Gå til innhold

Alidas bryllupsdagbok ;- )


Alida

Anbefalte innlegg

Ja, da tenkte jeg at jeg skulle hive meg på bølgen jeg også.

Har nå vært forlova i en måned og skal gifte meg 18. september neste år :lol:

Guri malla som jeg gleder meg :D

Iløpet av denne måneden har jeg fått ordnet de to viktigste tingene: kirke + lokale, og så har jeg nesten tenkt å bare nyte å være nyforlova til etter jul....

Har nylig registrert meg på disse sidene, og selv om jeg ikke er så aktiv på å komme med kommentarer ennå ( er jo så "fersk" i gamet ..), leser jeg og leser jeg til øyet blir stort og vått.

Samboeren min sier med glimt i øyet at KG står for "klin gæren", og at jeg har begynt å lide av brudegalskap...hihi.. men jeg tror at han synes at det er litt gøy.

Må bare si at jeg er så imponert over alle som har alt klart til den store dagen et år før de skal gifte seg. Da det var et år til jeg skulle gifte meg ,visste jeg ikke at jeg skulle gifte meg engang....

Så en bryllupsdagbok kan sikkert være en god ide for meg som er litt uorganisert... da kan jeg prøve å holde oversikt over hva jeg driver med

Så det jeg har ordnet til nå er :

- kirke

-lokale

Hmm. virket ikke som så mye... men er jo det viktigste...

Å, kom på en ting til:

-kirke

-lokale

-forlover- det var forresten det første jeg hadde klart. Hun har forresten fått en baby.- i DAG :hoppe: Gleder meg til å hilse på vidunderet i morgen.

Gurimalla, det her var gøy, men får vel gi meg i denne omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelp, nå tror jeg at jeg for alvor er på vei til å bli hekta...

Har stort sett ikke gjort annet enn å sitt på KG etter at jeg kom hjem fra jobb idag.. (vel, jeg har faktisk støvsugd... :blunke: )

Skriver ikke så mye ennå da, men leser og leser.Takk for første svar, Tex, syntes det var litt gøy at det var fra deg, har lest masse om dine bryllupsforberedelser- skulle ønske jeg var like organisert som deg, men vi kan jo ikke alle være like....

Har begynt å se på brudekjoler på internett og kataloger, har ikke vært og prøvd ennå. Fant en jeg falt pladask før,men på Kristins (det nærmeste hvor de hadde den), var den akkurat solgt , og de skulle ikke ta inn fler. Pokker... ja, ja, finner vel andre jeg liker, er utrolig mange fine kjoler synes jeg. Er litt redd for å velge "feil, vil ikke angre når jeg

først har funnet en, skal prøve å ta meg god tid(ikke lett...) før jeg bestemmer meg.

Ellers, litt om meg : Er 27 år, har vært sammen med min kjære i snart fem år, og skal gifte oss i september neste år. Gleder meg som et barn. Er av den super romantiske typen , og har drømt om å gifte meg siden jeg var ca. tre år. Er fantastisk å ha funnet den rette, og få oppfyllt drømmen sammen med han...sukk :hjerte: det hørtes klissete ut, men der har du meg :D

Ellers synes jeg at jeg allrede har fått massevis av tips her inne, godt å ha noen som er lider like mye (og mer) av brudegalskap her som meg. Må passe meg for å ikke slite ut omgivelsene mine, helst kunne jeg pratet om bryllupet mitt dagen lang... hihi

Dette blir sikkert litt genrell dagbok også , har egentlig hatt lyst til å skrive det lenge. Tror det kan være gøy å se tilbake på i ettertid.

I kveld er samboeren på julebord, og i morgen er det min tur, håper det blir gøy.

Gleder meg til jul,og å få vist mamma forlovelsesringen for første gang :P

Ok, nå ble det visst bare rør, burde egentlig legge meg, men sover ikke godt uten min kjære :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vil ønske deg velkommen jeg også. Når i september gifter du deg? Som du kanskje ser gifter vi oss 25.

Blir artig å følge med i planleggingen din.

Arwen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Velkommen som dagbokskriver ... som du ser så er jeg nå ganske nybegynner her jeg også :)

Jeg er helt enig med deg , man blir fort hekta på KG ...men man kunne jo ikke hatt noen bedre måte å planlegge på , enn her sammen med likestilte.

Jeg gifter meg 14.08. neste år, så det blir vel ca 1 måned før deg ... Blir gøy å holde følge hele veien .. .

Ha en fin helg

klem fra lille meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som dagbokskriver! :D

Du kommer til og få mye gøy her inne og mange gode tips, det har hvertfall jeg gjort! :D

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok og ikke minst det forestående bryllupet! Lykke til med planleggingen, og så sees vi sikkert på forumet :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg blir så glad for hyggelige hilsninger i min nye dagbok :P

Har hatt en fullstendig avslappendene søndag, sitter fortsatt med morgenkåpa på :blunke: . Kom akkurat på at det er første søndag i advent, men verken jeg eller samboeren orker å karre oss opp på loftet for å lete etter adventstaken (da må jeg jo kle på meg... snakk om latskap...).

Ellers er det ikke så mye forberedelser for tida. Sambo fortalte om en på jobben hans som kjenner en som importerer brudekjoler , så jeg har kanskje mukighet for å skaffe meg en litt billigere der. Hadde jo vært fint å spare penger et sted, men finner jeg ikke drømmekjolen der blir det ikke aktuelt !!

Ellers trenger jeg litt hjelp av dere litt mer erfarne : hvordan legger jeg til link til dagboka mi som signatur ? Er lite datakyndig når det gjelder sånne ting (var stolt som en hane da jeg klarte å ordne meg avantar helt alene :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med det kommende bryllupet, og velkommen som dagbokskriver.

For å lage link i signaturen din, skriver du følgende - uten mellomromm

[ url=http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=58313&highlight=]Dagboken min[/url ]

Jeg har satt inn riktig URL til deg, men der hvor det står "dagboken min" kan du endre navn selv.

Kopier dette, og lim det inn i signaturen din (gå inn via profilen)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble det endelig litt adventstemning her i heimen også. Sambo var oppe på loftet og hentet pynten i stad. Fant ut at vi kun hadde tre lilla lys til adventskransen... :blunke: - men så fant vi et fjerde som var litt brukt, så da ser det jo ut som om vi tente det første lyset i går....

Hmm, kunne visst vært et bedre husmoremne noen ganger, har ikke julegardiner, syv sorter får du ikke hos meg, og vi har plastikkjuletre... :oops: Regner med at det blir annerledes når vi får barn, nå feirer vi alltid julen borte, så jeg føler ikke for den store pyntinga, men nå er i alle fall adventskrans og julestjerne i vinduet i boks

*stolt + litt flau*

Ellers må jeg si at jeg har en flott gutt. Det var han soom booka kirke + lokale (selv om det var jeg som fikk det siste ordet i leting etter det "perfekte lokalet") Nå sitter han klistra til internet for å finne et flott sted å dra på bryllupsreise. Han har alltid vært en person som liker å ordne ting, er alltid den som er"reiseleder" når det gjelder turer på jobben osv. Så jeg tror han synes at dette er ganske gøy også. Tror ikke jeg hadde likt hvis alle avgjørelser ang. bryllupet skulle blitt tatt av meg alene. Det eneste han får holde seg unna er valg av brudekjole...

Gleder meg sånn til å begynne å titte, men venter nok til etter jul, men er en ivrig internet-titter foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næ, har jeg glemt det ?????

18. september er den store dagen

Ja, ja sånn går det når man er nybegynner, kan ikke få med meg alt (men burde kanskje fått med meg det viktigste..... ):oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, nå tror jeg det er litt tidlig på morgenen for meg....

Mente at jeg har skrevet i min egen dagbok når jeg skal gifte meg (skrev det faktisk i det første innlegget..)

Men jeg har ikke lagt meg inn i 2004 dagboken..

*løper og gjør det med en gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...