Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shit, i går ble det litt vel fuktig ute på byen og endte på nachspiel hos en kvinnelig kollega av meg. 
Vi var ganske fulle begge to og begynte å rote, så sluknet jeg og våknet først nå!

Har dere forslag til gode unnskyldninger så ikke dama skjønner lunta? Har dusjet så hun ikke skal kjenne noen mistenkelig lukt på meg.

Anonymkode: b398e...2f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette kona di dette da eller?

Anonymkode: 43c24...145

• Liker 5
Skrevet

Du spør på kvinneguiden om råd så du kan lure dama di?? Tror du ett sekund på at du har kommet til riktig sted for tips??? Dette må jo være tull, hvis ikke du er helt på jordet dum da.

• Liker 2
Skrevet

Ja hvis dette ikke er én stor trolltråd, så ville jo beste tipset vært å fortalt alt (med unntak av rotinga selvsagt). 

Skrevet

Noen som kjeder seg ? Så dumme er vi ikke :fart2:

• Liker 6
Skrevet

Det gikk heldigvis i orden, hun svelget alt jeg sa :) Kjøpt med meg en bukett roser på Statoil og beklaget så veldig, at jeg sluknet på nach :) Sa ikke hvor :)

Mvh ts

Skrevet

Rasshøl! Stakkars dama di! 

Anonymkode: 12d0b...3a5

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rasshøl! Stakkars dama di! 

Anonymkode: 12d0b...3a5

Tsk, er du så naiv at du tror alle menn er ærlige?

Så lenge man ikke er forelsket og kun har seg pga driftene, så ser jeg ikke noe galt i dette. 
Og det er best å ikke si noe, for man må jo kunne "tro" at man stoler på hverandre....

Så lenge man ikke har en annen familie på si liksom. 

Ja, du skjønner. 
Har ikke tenkt å dumpe dama pga min kollega da :) Hun er jo gift og greier og det kommer aldri til å bli noe seriøst mellom oss. Og ikke var hun god i senga heller...

ts

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk heldigvis i orden, hun svelget alt jeg sa :) Kjøpt med meg en bukett roser på Statoil og beklaget så veldig, at jeg sluknet på nach :) Sa ikke hvor :)

Mvh ts

Jeg skulle ønske jeg kunne tro at folk ikke er så kjipe som deg. Dessverre har jeg jobbet mange søndager på Statoil, og der så jeg flere som deg. Ankommer i taxi, lusker inn døra i gårsdagens klær og kjøper blomster. Folk er kjipe, inkludert deg! Sånn behandler man rett og slett ikke andre mennesker.

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man ikke er forelsket og kun har seg pga driftene, så ser jeg ikke noe galt i dette. 

Håper du opplever at dama di er utro mot deg. Ikke denne, for hu innser forhåpentligvis ganske snart hva slags taper hun er sammen med. Men en du blir sammen med senere i livet, en du virkelig, virkelig liker. Jeg håper hu havner i seng med bestekompisen din, så får vi se nøyaktig hvor mye du står for det du mener selv.

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du opplever at dama di er utro mot deg. Ikke denne, for hu innser forhåpentligvis ganske snart hva slags taper hun er sammen med. Men en du blir sammen med senere i livet, en du virkelig, virkelig liker. Jeg håper hu havner i seng med bestekompisen din, så får vi se nøyaktig hvor mye du står for det du mener selv.

Så lenge hun ikke er forelska og det kun er for sexens skyld, ser jeg ikke problemet! Men hun får beskytte seg, og ikke komme hjem og smitte meg med clamydia.

Mvh ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...