Gå til innhold

Har lyst til å "voldta" dama - playrape fantasi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en fantasi som sannsynligvis er en smule kontroversiell. Jeg ønsker å voldta dama mi!

Jeg har ingen ønsker om å skade henne så hun må selvsagt være med på rollespillet og man må selvsagt ha et kodeord for å avbryte. Utover det så tenner det meg om jeg skal komme hjem en gang, tvinge henne med i senga og pule henne hardt mens hun hele veien gjør litt motstand.

Jeg er vanligvis en veldig lite dominerende person og fantasien går veldig på tvers av hvordan jeg oppfattes som person av andre.

Flere med lignende fantasier?

Anonym poster: b193671d6cb4797e5f0ec70ba2dc3172

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten vet :)

Anonym poster: 0a443013bd986cd0d2c33a9e17d5192c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig fantasi.

Anonym poster: e9c868d018d3867a2838ad8741b7a4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare uskyldig morro det så lenge dama er med på det og dere har et sikkerhetsord som du nevnte :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Jeg har en fantasi som sannsynligvis er en smule kontroversiell. Jeg ønsker å voldta dama mi!

Jeg har ingen ønsker om å skade henne så hun må selvsagt være med på rollespillet og man må selvsagt ha et kodeord for å avbryte. Utover det så tenner det meg om jeg skal komme hjem en gang, tvinge henne med i senga og pule henne hardt mens hun hele veien gjør litt motstand.

Jeg er vanligvis en veldig lite dominerende person og fantasien går veldig på tvers av hvordan jeg oppfattes som person av andre.

Flere med lignende fantasier?

Anonym poster: b193671d6cb4797e5f0ec70ba2dc3172

Hadde jeg ikke hatt noe som helst imot, men for meg likner ikke det overhodet på en voldtektsfantasi.

Dette er for meg helt vanlig, heftig sex.

Lett/passelig hardt grep om halsen, holde hardt rundt håndledd, at kun kodeordet betyr virkelig nei, holde henne fast og ta henne hardt, at hun skal stritte litt imot er ikke voldtektsfantasi.

Det vil ikke skape tilstrekkelig frykt, angst og følelse av reell dominanse til at det kan sees på som avtalt voldtekt.

Slå henne kraftig, holde henne fast foran munnen med pute/hånd/gjenstand så hun omtrent ikke får puste, være så voldsom at hun gråter oppriktig, fortsette svært voldsom seksuell kontakt med henne selv når hun faktisk oppriktig føler frykt og gråter, true henne og virkelig gi faen i hva enn hun gir uttrykk for emosjonelt(bortsett fra hvis kodeordet kommer) - men at dere begge tenner seksuelt på denne frykten/voldsomme dominansen - DET er en real voldtektsfantasi.

Jeg har ikke sistnevnte, men ja det er endel som har det. Ikke alle ønsker å gjennomføre det, og enda færre takler en reell voldtektsfantasi.

Men slik jeg ser det har du ikke en voldtektsfantasi, men heller en også helt vanlig "skitten sex" fantasi med litt rollespill hvor nei ikke faktisk betyr nei.

Endret av norah
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett/passelig hardt grep om halsen, holde hardt rundt håndledd, at kun kodeordet betyr virkelig nei, holde henne fast og ta henne hardt, at hun skal stritte litt imot er ikke voldtektsfantasi.

<---- Skikkelig turn on!

Slå henne kraftig, holde henne fast foran munnen med pute/hånd/gjenstand så hun omtrent ikke får puste, være så voldsom at hun gråter oppriktig, fortsette svært voldsom seksuell kontakt med henne selv når hun faktisk oppriktig føler frykt og gråter, true henne og virkelig gi faen i hva enn hun gir uttrykk for emosjonelt(bortsett fra hvis kodeordet kommer) - men at dere begge tenner seksuelt på denne frykten/voldsomme dominansen - DET er en real voldtektsfantasi.

<--- ganske turn off :S

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det være på ekte må du pule henne en gang hun ikke har lyst! Skal det føles riktig, så må det være etter at hun har gjort noe gærent, - ett slags straffepuling for og gjenopprette balansen og harmonien i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

<---- Skikkelig turn on!

<--- ganske turn off :S

Nøyaktig slik er det for meg og ;)

Jeg går med på hva som helst, men tenner ikke seksuelt på å bli redd for livet mitt - og liker ikke følelsen av å være fullstendig fanget, eller gråte av redsel.

Jeg tror ganske mange misforstår hva en voldtekt egentlig går ut på - og kaller det for voldtektsfantasi.

Og jeg tror veldig mange undervurderer hvor jævlig en kan føle seg etterpå både som utfører og mottaker om man ikke vet VELDIG godt hva man går til - og prøver seg frem skritt for skritt for å teste grenser.

Ingenting vil endre seg i forholdet om man fant ut at analsex ikke var helt greia.

Alt i relasjonen kan endre seg om du har følt deg voldtatt/har voldtatt noen etter avtale, og det skjærer seg underveis.

Har man først følt sterk frykt/påført noen sterk frykt og redsel er det for sent å snu.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Skal det være på ekte må du pule henne en gang hun ikke har lyst! Skal det føles riktig, så må det være etter at hun har gjort noe gærent, - ett slags straffepuling for og gjenopprette balansen og harmonien i forholdet.

Dette er jo voldtekt! Er du i stand til å forestille deg hvordan det føles for en kvinne både fysisk og psykisk å bli overmannet og tvangspult? Redselen, avmakten? Man er tørr i underlivet, og mannen borer seg inn med makt. Det kjennes som piggtråd, det blir ødeleggelser, sår og rifter. Man kan blø voldsomt.

Jeg kommer aldri til å forstå at menn faktisk tenner på å mishandle en kvinne slik.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..

Veldig bra innlegg, norah.

Jeg ønsker nok mer motstand enn bare litt så jeg var nok litt forsiktig i startinnlegget, men jeg er enig i at det egentlig ikke kan karakteriserer som voldtekstsfantasi. Det går mye på at jeg vil holde kroppen hennes nede og ta henne hardt, men at jeg selvsagt hopper av med en gang kodeordet skulle komme.

Slå henne kraftig, holde henne fast foran munnen med pute/hånd/gjenstand så hun omtrent ikke får puste, være så voldsom at hun gråter oppriktig, fortsette svært voldsom seksuell kontakt med henne selv når hun faktisk oppriktig føler frykt og gråter, true henne og virkelig gi faen i hva enn hun gir uttrykk for emosjonelt

Noe sånt vil jeg nok ikke kunne være i stand til å gjøre uansett forhold. Det vil, som du sier, kunne endre forholdet betraktelig mellom oss og det ville sannsynligvis endret mitt eget syn på meg selv. Bare å lese om det gir meg avsmak.

Anonym poster: b193671d6cb4797e5f0ec70ba2dc3172

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det være på ekte må du pule henne en gang hun ikke har lyst! Skal det føles riktig, så må det være etter at hun har gjort noe gærent, - ett slags straffepuling for og gjenopprette balansen og harmonien i forholdet.

:tristbla: Fy faen, det er deprimerende at det finnes menn som deg.

Anonym poster: f0bb92722f0503bd1f561138eda0baf0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo voldtekt! Er du i stand til å forestille deg hvordan det føles for en kvinne både fysisk og psykisk å bli overmannet og tvangspult? Redselen, avmakten? Man er tørr i underlivet, og mannen borer seg inn med makt. Det kjennes som piggtråd, det blir ødeleggelser, sår og rifter. Man kan blø voldsomt.

Jeg kommer aldri til å forstå at menn faktisk tenner på å mishandle en kvinne slik.

Jeg trodde vi snakket om rollespill? Skjønner ikke helt hvordan dere kan tillegge meg masse meninger jeg ikke her?

Forresten visste jeg ikke at du hadde blitt voldtatt, siden du visste så detaljert hvordan dette her foregikk? Hvordan visste du for eksempel at kvinnen ikke blir våt? Å penetrere en tørr vagina er like vondt for mannen, om ikke vondere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten visste jeg ikke at du hadde blitt voldtatt, siden du visste så detaljert hvordan dette her foregikk? Hvordan visste du for eksempel at kvinnen ikke blir våt? Å penetrere en tørr vagina er like vondt for mannen, om ikke vondere.

Eh, hvorfor i alle dager må hun ha blitt voldtatt for å vite at kvinnen ikke blir våt under voldtekt?! Tenner man ikke på voldtekt - blir man ikke våt. DET er vel ganske enkelt og logisk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Veldig bra innlegg, norah.

Jeg ønsker nok mer motstand enn bare litt så jeg var nok litt forsiktig i startinnlegget, men jeg er enig i at det egentlig ikke kan karakteriserer som voldtekstsfantasi. Det går mye på at jeg vil holde kroppen hennes nede og ta henne hardt, men at jeg selvsagt hopper av med en gang kodeordet skulle komme.

Noe sånt vil jeg nok ikke kunne være i stand til å gjøre uansett forhold. Det vil, som du sier, kunne endre forholdet betraktelig mellom oss og det ville sannsynligvis endret mitt eget syn på meg selv. Bare å lese om det gir meg avsmak.

Anonym poster: b193671d6cb4797e5f0ec70ba2dc3172

Det der er jeg med på anyday mer-enn-gjerne-plis :nigo: Og jeg tenner ikke på voldelig sex overhodet.

Mitt tips er vel egentlig bare at du spør kjæresten om hvor hennes grense går ifht slikt.

Hva kunne vært spennende å prøve, og når tror hun at det ville føltes ubehagelig.

Akkurat som jeg gjerne kunne blitt dratt i håret og blitt klappet lett til/lett grep om halsen etc, men jeg har ikke lyst på en knytteneve eller den klassiske "hårbørste hardt på bakenden" eller bli ydmyket totalt verbalt.

Detaljer, med andre ord. Ikke enten/eller. Og folk er forskjellige. Noen tenner på det psykiske, og andre vil ha det fysiske.

Du må bare spørre henne litt ut - og visa versa om hva som er tennende, og hva som ikke er det.

Er det en del av fantasien din at hun viser nytelse(og er det en del av hennes) - eller skal hun ideelt sett være totalt passiv og late som om hun ikke liker det?

Sånne detaljer som det.

Og det er lettere for deg å få det avklart om du stiller åpne spørsmål(hva synes du om x,y,z - og hvilken grad) enn å fortelle om en hel fantasi i detalj uten å vite hvor hun står på forhånd.

Hadde du spurt meg om voldtektsfantasi hadde jeg sagt klinkende klart nei og blitt skeptisk til mye og mangt - hadde du lagt frem din faktiske fantasi hadde jeg hoppet i taket av glede og ventet i spenning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hvorfor i alle dager må hun ha blitt voldtatt for å vite at kvinnen ikke blir våt under voldtekt?! Tenner man ikke på voldtekt - blir man ikke våt. DET er vel ganske enkelt og logisk...

Det går heller ikke an for en mann og løpe og samtidig beholde ståpikken, men det forhinder meg ikke i og høre vandrehistorier om en fyr som har løpt og voldtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig bra innlegg, norah.

Jeg ønsker nok mer motstand enn bare litt så jeg var nok litt forsiktig i startinnlegget, men jeg er enig i at det egentlig ikke kan karakteriserer som voldtekstsfantasi. Det går mye på at jeg vil holde kroppen hennes nede og ta henne hardt, men at jeg selvsagt hopper av med en gang kodeordet skulle komme.

Eller hva med å introdusere en og en ting litt forsiktig og se på hennes reaksjon? F.eks. Prøve å dra henne lett i håret og se om hun liker det eller ikke, osv med andre ting.

Ikke alle synes det er like lett å snakke om fantasiene sine og ikke alle vet hvor langt de er villig til å gå til de faktisk får prøvd seg litt.Teori og praksis trenger ikke å samstemme når det kommer til sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg trodde vi snakket om rollespill? Skjønner ikke helt hvordan dere kan tillegge meg masse meninger jeg ikke her?

Forresten visste jeg ikke at du hadde blitt voldtatt, siden du visste så detaljert hvordan dette her foregikk? Hvordan visste du for eksempel at kvinnen ikke blir våt? Å penetrere en tørr vagina er like vondt for mannen, om ikke vondere.

Jeg er ikke blitt voldtatt. Riktignok er jeg blitt utsatt for ubehagelige situasjoner noen ganger. Som 14-åring ble jeg antastet og forgrepet på av en mann i 50-årene. Han var faren til bestevenninnene mine. Ellers har jeg som mange andre opplevd uønsket oppmerksomhet fra innpåslitne menn.

Grunnen til at jeg har mye kunnskap om dette med voldtekt og hvordan det kan bli ødeleggende for mange, er at jeg har møtt ganske mange gjennom mitt arbeid på krisesenter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mitt arbeid på krisesenter.

:klappe: :klappe: :klappe::tommelopp:

Anonym poster: 2906e2300b3d0f7f70acae606a0adc0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi snakket om rollespill? Skjønner ikke helt hvordan dere kan tillegge meg masse meninger jeg ikke her?

Ehhh... Hvor er rollespillet i: "Skal det være på ekte må du pule henne en gang hun ikke har lyst!"

Et rollespill skal så vidt jeg vet være gjensidig. Har jeg ikke lyst, har jeg ikke lyst, og da skal ingen mann tvinge seg på meg.

Anonym poster: f0bb92722f0503bd1f561138eda0baf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...