Gå til innhold

Hva slags hårfrisyre har du?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Selv har jeg ganske langt brunt hår med naturlige korketrekkerkrøller.

Har selvsagt alltid ønsket meg glatt hår. Mye fordi det er så mye arbeid med krøller. Men nå er jeg egentlig fornøyd :)

Jeg får masse komplimenter for håret mitt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Brunt halvlangt hår. Glatt og ganske tynt...kunne ønske meg litt tykkere hår, men er fornøyd med fargen. Har fått komplimenter for den.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manic

Mitt hår :

-Er mørkerødt

-Henger rett ned til litt over skuldrene

-Tynt og pistrete

Skulle ønske det var tykt, veldig langt og bølgete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Mørkebrunt, stritt hår ca ned til midjen. Litt oppklippet nede, men med hele lengder. Har egentlig alltid hatt det langt, bortsett fra en mislykket bob med lugg på tidlig 90-tall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lyst, langt, tykt hår med masse fall. Har alltid vært fornøyd med håret mitt! Har riktignok hatt mange rare frisyrer oppigjennom årene........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt er lyst, halvlangt litt oppklippt for vippens del - og typisk nordisk, litt tynnere enn jeg liker det, men ikke av det aller værste. Helt greit - og en farge jeg er glad jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt, brunt hår. Det er veldig tykt, men så slett. Ingen ting sitter i det, er så glatt... (Selvom jeg har myye fall om jeg ikke børster det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er brunette, har hår som rekker til litt nedenfor ørene, og det er klippet opp, litt rufsete og stilig, med sideskill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Tja, hva skal jeg si? En rocka frisyre er det vel. Det er relativt kort, men med lengde på overhåret, og med såkalt undercut ved ørene/tinningen. Luggen er helt snorrett kort, men jeg har sideskill, og pleier å dra overhåret over den korte luggen.

Håret er farget svart, og jeg pleier å style det ved å tvinne det med et sterkt stylingprodukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en liten hvit and

Gyldent, tykt og med fall. Lengden er til litt nedenfor midjen. Husker jeg ønsket meg store korketrekkerkrøller, men da jeg fikk klippet opp håret slik at fallen fikk herje fritt ønsket jeg "krøllene" pokker i vold og vurderer å kjøpe meg slettetang.

At man aldri blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Langt, tykt krøllette hår med farger av bleket blond, mellomblond, mørkeblondt og brunt med rødskjær,... Luggen rekker ned til nesen. Skal snart til frisøren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har hår til noen cm nedenfor ørene, egenklippet pannelugg, men vil ha en av to varianter jeg så i KK sist uke, lyst hår, nybleket i naturlig lys farge (altså ikke "horeblond".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har brunt oppklippet hår hvor de lengste lengdene når til litt nedenfor skuldrene og de korteste når omtrent til haka.. Og håret mitt er ganske stritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...