. Veldig mye enklere enn å spørre på KG uten å nevne hvilken butikk du vil besøke eller hvor du bor. Når jeg søker på enkelte butikker står det vanlige åpningstider, men at det kan være påvirket av skjærtorsdag (eller langfredag i dag). Ettersom slike bestemmelser er generelle og affekterer alle butikker med enkelte unntak forstår jeg ikke hvorfor det er ille å stille et slikt generelt spørsmål på et forum. Jeg fikk uansett handlet på en liten bunnpris i går. Anonymkode: 7605b...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 25. mars 2016 #11 Del Skrevet 25. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg søker på enkelte butikker står det vanlige åpningstider, men at det kan være påvirket av skjærtorsdag (eller langfredag i dag). Ettersom slike bestemmelser er generelle og affekterer alle butikker med enkelte unntak forstår jeg ikke hvorfor det er ille å stille et slikt generelt spørsmål på et forum. Jeg fikk uansett handlet på en liten bunnpris i går. Anonymkode: 7605b...b66 Så rart, alle kjedene jeg har søkt opp har hatt sine åpningstider i påsken liggende ute. På kiwi.no står for eksempel alle dager oppført 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #12 Del Skrevet 25. mars 2016 Kom ann på. Her er samtlig butikker åpne gjennom hele påska fordi stedet har turiststaus Anonymkode: 8112b...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 25. mars 2016 #13 Del Skrevet 25. mars 2016 Jepp, eg er på fjellet på hyttetur, og butikken har ope kvar dag kl 9-21:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå