Gå til innhold

hvor barbert er dere nedentil jenter?

Gjest Gjest_gilette_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gilette_*

Barberer dere ALT?

Heile trekanten, og heilt bak rundt endetarmsåpningen?

Eller er det ikke så vanlig å barbere seg nedentil som jeg trodde?

Bare stusser dere eller snakker vi heilt hårløs og glatt?

Synes det er så ekkelt med hår, samtidig er det flaut å gå på stranda glattbarbert, for det vises jo når bikinitrusa former seg etter ei glattbarbert fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg barberer alltid godt lengre ned og "der bak", men noen ganger jeg lar det være igjen en liten tynn stripe foran - føler meg ofte litt naken uten den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid trodd at det er vanlig å barbere seg, jeg. Men så har jeg vært i svømmebassenget for ei uke siden, og jeg var visst den eneste som fortsatt trodde det, hehe. Har moten snudd seg eller hva som skjer? :forvirret: Er det "all natural" som gjelder nå?

Altså, bare ren nysgjerrighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillagubban

Som første svar, jeg barberer, eller bruker veet, på alt utenom en dott/trekant foran. Syntes det ser stygt og feil ut helt barbert.

Etter det jeg har hørt er det dessuten ikke på moten å være helt barbert :ler: (lurer egentlig på hvem som "bestemmer" sånt, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vanlig tar jeg bikinikanten og "under", og lar det være igjen en trekant foran. Det hender en gang hvert jubelår eller noe sånt at jeg tar alt, gjerne etter litt sleivete barbering hvor trekanten blir skjev. Men trives ikke helt uten noe i det hele tatt, ser litt ribbet ut synes jeg.

Moten svinger, og jeg er trendy omtrent hvert tiende år.... eller noe sånt...... hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RedFox81 skrev:
Har alltid trodd at det er vanlig å barbere seg, jeg. Men så har jeg vært i svømmebassenget for ei uke siden, og jeg var visst den eneste som fortsatt trodde det, hehe. Har moten snudd seg eller hva som skjer? :forvirret: Er det "all natural" som gjelder nå?

Altså, bare ren nysgjerrighet..

Hvor gamle var dem du så da? Var de helt naturlige?

Gledelig hvis det er moten igjen, for det er simpelthen mer kvinnelig og mer spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var jo som sagt i et svømmebasseng på en helt vanlig dag, så var nok litt variert folk. Men bare for å være mer nøyaktig, de fleste var unge jenter (sånn student-alder), og et par litt mer voksne damer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillagubban
  RedFox81 skrev:
Hehe, var jo som sagt i et svømmebasseng på en helt vanlig dag, så var nok litt variert folk. Men bare for å være mer nøyaktig, de fleste var unge jenter (sånn student-alder), og et par litt mer voksne damer. :)

Jeg har faktisk aldri sett noen glattbarberte i fellesdusj når jeg tenker meg om, både unge og gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moten har nok dreiet ganske mye i retning av mere kjønnshår siste året. Helt glattbarbert eller bare tynn stripe er vel i grunnen blitt ganske harry. Det virker som stusset pen trekant er mest in nå, altså at man kun glattbarberer utenfor bikinilinjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Barberer alt jeg også både foran og langt bak :ler:

Men sier som ei ovenfor her, at tror trenden har snudd, for fler med hår nå enn på lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stockinglover
  Mysticgirl skrev:
Barberer alt jeg også både foran og langt bak :ler:

Men sier som ei ovenfor her, at tror trenden har snudd, for fler med hår nå enn på lenge

Men da må du vel gjøre det ganske ofte (for at det ikke skal klø for deg og stikke typen?. Derimot en liten stuss for å markere trekanten og hindre "vill vekst" er vel kanskje ikke så dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...