Gjest vondt i hodet Skrevet 11. oktober 2004 #1 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg lurer på om noen vet hvor dyrt det er å få tilpasset en slags greie som man bruker i munnen om natten for å unngå å bite tennene sammen? Håper noen vet. Er mye plaget med hodepine, og lurte på om tanngnissing kunne være en årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. oktober 2004 #2 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tror det ligger på en 1500-2000 kr da er alt inkludert - avtrykk, biteskinnen, tilpassing og etterjusteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 11. oktober 2004 #3 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg betalte 1800,- og fikk halvparten av denne summen refundert. Løp til tannlegen! Du får ikke bare hodepine - du ødelegger tennene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 12. oktober 2004 #4 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har nettopp fått bittskinne. Jeg betalte 2000kr for den og får dekket i underkant av 1900kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vondt i hodet Skrevet 12. oktober 2004 #5 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvordan fikk dere dekket dette? Pga hodepine, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 12. oktober 2004 #6 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg gikk til tannlegen fordi jeg hadde vondt i munnen og jeg trodde jeg hadde en betennelse. Men det var anspente muskler i kjeve, nakke, skuldre og hodet. Tannlegen sa bare med en gang at da trengte jeg bittskinne og at det ble dekket ganske mye fra trygdekontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå