Gå til innhold

Skjerpings i morgen. Noen som henger med?


*Lene*

Anbefalte innlegg

Etter 3 uker ferie uten noe som helst trening, er jeg veldig spent på hvordan formen min er. Begynner å trene igjen i morgen! Jeg har skeia ut hele ferien. (4 uker) Kjenner buksene min strammer skikkelig nå :oops:

Begynner skikkelig skjerpings i morgen, og skal ned 15 kg ca. Noen som vil henge seg med meg? Være flinke, trene og støtte hverandre? God hjelp i det nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Jeg skulle gjerne gått ned 10 kilo, men er ikke supermotivert til noen streng kur. Helgene må være "fri", i alle fall ut sommeren.

Har begynt så smått med trening, men det er så mye som skjer på kveldene at det er vanskelig å få noen kontinuitet!

Men i ukedagene MÅ jeg skjerpe meg så dette ikke sklir helt ut!

Så jeg er med! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Formen din er sannsynligvis ikke så mye dårligere. Da jeg knapt hadde trent noe som helst på et halvt år i forbindelse med at jeg var i utlandet, ble jeg forbløffet over at formen faktisk var ganske god igjen da jeg prøvde.

Men jeg er gjerne med; har litt dårlig samvittighet for jeg har kun trent utholdenhet den siste måneden. Når været er fint, foretrekker jeg å være ute. Kanskje jeg skal ta meg en styrketime i morgen :klø: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! :heiajente:

Føler at jeg nettopp trenger noen å støtte meg til som er i samme situasjon! :P

For det er ikke alltid like gøy å snakke høyt til andre man kjenner om slanking - et sensitivt tema blant jenter...

Har meldt meg på Grete Roede-kurs som starter om en uke og skal prøve å trene mer. Fikk trent i helgen, så det er jeg fornøyd med! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på jeg og. :) Det hadde vært fint å kommet litt i form til skolen begynner igjen, men må dessverre innrømme at motivasjonen ikke er helt på topp.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så bra at dere henger med meg! Er kjempefint å kunne hente litt motivasjon hos hverandre. Man trenger det på dager når man ikke aner hvor motivasjonen er!

Bruker selv www.slankenett.no, og har funnet MYE hjelp der inne. Mange av mine "venner" der inne er ferdig slanket, og borte vekk! Trengte derfor noen "nye" slankestøttevenner" Hehe :tunge1:

I dag blir det første trening på meg etter ferien. Er kjempespent. Iom jeg var rimelig bra trent før ferien, tar det sikkert ikke så lang tid før jeg er tilbake i knallform. Du har nok rett der Ethereal!!!

Spent på å høre fra dere igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg registrert på slankenett!

Dette blir spennende.

Er det noen som har prøvd Helseavtalen, som annonseres på Slankenett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde konkurrenten, helsevakten. Var ok program, men da prøvetiden gikk ut, fikk jeg ikke somlet meg til å kjøpe tjenesten!

Ps: jeg heter penelene på slankenett også. Har skrevet kommentar til deg der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på trening i går etter en og en halv uke med "ferie" :wink:

Formen var overraskende nok like bra synes jeg. Jeg vil gjerne henge med også selv om jeg egentilig har tatt av meg de kiloene jeg skulle (unntatt en kanskje :tunge1: )

Jeg vil bare komme med et godt råd.

Ikke start "et nytt og bedre liv" FOR hardt. Tenk deg at du skal trene slik for resten av livet, ikke bare til du har tatt av deg det du skal. Jeg har nå trent en stund og mange jenter har fallt av lasset, en etter en som skulle begynne å trimme. Det er (tror jeg) fordi de begynnte for hardt. Jeg trimmer en gang i uka på studio mens de andre skulle både to og tre ganger i uka. Det ble for mye og gjorde at de ikke gadd mer. Og da mener jeg IKE gadd mer i det hele tatt....og det er det som er faren mener jeg....

Tror Grete Roede har peiling på dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett Unni. Selv har jeg klart meg, helt til ferien kom. Hatt vektnedgang på 19,5 kg. Noen av disse er nok kommet på igjen i ferien. Derfor er det hverdag igjen nå! Har klart meg et år nå, så SKAL klare å ta meg inn igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare komme med et godt råd.

Ikke start "et nytt og bedre liv" FOR hardt. Tenk deg at du skal trene slik for resten av livet, ikke bare til du har tatt av deg det du skal. Jeg har nå trent en stund og mange jenter har fallt av lasset, en etter en som skulle begynne å trimme. Det er (tror jeg) fordi de begynnte for hardt. Jeg trimmer en gang i uka på studio mens de andre skulle både to og tre ganger i uka. Det ble for mye og gjorde at de ikke gadd mer. Og da mener jeg IKE gadd mer i det hele tatt....og det er det som er faren mener jeg....

Tror Grete Roede har peiling på dette. :)

Av erfaring så tror jeg du har helt rett i dette Unni! :wink:

Å holde meg unna søtsaker er mitt største problem, for jeg spiser ellers ganske sunt til måltidene og går tilsammen 1 time til og fra jobb hver dag. Hvis jeg er helt fanatisk og ikke unner meg noe som helst av søtt, så fører det til at jeg ikke klarer å tenke på noe annet... :oops:

Men jeg må rett og slett lære meg at det kun er lørdag én gang i uken! :wink:

Så min strategi fremover for å bli kvitt en del kilo og bli "fastere i fisken", er å spise mindre søtt, litt mindre måltider og trene mer på Sats. Jeg skal klare dette ved hjelp av Grete Roede og gjensidig oppmuntring og støtte fra andre i samme situasjon! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så bra at dere henger med meg! Er kjempefint å kunne hente litt motivasjon hos hverandre. Man trenger det på dager når man ikke aner hvor motivasjonen er!  

Bruker selv www.slankenett.no, og har funnet MYE hjelp der inne. Mange av mine "venner" der inne er ferdig slanket, og borte vekk! Trengte derfor noen "nye" slankestøttevenner" Hehe  :tunge1:

Takk for tips om Slankenett! Jeg er alltid på jakt etter gode nettsider og har tenkt å lese masse om gode tips fremover, for å holde motivasjonen. Det gjelder å komme inn i riktig tankegang og endre vaner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

:hoppe: Jeg er med! Startet forøvrig idag. Kjøpt inn masse sunn mat og grønnsaker. Planlagt gode middager med lite fett. Skal drikke vann. OG jeg var på trening idag! Ingen styrk enedgang selvom jeg ikke har trent på to uker - og spist mormors godt mat og drukket en god del alkohol..!!

Sitter her for å fordrive lysten på "noe". Tar multivitamin, omega-3 og krom. Håper det hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hmm..er ikke slankenett kjent for å være et sånt krangle- forum? Har ikke vært der, men bare hørt..(beklager hvis jeg tar feil)!

Trenger ikke gå ned i vekt, men er gjerne med på å trene..selv om jeg nok venter med å sette inn "dødsstøtet" til høsten, når treningssentrene endelig oppgraderer timetilbudet sitt igjen. SATS om sommeren er tragisk (iallefall i små byer, som den jeg oppholder meg i nå).

Uansett, høres ut som om trådstarter er motivert nok, så du kommer nok til å lykkes! :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slankenett har 2 forum!

Eget forum der for oss med dagbok. Ingen krangling der ihvertfall :-)

Vært på min første trening i dag etter ferien. Formen var BAD :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en sykkeltur på 1 1/2 time. Det var deilig!

Fint og være ute litt i tillegg til at vi fikk bevegd oss litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er med!

Men først skal jeg feriere litt en ukes tid :wink: Har tenkt å ikke gå bananas. Holde meg til lørdagssnop og prøve å gå en tur om dagen.

Har satt meg som mål å gå ned 12-15 kg til jul. Ikke fordi jeg kommer til å være hverken slank eller fornøyd da, men fordi det er realistisk med et vekttap på 2-3 kg i måneden.

Om jeg er fornøyd da kan jeg forresten ikke vite, for så lav vekt har jeg ikke hatt på mange mange år.

Jeg ønsker ikke å bli noen snelle på 55 kg. Innbiller meg at idealvekta ligger et sted mellom 65-75 (jeg er 164 høy). For enkelte er det kanskje en noget høy idealvekt, men for en som ikke har vært der på mange år er det drømmen :wink:

Ingen planer om å la slankingen styre livet mitt! Jeg skal spise vanlig mat og kutte ned på snopinga. Også skal jeg trene. Det er trening som har gitt meg vektnedgang før. Og jeg er for utålmodig til å traske i skog og mark, ergo skal jeg slite ned dørstokken på Sats. To ganger i uka er målet mitt. En time styrke og en time kondisjon. Men starter mykt med krav om en gang i uka, så får gang nr 2 komme som en bonus.

Jeg kommer nok etter på slankenett etter ferien, men ikke som jolie - for det var nemlig opptatt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fornuftig plan Jolie!

Til alle som henger med:

Vi følger opp hverandre her inne? Og de som vil, på Slankenett?

Kom med innlegg etterhvert da, så vi får fulgt opp hverandre, og hørt hvordan det går!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første dagen startet bra, med bra mat og trim, men endte med en sandwich-is! :evil:

Prøver igjen i dag!

Tror ikke jeg har tid til å trene i dag, kanskje jeg får lagt inne en tur en halvtimes tid? Bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...