Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 19 og kjæresten min blir 20 den 19. desember.

Vi bor i en liten by like ved Hamar.

Vi ble sammen i Februar i år, og elsklingen min fridde i Juni! :-)

Vi har ikke bestemt datoen 100% enda, men den foreløpige er satt til den 06.06.2006!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge 27 nå, han vil være 29 og jeg 28 når vi gifter oss. Vi er fra Bærum begge to. Vi ble sammen 17.04.99, forlova 01.05.04 og gifter oss 09.09.06. Vi har kjent hverandre i 10 år når vi gifter oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kor gamle er de?

2. Kor er de frå?

3. Når vart de sammen?

4. Når vart de forlova?

5. Når skal de gifte dykk? (veit at vi har brullupsdatoen då, men er greit å ha den her også.. ;))

1.Jeg er 26 og sambo er 29

2.Vi er begge fra Oslo

3.Når vi gifter oss så har vi vært sammen i tre år

4.Vi forlovet oss 19 juni i år

5.Vi gifter oss 17 juni 06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kor gamle er de?

2. Kor er de frå?

3. Når vart de sammen?

4. Når vart de forlova?

5. Når skal de gifte dykk? (veit at vi har brullupsdatoen då, men er greit å ha den her også.. )

Vi er begge 24 år når vi gifter oss, og er begge fra Telemark, men studerer nå i Oslo. Vi ble sammen 18.juli 1999, og ble forlovet 02.oktober 2004. Vi gifter oss 05.august 2006.

Så gøy å høre at det er flere enn meg som er i gang med planleggingen :-) Var "redd" for å være for tidlig ute! Godt vi er fler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle 2006-bruder.

Temmelig fersk i dette gamet, men kan vel begynne med å fortelle litt om meg og den fantastiske mannen jeg skal gifte meg med (mer info kommer etterhvert i dagboka).

Jeg er 24 år gammel og min kommende ektemann er 28. Vi kommer begge fra Oslo området (jeg fra øst, han fra vest), men måtte reise helt til Australia for å møte hverandre. Møttes der gjennom en venninne da vi begge studerte og ble sammen i august 2004. Ble forlovet på søndag (5. desember, skal fortelle mer om forlovelsen i dagboka) og tar sikte på å gifte oss i slutten av august 2006.

:brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Kor gamle er de?

2. Kor er de frå?

3. Når vart de sammen?

4. Når vart de forlova?

5. Når skal de gifte dykk? (veit at vi har brullupsdatoen då, men er greit å ha den her også.. ;))

1. Jeg er 30 år, han er 29. Legg på ca 2 år når vi gifter oss.

2. Vi bor i Oslo. Han er Oslogutt, mens jeg kommer egentlig fra Hedmark. Har aldri vært veldig knyttet til hjemfylket mitt, og føler meg faktisk mer hjemme i Oslo.

3. Vi ble sammen 22. september 1994.

4. Vi ble forlovet 21. september 1998.

5. Vi gifter oss, hvis alt går etter planen, høsten 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslo du kan fjerne den nøyaktige datoen vår. Vi må endre dato igjen.... Jeg har bare lyst til å :gråte: er lei av sånt som kommer i veien. Håper virkelig at det fortsatt blir i 2006 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre Lythande... Men, det ordnar seg nok skal du sjå! Kan de ikkje forlange å få ein prat med familiane dykkar, der dei seier i frå om datoar som absolutt ikkje går, og så finn de ein annan - og så får folk innrette seg etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det akkurat nå er jeg litt fortvilet.

Det gjer det nok, men eg kan forstå at du syns det er litt fortvilande. Kva seier mannen din til dette då? Det er da enda godt at slike problem dukkar opp i såpass lang tid før bryllupet, og ikkje berre nokre mnd før liksom... Vi får satse på at alt går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han synes jeg stresser med datoen, det gjør jeg ikke. MEN jeg likte den datoen veldig godt + at det er greit å vite hva man planlegger mot og når.

Det går bedre i dag, takk og lov for at vi har såpass god tid egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg i 2006!

Foreløpig dato er 12. august, men vi har ikke bestilt noe lokale eller vielse ennå.

Får jeg være med? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det, tomias :)

Nei, har ikke dagbok ennå... Regner med å lage meg det ganske snart. Blir kjekt å ha et sted å skrive ned alt av planlegging, tanker og ideer!

God helg, alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...