AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Ja, jeg vet at jeg kan maile direkte til HBO Nordic, men: Er så sykt skuffa. Så en masse reklame for HBO Nordic, med 1 mnd gratis og i følge reklamen viste de serier kun noen timer etter at de hadde blitt sendt i USA. Javel? Jeg ville se The Walking Dead. På HBO Nordic ligger det ute t.o.m. sesong 4. Mens resten av verden nå ser på sesong 6! Det er ganske mange timer - for å si det pent - siden sesong 4 ble vist på TV i Usa. Anonymkode: db636...fda
Gjest canacas Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Hehe. De viser sine egne serier umiddelbart. Walking Dead er ikke HBO, det er AMC. Fox Norge viser nye episoder av Walking Dead.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 De viser selvsagt ikke alle serier rett etter at de har blitt sendt. Bare deres egne serier og de som de harrettigheter til. Jeg har prøvd å finne et sted jeg kunne betale for å se The Walking Dead, men har faktisk ikke greid å finne noe. Jeg kan betale for det i usa og bruke en proxy for å se det "fra usa" siden man ikke har tilgang om man er utenfor, men det blir litt for dumt. Har endt opp med "yarr harr harr and a bottle of rum" siden de ikke vil ha pengene mine. Anonymkode: 4ee2a...503 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Hehe. De viser sine egne serier umiddelbart. Walking Dead er ikke HBO, det er AMC. Fox Norge viser nye episoder av Walking Dead. Kan man få abonnement på Fox Norge, uten tv? Må google nå... Har abstinenser for ikke å ha fått med meg episodene av TWD sesong 6 Anonymkode: db636...fda
Gjest canacas Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan man få abonnement på Fox Norge, uten tv? Må google nå... Har abstinenser for ikke å ha fått med meg episodene av TWD sesong 6 Anonymkode: db636...fda Det vet jeg ikke. Har Fox i standardpakken fra Canal Digital. Har TV-arkiv på episodene i tillegg, så kanskje de har nett-TV. Google it.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan man få abonnement på Fox Norge, uten tv? Må google nå... Har abstinenser for ikke å ha fått med meg episodene av TWD sesong 6 Anonymkode: db636...fda Ikke som jeg har funnet. Det er kun tilgjengelig for streaming i usa. Det enkleste er å bare streme det med feks popcorn time eller et sted online (eventuelt laste det ned). Når de ikke vil ha pengene dine så er det ikke så mye du kan gjøre noe med Det er i hvertfall veldig bra til nå synes jeg, du har noe å se frem til :D Anonymkode: 4ee2a...503
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man få abonnement på Fox Norge, uten tv? Må google nå... Har abstinenser for ikke å ha fått med meg episodene av TWD sesong 6 Anonymkode: db636...fda Ja. D-play. Pakke med tv norge, max, fem, fox +++ Anonymkode: 647f5...d29
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. D-play. Pakke med tv norge, max, fem, fox +++ Anonymkode: 647f5...d29 Finner ikke fox der jeg. Bare vox. Anonymkode: 22f34...fea
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finner ikke fox der jeg. Bare vox. Anonymkode: 22f34...fea Sorry. Jeg som blanda fox og vox... Anonymkode: 647f5...d29
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #10 Skrevet 7. mars 2016 Finns nok dessverre ingen lovlig måte å streame twd på i norge. Må enten skaffe tv-pakke med fox eller streame på uoffisielle sider. Men siden du først har skaffet deg hbonordic så ka du jo sjekke ut fear the walking dead, spinoff-serien. Anonymkode: 55b3f...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå