Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Fasting Drue

Dette er kanskje forsøkt før, men jeg drister meg til å lage en ny "spør en bruker"-tråd alikevel. I den anledning har jeg utarbeida et sett med retningslinjer. Kall det gjerne regler, om du vil:

-Det er kun lov å stille et bestemt spørsmål til én bruker om gangen.

Dvs at spørsmål som "bruker 1, bruker 2, bruker 3: hva gjør deg lykkelig?", ikke tillates. (det er selvfølgelig lov å stille flere spørsmål til flere brukere).

-Hvis du svarer på et spørsmål, så må du stille et spørsmål til en tredje bruker. Du kan selvfølgelig stille et spørsmål tilbake til brukeren som stilte deg spørsmålet, men du må også stille et spørsmål til en tredje bruker. Dette er ment for å inkludere.

-hvis du kommenterer en annen persons svar, så må du også stille et spørsmål til en tredje bruker. Det samme gjelder hvis du kommenterer en annen persons kommentar til et svar. Dette vil forhåpentligvis dempe chat-følelsen.

-Uthev navnet til den du spør, med fet skrift

_________________________________________

Da begynner jeg!

Xaphan: Hvis du måtte, hadde du valgt piercing i nesa, eller tribal på leggen? Begrunn gjerne.

Vampen: Hva serverer du på middagsdate?

SemperFi: Røyker eller snuser du til vanlig?

Endret av Fasting Drue
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likere! Det virka som at den forige tråden blei "brukt litt feil", så jeg blei ikke helt med på den. Jeg vil tro at etter sirka 15 sider, kommer man til å være nødt til å minne om disse reglene litt ;)

Jeg flytter spørsmålet mitt over hit jeg da, siden denne er fersk og fint!

yes2yes: Hvordan syns du det er å diskutere med meg? Greier jeg å ta til meg det som blir skrevet, eller er jeg alt for låst i min egen tankegang?

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Jeg likere! Det virka som at den forige tråden blei "brukt litt feil", så jeg blei ikke helt med på den. Jeg vil tro at etter sirka 15 sider, kommer man til å være nødt til å minne om disse reglene litt ;)

Jeg flytter spørsmålet mitt over hit jeg da, siden denne er fersk og fint!

yes2yes: Hvordan syns du det er å diskutere med meg? Greier jeg å ta til meg det som blir skrevet, eller er jeg alt for låst i min egen tankegang?

Du må huske å utheve navnet på brukeren! :)

Xaphan: hvor fikk du din første jobb?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, denne likte jeg!

Fasting Drue: Har du mottatt pakken min?

Cuntzilla: Du har et ganske morsomt nick. Jeg lurer på om det gjenspeiler den du er i virkeligheten også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Fasting Drue: Har du mottatt pakken min?

Ja, men den var litt for trang :P

Flair: Hva serverer du på middagsdate?

Yme: Når hadde du din første orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men den var litt for trang :P

Flair: Hva serverer du på middagsdate?

Yme: Når hadde du din første orgasme?

Det veit jeg ikke, men jeg husker at det spruta helt opp til taket... Må ha vært nesten 2 meter rett opp, og den kom i bølger :fnise:

Tormod: Bruker du å ha perioder med deffing, eller er du en av de (skikkelig duste drittsekkene :fnise: ) som ikke trenger det, og legger enkelt på deg muskelmasse, uten å tenke på fettoppsamling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men den var litt for trang :P

Flair: Hva serverer du på middagsdate?

Yme: Når hadde du din første orgasme?

Auch, opp en størrelse da, xs på vei i ekspressfart :jepp:

Middagsdate? Hmm, kommer an på hvem daten er. Til en feinsmecker måtte det blitt f.eks langstekt rådyrstek i folie med øl-sauterte kantareller, kandiserte gresskarstrimler og ovnsbakte mandelpoteter med hjemmelaget rømmesaus med et hint av koriander.

Til en skikkelig husmannskostfyr ville jeg f.eks servert mine ekscellente kjøttkaker i helt hjemmelaget brun saus.

Ikke så mye afrodisiak i noe av det, men i min enkle verden kommer man utrolig langt med "veien til mannens hjerte...etc."

En'krone (om du er innom): Hva er den aller vanskeligste matretten du har laget i hele ditt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SemperFi: Røyker eller snuser du til vanlig?

Jeg verken røyker eller snuser. :jepp:

Fasting Drue. Kan du lage cholo kæbab?

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg verken røyker eller snuser. :jepp:

Fasting Drue. Kan du lage cholo kæbab?

(du må spørre en bruker til. Det er ikke lov å bare spørre den som har spurt deg ;) Velg en som ikke har blitt nevnt i tråden allerede, så får du ekstra street credz! hehe )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, sorry. Jeg som blingset og trodde det var Gunvald som laget tråden. :|

Yme Kan du skru på bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xaphan: Hvis du måtte, hadde du valgt piercing i nesa, eller tribal på leggen? Begrunn gjerne.

Piercing i nesa, fordi det for det første ikke er like ille som tribal og fordi den har jeg mulighet for å fjerne senere!

Xaphan: hvor fikk du din første jobb?

Min første betalte jobb med kontrakt og alt mulig var hos AUF i Telemark i 2009. Jeg var valgkampmedarbeider med ansvar for å designe materiale. Det var utrolig moro! :)

Prøver meg på denne igjen:

Pene Sko: Er du og din tvillingbror veldig like (i personlighet), opplever dere noen gang freaky tvilling-saker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, sorry. Jeg som blingset og trodde det var Gunvald som laget tråden. :|

Yme Kan du skru på bil?

Det går nok helt fint!

Nei, jeg kan ikke skru bil, men jeg kunne gjerne tenke meg å lære det. Jeg er ikke spesielt interessert i biler (for meg er biler det samme som kasse med hjul), men det er veldig greit å kunne, så man kan vedlikeholde sin egen bil, og spare masse penger over tid.

Tullamoredew: Hva driver du med om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Takk for tråden :D Var utrolig kjedelig å lese sidelange diskusjoner og internt dilldall i den andre tråden - spørsmålene drukner jo helt.

Flair: Hvor gammel er du, og hva er din favorittsyssel/hobby?

Edit: faaaaader glemte bare ett spørsmål.....velg ett av spørsmålene selv, Flair!

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fasting Drue

Auch, opp en størrelse da, xs på vei i ekspressfart :jepp:

Ja, jeg tror xs vil gjøre susen. Venter i spenning :)

Jeg verken røyker eller snuser. :jepp:

Fasting Drue. Kan du lage cholo kæbab?

Hmmm, jeg tror jeg hadde gjort det hvis jeg hadde gått inn for det, men trenger det ikke, i og med at jeg får det hver gang jeg er på besøk hos foreldrene mine. Er nesten litt lei.

Takk for tråden :D Var utrolig kjedelig å lese sidelange diskusjoner og internt dilldall i den andre tråden - spørsmålene drukner jo helt.

Flair: Hvor gammel er du, og hva er din favorittsyssel/hobby?

Edit: faaaaader glemte bare ett spørsmål.....velg ett av spørsmålene selv, Flair!

Du kan stille flere spørsmål til en bruker, men ikke samme spørsmål til flere brukere

Badabing: Foretrekker du menn med eller uten hår på kassa?

Forresten, bra om alle ser til at folk følger retningslinjene :)

Endret av Fasting Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Denne tråden virket veldig bra så langt! :)

Yme: Har du noensinne tatt en seriøs IQ-test? Hvor høy IQ har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Badabing: Foretrekker du menn med eller uten hår på kassa?

Jeg liker egentlig begge deler. Må jeg si én, så sier jeg hår. Men ikke om det er helt viltvoksende.

Yme: Hvem er din favorittkunstner og hvilket kunstverk liker du best?

Hunterlady: En one night stand i lakk eller lær?

Edit: Så at Yme akkurat hadde blitt spurt om noe, så jeg la til ett spørsmål..

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg tror xs vil gjøre susen. Venter i spenning :)

Da blir dere nok venner :) Det eneste aberet er at den ikke lager middag og vasker huset, men utover det er den lydig og snill, så jeg tror hun ellers skulle tilfredsstille kravene.

PS, da butikken helst ser at de ikke får den andre i retur, så kan du gjøre hva du vil med den.

Og nå har jeg investert ganske mye i din fremtidige lykke her, Fasting - jeg håper du vet å sette pris på det!

Flair: Hvor gammel er du, og hva er din favorittsyssel/hobby?

Edit: faaaaader glemte bare ett spørsmål.....velg ett av spørsmålene selv, Flair!

Det mest spennende for øyeblikket tror jeg må være maleriet jeg driver og klatter på. Det syns jeg i hvert fall er kjempespennende! Pluss å lage spennende matretter og finne på nye ting.

Når det gjelder alderen min så har jeg prøvd å la være å si den, fordi jeg har mye mer lyst til å få tilbakemeldinger for selve meningens skyld enn at den tilskrives en evt ung eller midt i eller gammel alder. Jeg syns på en måte det er litt fint å ikke vite det om andre brukere også, selv om jeg av og til er veldig nysgjerrig! Men noen ganger greier jeg jo ikke la være å gjøre meg noen antakelser ;)

Tilbake til deg, Norah: Tenk på den beste filmen du har sett. Hva er det som gjør akkurat denne filmen best?

Maria Marihøne: Jeg så i en annen tråd at du er gravid - gratulerer så mye! :klemmer: Jeg lurer på om alt går bra og du er er i god form? Og om du har fått noen mat-dillaer, og i så fall hvilke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme: Har du noensinne tatt en seriøs IQ-test? Hvor høy IQ har du?

De testa den da jeg var til utredning, på sykehuset, men jeg fikk ikke noe spesifikt tall. De sa jeg lå i topp 10% av befolkningen. Aner ikke hvordan det ligger an i tall.

Testen de har lagt ut på hjemmesiden til mensa, sier 140, men den (og den "ekte mensa-testen") er veldig langt unna de skikkelig testene de bruker i psykiatrien.

Har du fått testa din?

Yme: Hvem er din favorittkunstner og hvilket kunstverk liker du best?

Åh, spennende! Jeg er veldig glad i Salvador Dali, og surrealisme generelt. Liker Odd Nerdrum også, selv om han blånekter på at han driver med surrealisme.

Er også glad i H. R. Giger, som folk flest kjenner fra Alien-filmene. Det er han som har designa monsterne, og hvordan det så ut i skipene dems. Klin sprø fyr, som er redd for disse dyrene, som han tror bor inni han hehehe

Se mye av det kule han lager her.

En annen jeg liker godt, er Jeff Coons. Han lager ting som disse to. Det jeg liker med dem, er at de lurer sansene dine.

Den siste av kunsterne jeg liker best, er onkelen min. Har dessverre ikke noe å vise til, men han lagde en stor "statue" for Telenor, som de har stående i inngangen sin, totalt uvitende om at det bare er avbildning av sæd :fnise:

Jeg selvfølgelig også veldig glad i disse veldig kjente, som Leonardo osv.

Kan ikke komme på noen favorittbilder, egentlig... Jeg skal tenke litt mer på det, så sier jeg ifra om jeg kommer på noe!

Da spør jeg deg om det samme, Badabing!

Fasting Drue: Har du litt "man crush" på Gull Adam? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt poenge med denne tråden, forøvrig ikke den som var fra før av.

Hva er liksom sjangse for at et spm til en bruker, faktis blir lest av h*n det er ment til?

Kanskje jeg bare er for tett i skallen.

Edit

Kanskje spm er rettet til folk som er innom tråden relativt ofte.

Endret av -Leon-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Da blir dere nok venner :) Det eneste aberet er at den ikke lager middag og vasker huset, men utover det er den lydig og snill, så jeg tror hun ellers skulle tilfredsstille kravene.

PS, da butikken helst ser at de ikke får den andre i retur, så kan du gjøre hva du vil med den.

Og nå har jeg investert ganske mye i din fremtidige lykke her, Fasting - jeg håper du vet å sette pris på det!

Jeg er takknemlig for at du tenker på meg.

Fasting Drue: Har du litt "man crush" på Gull Adam? ;)

Ja, helt klart. Han er forbildet mitt :)

HunterLady: Øl, vin eller sprit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...