Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 hei, nå er det kun 3 dager til mannen og jeg gifter oss, og i den forbindelse lurte jeg på om noen kunne komme med tips, idèer, tanker om ting som er "vanlig" at man glemmer? -tenker spes. på dere som allerede er gift - er det noe som dere i ettertid ser at dere burde ha tenkt på?? bare tre dager!! skrekkeblandet fryd er nok et god uttrykk for hvordan jeg føler det nå :o :-)
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 vi er på samme sted. Snakket med toastamasteren i går og hun sa at jeg hørtes urovekkende rolig ut. men jeg tenker som så, det som ikke er klart eller delvis klart nå blir det aldri
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Jeg var også redd for å glemme noe i siste liten, men tror ikke jeg gjorde det..-og dere har sikkert tenkt på alt dere også. Det er bare å glede seg!! Husk at alle vil alt det beste for dere, og gjør alt de kan for at dagen skal være perfekt. Hilsen lykkelig nygift
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 Ting å gjøre de siste dagene: - gå inn skoene du skal bruke. - øve mer på brudevalsen. - Ringe rundt og dobbeltsjekke at alt dere har bestilt virkelig kommer. Dette punktet er viktig. Vi hadde store problemer med bryllupskaka. Men viktigst: Slapp av. Sørg for å få nok søvn slik at du er uthvilt til den store dagen. Lykke til. Brud i fjor
Augustbrud02 Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 - Ringe rundt og dobbeltsjekke at alt dere har bestilt virkelig kommer. Dette punktet er viktig. Vi hadde store problemer med bryllupskaka. Dette er ekstremt viktig!!! Vi hadde desverre en del slike "uhell" den siste uken (som vi oppdaget fordi vi var litt frempå og sjekket), så det er best å sjekke en gang ekstra.
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 Jeg dobbeltsjekket alt sist uke jeg. men bør vel kanskje trippelsjekke maten en gang til.
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #7 Skrevet 9. februar 2005 Dette er ekstremt viktig!!! Vi hadde desverre en del slike "uhell" den siste uken (som vi oppdaget fordi vi var litt frempå og sjekket), så det er best å sjekke en gang ekstra. Hva slags uhell?
Augustbrud02 Skrevet 9. februar 2005 #8 Skrevet 9. februar 2005 Så er det å huske alt da... -Bryllupssuiten var under oppussing og vi måtte ha annet rom -Kirketjeneren hadde ferie, så vi hadde ingen å avtale pynting av kirken med -Hun ene som skulle åpne gaver for oss hadde misforstått, så på dagen åpnet ikke hun gaver som vi hadde trodd -Marsipanrosene på bryllupskaka var lyse rosa og ikke mørkere som vi hadde trodd -Kakene måtte plutselig hentes samme dag som bryllupet og ikke dagen før som vi hadde avtalt -Det så ut til å bli problemer med bryllupsbilen vi skulle ha, men dette løste seg heldigvis i siste lita!
Augustbrud02 Skrevet 9. februar 2005 #9 Skrevet 9. februar 2005 Ellers anbefaler jeg å gå igjennom planleggingslista atter en gang, og lag egen liste for ting som må huskes/ordnes siste uken. Det er lett å glemme småting, slik som f.eks kakespader til kakene (om det ikke finnes det der du er), isbiter, kleshengere til gjestene, bord til velkomstdrink o.s.v....
linky Skrevet 10. februar 2005 #10 Skrevet 10. februar 2005 augustbrud02: du kom opp med mange småting som kan være lett¨å glemme. det hjalp meg litt. har tenkt å lage ei liste nå med ting som kan være lette å glemme, som må gjøres uka før bryllupet. har du andre gode råd?
Augustbrud02 Skrevet 18. februar 2005 #11 Skrevet 18. februar 2005 augustbrud02: du kom opp med mange småting som kan være lett¨å glemme. det hjalp meg litt. har tenkt å lage ei liste nå med ting som kan være lette å glemme' date=' som må gjøres uka før bryllupet. har du andre gode råd?[/quote'] Tja, kan ikke komme på så mange flere siste innspurt-råd...det begynner jo å bli en stund siden bryllupet vårt. Men mitt beste råd: prøv å senk skuldrene og få unna det man kan få unna i god tid!
Augustbrud02 Skrevet 18. februar 2005 #12 Skrevet 18. februar 2005 Her er forresten tips jeg har kommet med tidligere: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=12609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå