Gå til innhold

Slankegjengen startet 26 Oktober


vimse dokka

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det kansje var noen andre her inne som vil slenge seg på her.Jeg har veldig lyst til å prøve å slanke meg ca 10 kilo,men har veldig lett for¨å dette av lasset.Det er kansje litt lettere hvis man skal oppdatere hver uke,å se hvor mye/lite man har godt ned.

Da har vi en dag i uka som vi oppdaterer.

26.10-Start dag ca 72

02.11-71kg

09.11-69,5

16.11-68.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg vil også være med, men får ikke logget inn :-x

Husker hverken brukernavn eller passord :-?

Noen som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Hei!

Jeg vil også bli med! Men jeg starta dårlig da.. Forrige uke var jeg kjempeflink! Spiste sunt og trente masse og gikk ned 1,5 kilo! Men i hele helga og i går og i dag har jeg kasta i meg masse fyfy-mat... :o

Jeg skal ned 10 kilo, veier 73 kilo nå og skal ned til 63. Jeg lover å skjerpe meg i morgen!

:evil:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er med. Skal ned fra mine 68 til 58. Skal være glad om jeg klarer ned til 60 men 58 er målet.

Dette får jeg gjøre ved å spise sunt og gå hyppige turer. Spinning etterhvert men formen er så ræva nå at jeg får begynne pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må bli bra,jeg prøver heletiden,men sprekker!!!Hver gang :cry:

Derfor prøver jeg meg her,

Start vekt 63,6 :-(

Mål 60 :-) Da er jeg fornøyd!

Ønsker å bli slank og stram i kroppen før jul!Nå er det snart kjole tid og fest!! og da er de fleste damer opptatt av hvordan de tar seg ut.

Jeg må kutte ut "snop" og små spising av gotteri hver dag.Det går ikke.

Flink til å trene på helsetsudio,evnt. gå turer.

Spise ofte og lite,og sunn mat.

Spise mindre karbohydrater.

Mine mål for å klare å gå ned i vekt!

Lykke til alle slankende damer :wink:

Blir vi noen gang fornøyd?

leste en tråd om det har inne,vet ikke jeg finner altid no jeg skulle ønske var annerledes tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja helt fornøyd blir man vell aldri :oops:

Men ett stykke på vei hjelper jo.Vi får stå på å holde sammen :wink: Vi skal klare dette.Har ett håp om å kunne kjøpe noe fint til jul som sitter litt bedre enn jeg føler det gjør nå.Vi får prøve å hjelpe å motivere hverandre.Lykke til alle sammen.Da er vi i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er vi igang jenter.Jeg skal begyne å sykkle i morgen.Ønsker sterkt å gå ned mest mulig før jul,men prøver å ikke sette meg for høye mål i første omgang.Men jeg er jo ikke flink nok,er så glad i mat :oops: Må ta meg selv i nakkeskinnet.Tjukkholmen er den tv-serien jeg har hatt mest nytte av.Men jeg har sprekt hver gang,å denne gangen ønsker jeg virkelig å klare det.Stå på jenter så klarer vi dette.Gleder meg til onsdag,da er det veiedag :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg er med!

Vet ikke helt hvor mye jeg veier, tror 83 kilo. Begynner å vokse ut av klærne mine.

Jeg vil gjerne ned til 75, og satser på å

* trimme mer: gå en tur minst annenhver dag.

* kutte godterier (unntatt lørdag, selvfølgelig! :wink: )

* drikke bare vann (unntatt lørdag, selvfølgelig!)

* maks to brødskiver pr. brødmåltid (kan nemlig lange innpå både fem og seks med godt pålegg)

Kult å være flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaster meg med her og kan fortelle at i dag er første dagen på treningssenteret og jeg syklet 15 km på 55 minutter med motstand 4 på sykkelen der. Ganske så stolt ja :)

Jeg bruker i dag størrelse 44 i bukser og ønsker meg ned i 40. Har vært der før og der jeg trives. Har ikke badevekt jeg heller, men bruker heller buksene som rettesnor på resultatene ;)

STÅ PÅ ALLE SAMMEN, DETTE KLARER VI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 63,3 kg og jeg er fornøyd med det!!

Har trent bra synes jeg og tenkt over hva jeg spiser.

Men jeg må bart tilstå at litt snop har det blitt i tide og utide. :cry:

Ellers skal jeg prøve å holde motivasjonen oppe,neste veie dag blir jeg 30 år "hurra" da blir det vel lov å skeie ut litt med god middag og kaker sammen med familien. :-)

Merker at magen min har spist seg ned,blitt mindre og ikke så full på en måte.

Men jeg vil jo veie minst mulig til da......

Hvordan går det med dere andre? spennende å høre fra dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Ehhh... Skikkelig dårlig. Var på spisefeste med vanvittig god mat i helga, og fråtset no innmari. Har ikke vært så flink på matsida, men har gått turer og tatt noen øvelser på stuegulvet (har ikke treningsstudio i nærheten).

Hadde nesten lyst til å glemme at jeg hadde meldt meg på, men jeg gir meg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

BLir med jeg og (selvom jeg ikke har noe bruker navn enda) 10 kilo er målet, men 5 er også bra :) Begynte på treningstudio i dag. Og det r ås innmarig deilig å røre på seg!! :) Makes me happy! Så da blir det løping hver mårra fremover nå :) Også litt styrke inni mellom. Og seff pilates som er så greit å trene hjemme etter løping. Er hvertfall dette som er målet på trene siden. Så kommer maten i tillegg. Har kuttet "hverdagssnopet" for to uker siden. Syntes det hjelper på litt. (har ikke vekt da.. Men man merker sånt fordet :kul: )

Lykke til alle sammen. Greit å ha dette her for da kanskje det går litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært kjempeflink den siste uken, det går sakte, men merker litt forandring på buksene. Har ikke vekt, vet bare at jeg veide 60, kan tenke meg 59 komma ett eller annet nå. Synes det er greit med jevnt og trutt vekttap, istedenfor å rase ned pga en livsstil som jeg ikke kommer til å opprettholde i det lange løp.

Nå spinner jeg mandager og onsdager (I dag skjærer det seg dessverre), og prøver ellers å spise rugsprø og havreknekkerbrød (de er goooode!!) istedenfor brød, og det hjelper altså!! :-)

Med tanke på resultat så tror jeg ikke jeg skal konsentrere meg så mye om vekten, siden jeg spinner så vil jeg nok få litt muskler og det veier jo en del!

Spennende å høre hvordan det går med dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil også være med. I dag veier jeg 67 kg, og vil ned til 62-63 til bryllupet vårt 28.januar. Har veldig lyst til å klare dette, men er veldig flink til å falle av lasset.

Så vi får være flinke og støtte hverandre. Lykke til!

03.11- 67 kg

10.11- 66,2 kg

17.11- 66,4 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...